Přejít na výpis diskuzí

Příhody z Life is Feudal: MMO aneb proč se těším na New World

16.1.2020 18:34
Jan Slavík   9 příspěvků

Hlad po pořádném velkém západním MMORPG je v komunitě online pozitivních hráčů obrovský. Není se čemu divit, World of Warcraft se pomalu mění v herního kmeta a od vydání posledních prominentních západních kousků, tedy Guild Wars 2 a The Elder Scrolls Online, nás také dělí již osm, respektive šest let....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • readyxx

    cau lidi ..muze nekdo poradit jak to zacit hrat ??tvorba postavy ok..pak veta ze potrebuji masku  za 5 dolaru jinak smula  a do hry to nepusti ..dikes

  • Zkoušel někdo čistě solo? Jde to? 

    • ahola

      Pokud single tak bych spíš volil Life is Feudal: Your Own kde si nastavíš kolik skill pointů můžeš používat na jedné postavě a tak si odemkneš možnost dělat ve hře všechna povolání. 

    • nightborne

      Čistě technicky to jde, ale problém je, že máš na postavě celkovej limit skillpointů. Nemůžeš bejt dobrej ve víc věcech najednou, jinak řečeno. Musel bys to obejít tim, že bys vycvičil alta bylinkáře, alta stavitele, alta kováře atd. Pro jednoho člověka šílená nálož. Ale *jde* to.

  • Perfektně napsaný, díky za text, ta hra je unikát současné doby, všechen ten grind mi tam vlastně nevadí, protože ukazuje, že jen věci co stojí úsilí a čas mají hodnotu.. 🙂

    Vzpomínám ještě před MMO, na některým Your Own serveru, jsem hrál jen s přítelkyní a neměli jsme bylinkáře, a tudíž žádnej Flux, jednou kolem nás projížděl někdo na koni a na chvíli se s náma zastavil. Vyšlo najevo že bydlí asi půl hodiny chůze od nás, na vršku, a že tam má vyšlechtěný stromy který potřebuje pokácet a něco z nich postavit. A že je bylinkář, a když mu pomůžeme ty kmeny odnosit, dá nám flux jako odměnu. Tehdy  to na mě působilo jako totální herní zjevení, že si do ranečku strčím 5 jablek, zvěřinu a trochu vody a fakt běžím půl hodiny na zalesněný vršek nosit pokácené kmeny. Když jsme tam dorazili, měl pro nás nachystaný jídlo a ukázal nám kde je přístupná studna. Potom si sbíral sazeničky z těch vyšlechtěných dubů, a začal kácet. Dva dny jsme tam ve třech nosili kmeny na vrchol kopce, kde měl domek a zahrádky bylinek. Potom nám dál hromadu fluxu a když jsme se vraceli zpátky a podívali se za sebe, celý ten vršek byl odlesněný a bylo vidět až na sousedův příbytek. On měl taky parádní výhled. Ta hra má něco co jsem nikde jinde nezažil, kéž by se toho New World alespoň dotknul. 

    Bohužel v MMO jsem už tolik času nestrávil kvůli claimům na území. Nelíbí se mi nutnost hrát několik hodin denně, běhat do obchodu, prodávat věci a potom peníze obětovat claimu. Dokud jsem měl premium účet tak to bylo v pohodě, ale cpát do toho peníze a trávit tam 50 hodin týdně.. to nechci. Kdyby jen ten claim fungoval jinak, hrál bych dál moc rád. 

    • Tohle přesně jsem zažíval ve hře Wurm online. Naprosto zapomenutá ale stále aktivní hra a hlavně předek všech takových her od Minecraftu, přes ARK až po Life Is Feudal.

    • nightborne

      Přesně jsem se vžil do tý příhody, cos popsal. LiF tyhle "momenty" prostě umí, že?


      K těm claimům - taky jsem se jich původně bál, ale on je s nima tenhle problém jenom ze začátku. Respektive... byl, už je to totiž nějakej pátek, co jsme to hráli, ale jakmile jsi vykopal první stříbro, prodals pár odlitků a nakrmils claim na půl roku dopředu, třeba.

  • ahola

    Házení lopatou a terraforming mě hodně bavilo. Byly jsme v základu už dost daleko s prací se stavbou hradu a pak najednou Wipe ... to člověka opravdu potěší a všechny ty týdny za lopatou, všechna ta práce výroby fluxu a správné míchání bylinek v čudu. Vůbec nemám chuť se kvůli těmto věcem ke hře vracet. 

    • nightborne

      No sakra... tomu rozumim, to bych to taky zabalil. Mně se podobná dýka naštěstí vyhnula.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit