Přejít na výpis diskuzí
Primordia vás nechá řešit zmizení lidstva
15.11.2012 | Petr Poláček
7 příspěvků
-
Škoda toho provedení. Fakt supr námět který zaujal, ale grafika ze starý školy už by mohla pro jednou zůstat v hrobě a nevstávat.
-
-
To bys té hře úplně vymazal duši…
-
-
Tak trochu souhlasím s Hipikem. Gemini Rue, Resonance, série Blackwell, tyhle všechny hry sázely na takový způsob grafiky, který do malého rozlišení sedne. Ale Primordii grafik kreslí ve vysokém rozlišení, pak pozadí zmenší a doladí detaily, což je trošku škoda. Původně jsem z toho taky nebyl moc nadšen, ale v pohybu je ta hra hodně jiná a na nějaké nižší rozlišení jsem zapomněl.
-
-
-
žrádlo, snad to bude dobrý jako Beneath a Steel Sky...
-
Zrovna dabing Logana Cunninghama mi připadal takový beztvarý a prázdný. Ne špatný, ale průměrný. To poletujícího robota Crispina nadaboval Abe Goldfarb naprosto senzačně. Dost mi pak připomněl Joeyho (Blackwell), protože kromě stejného dabéra mají tyhle dvě postavy i podobnou povahu. Crispin je sarkastický, často hláškuje a občas sám od sebe na hráče začne mluvit, což mi připadá svěží, protože dialogy v adventurách většinou začínají na popud hráče.
Ještě musím pochválit hudbu. Nese se ve stejném duchu, jako Floexova tvorba v Machinariu. Ona celá Primordia docela připomíná Machinarium. Takové hodně ukecané a daleko více adventurně laděné. Vážně se na tuhle adventurku těším.
PS: O kolik se vsadíme, že se tu objeví GGG nebo jiný rádoby trol s názorem, že adventury jsou mrtvý žánr? -
-
tak hudba fantasticky ponurá..super sa hodí ku grafickému stvárneniu... *5*
-
o tři stříbrné
-