Prince of Persia: The Lost Crown bude přístupnou výzvou
-
Osobně se mi to zatím líbí. Jsem rád, že chtějí značku oživit alespoň takto, když se nedaří práce na remake. Nečekám nějakou skvostnou grafiku a efekty, protože doufám, že vše maximálně podřídí plynulému pohybu a přesnému ovládání. Uvolněné možnosti nastavení obtížnosti vítám a budu rád, když mě hra nebude trestat restartem lokace za každé dvě chyby, které udělám.
Trochu obavy mám z prezentace efektních zakončení a speciálních příběhových animací. Pokud by jich bylo moc a budou třeba opakované průchody, mohlo by to po čase začít otravovat.
-
Jo, v některých momentech mi to Oriho dost připomínalo a k Princovi se to nehodilo.
-
ty blesky a animace teleportů snad okopčili z Oriho
-
Princ byl unesen, hraješ za jednoho z legie nesmrtelných, který ho má
První ukázka
zachránit. Mimochodem, první "princ" byl řadový pobuda, kterého zavřeli
to vězení za to, že si dovolil flirtovat s princeznou (zdroj: Jordan
Mechner). Však ho taky šáh a jeho vojáci pěkně proženou na začátku
druhého dílu, i když princeznu v prvním díle zachránil před vezírem.
Taky to byl blonďák, jakých bylo v reálné středověké Persii ještě míň
než černochů. Ale je to fantasy, tak bych to neřešil.
mi vlastně ani moc nevadila, i když nejsem velký fanda podobné
stylizace. Delší gameplay už se mi nelíbil. Ty bleskové animace (v
podstatě teleporty) jsou otravné. -
Tak tenhle princ se mi vůbec nelíbí, zaprvý ani nevypadá jako Peršan, natožpak člen královské rodiny. Estetično laděné do moderního hip hopu v každé druhé hře, filmu a seriálu už se mi také dost zajídá, a zde to hlavně působí dost nešikovně. (Warrior Within si ale také jel svou s používáním tvrdého metalu, takže zde hovoří hlavně osobní zaujetí.)
Trilogie Prince je moje srdcovka, a i když side scroller není nejhorší nápad, to už bych radši preferoval neodfláklej reboot... což se v pecích Ubisoftu, zjevně, nikdy nezrodí.