Přejít na výpis diskuzí

Pro Bizarre Creations svitla naděje

17.11.2010 14:12
Aleš Smutný   9 příspěvků

Včerejší zpráva o plánovaném prodeji Bizarre Creations, kteří stojí za hrami jako Blur či James Bond 007: Blood Stone (recenze přijde zanedlouho) poměrně otřásla některými kruhy herního průmyslu. Activision si rozhodně nezískala tímto krokem mnoho příznivců a dvě stovky vývojářů ze studia jistě neměli...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Poslední Bond je docela zábavná nenáročná akce na víkend, mně se ta hra líbí, takže případné rozpuštění studia mi přijde škoda. Chápu, že ekonomicky se musí chovat každý, kdo nechce přijít na buben, ale že by zrovna Activision musel v dlai převracet každý cent, to pochybuji.
  • Když je donutí udělat tak šílenou arkádu, jako bylo Blur, tak co se diví. Kdyby přišli se značkou podobnou PGR, tak jim fanoušce urvou ruce, jak po tom budou lační. f*uck of Activision :(
  • Kdyz delali PGR serii byla to bomba, ale ten jejich posledni Blur. To teda ani omylem. Jak psal Maverick zavodni hra s powerupama a ovladanim vznasedla nemuze mit velkej uspech. Kdyby predelali PGR 4 na PC tak by urcite vydelali vic. Taky to byla sice arcada, ale odlisnost v rizeni, skvely mestsky okruhy a solidni kariera s velkym mnozstvim zavodu.
    • PGR nepředělají, protože práva na značku zůstaly Microsoftu. Jenom doufám, že ten pro pokračování PGR najde slušné studio (nebo zpátky odkoupí Bizzare). :)
      • Tak Microsoft prý má zájem o Bizzare, což by pro PGR byla asi nejlepší možná volba. Jsem všemi deseti pro.
  • Activision.





    Mám něco dodávat?
  • ano... situace na poli závodních her se opravdu změnila. Dneska abych hru, kde se auto chovaj alespoň trochu uvěřitelně a nemaj přitom na sobě kulomety, nebo po nich nestřílí vrtulník, nebo mi neradí Ken Block, jen těžko hledal. Těžko ze závodní hry vytřískat stejný prachy jako z nekonečnýho Call of Duty, Battlefieldu a podobných.. a to je problém, protože dneska už nestačí pouze normálně vydělat, ale pokud se nevydělá k-revksy moc, tak je to neúspěch :o( Už se nedělaj hry pro hráče, ale hráči se musej naučit co je a co není "správně" a kupovat po milionech a nikdy nikdy nikdy nekupovat bazarovky, protože z toho nebudete mít tak dobrej pocit, jako z nové hry ;o) ... chuj je to dneska ten herní byznys.
    • Tak on je to docela zacarovanej kruh. Hraci chteji super bozi hry, ktery vypadaj nejvic cool na svete, ale zapominaji, ze vyvoj takovy hry stoji sileny prachy. Hry delaj lidi, kteri to musej delat pro penize, protoze zit se z neceho musi, zejo. No a ty lidi nekolik let zivi jejich investori, kteri dejme tomu tri roky lejou prachy do nejakyho projektu, pak jeste jednou tolik penez nalejou do marketingu a vsichni cekaj, co s nima bude, jestli to bude pro hrace dost dobry nebo ne. Pokud se toho proda 8 milionu za prvni mesic, tak jsou svine nenazrany a pokud se projekt ani nezaplati, tak jsou chudaci, kteri si zaslouzi slitovani. Bohuzel je dneska hrozne tezky poznat, co se bude prodavat a co ne. Bozi hry jako ICO a Little Big Planet byly propadaky a tak se nedivme, ze vydavatele tlaci na Xtou radu Call of Duty nebo Splinter Cellu. Az lidi prestanou hry krast, prestanou si vydavatele stezovat na bazarovky. Ale to uz je jina pohadka...
    • ja by sem možná radši nějaký pořádný závody ve stylu Carmageddonu nebo starýho Death Rally :-( . Na tohle jsou remaky maximálně nepovedený krátký ruský blbosti (Death Track Ressurection, Clutch :-()

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit