Proč hráči mohutně kritizují československé DLC pro Armu 3?
-
Jedna věc mi pořád nejde do hlavy. Proč se ty DLC tolik zaměřují na mupltiplayer? Proč si nikdo netroufne udělat nějakou našlapanou SP kampaň s propracovaným příběhem, když je ve hře tak detailní editor? Nebo nikdo kromě mě (a mého kamaráda) netouží užít si pořádnou příběhovou kampaň, kterou si v klidu sám zahraje, aniž by musel řešit, jestli je někdo online?
-
-
MP misi zbastlíte za 30 minut. SP misi s pořádným příběhem, dabingem a hlavou a patou, tak aby nevypadala jak koridorovka (dojdi z bodu A do bodu B) vám zabere několik měsíců. Sice scriptování v SQF je primitivně jednoduché, ale hráč se může vydat tolika cestami, že se z toho kdejakému mission designerovi může zamotat hlava. Jako dobrý příklad bych uvedl CSLA A2 kampaň, kde v průběhu hry můžete vydat několika cestami a podle toho se vám vybírají mise a i konec kampaně. SAmotná kampaň se dávala dokupy snad 3 roky a pak se minimálně rok testovala. Jako dobrý příklad kampaně s propracovanou atmosférou a dabingem bych uvedl zase Contact kampaň (oproti showcasu z Apeu je to jak nebe a dudy). Ač je workshop plný SP missí, tak u kampaní je to horší, u nich nestačí jeden nápad a týdení odhodlání, ale je tam třeba dedikace věnovat s eprojektu po dlouhou dobu a mít představu a rozvíjejcím se díle na úrovni knižního románu.
-
Podle mě proto, že Arma se hraje v multiplayeru daleko více než v singlu. Navíc je to velice těžké udělat, protože Arma je zkrátka rozbitá hra, kdy musíš přehlížet spoustu chyb. Celou misi by jsi musel naskriptovat, napsat, vytvořit, vyladit chyby a to je zkrátka v Armě peklo. Proto se hraje Multas se Zeusem, někdy jich máš třeba i 6. Zkrátka když AI neposlouchá skočíč do něj chvíli za něj hraješ apod. Navíc je to daleko větší RP. V singlu máš málo dabingu, který tě provede příběhem. V multasu to prostě zaskočí hráč, může improvizovat, vytvářet zajímavé situace atd. Příklad, jednou jsme hráli scénař z první republiky, kdy jsme vyšetřovali vraždu bývalých legionářů. Za celou hru jsem vystřelil jednou a byla to ta nejlepší mise v Armě co jsem hrál. Prostě tu hru ti udělají hlavně lidi v multasu.
-
Jak tady již někdo dříve napsal: tvorba skriptů pro SP kampaň je v tom engine utrpení. Prostě obyčejný amatér by nezvládl udělat celou kampaň. Zatímco udělat MP misi zvládne kdekdo.
-
protože je to asi pracné. Bohužel i mne SP chybí čím dál víc.
-
Protoze "poradna kampan" kterou si predstavujes by vyzadovala min. puvodni hudbu a dabing. Vcetne dalsich profiku, napr. scenaristu a lidi pisici herni skripty. To by musel zastresovat profi produkcni/reziser. To banda skript monkeys nebo amateru neudela bez toho, aby tomu ten amaterismus necouhal z bot.
-
Protože jakékoli skripty jsou už od dob OFP šíleně nepředvídatelné a vyloženě na palici. Proto existuje tak málo čistě SP obsahu. Ne že by neexistovalo nic, sám jsem pár misí dělal, ale udělat něco pořádně v tomhle enginu chce v podstatě znalosti a zkušenosti profesionála - můj názor.
-
-
Hlavne by to uz chtelo novou Armu amatersky mody vydavany za dlc nikoho moc nezajima jejich kvalita je hrozna.
-
Tohle už začíná trochu zavánet ždímáním...
-
i mistr tesař se občas utne
-
Popravdě Němci mne už z principu neuchvátí , Vietnam vypadá zajímavě a ČSLA ? ...Nebylo to dříve zdarma ?
-
Mohla by mi nějaká dobrá duše osvětlit situaci ohledně stránky armaholic? Co se vlastně stalo a je všechna práce komunity navždy ztracená nebo se již podařilo nějak dohledat zálohy?
-
-
Jestli si to pamatuju dobře, tak se Foxhound zamiloval, prodal doménu a nabídl obsah serveru k odkupu. Někteří začali shánět peníze, domlouvat se a někteří když zjistili, že samotný server je stále dostupný začali jeho obsah "zálohovat", čímž vznikl pochopitelný konflikt, který už je trochu zamotanější (je tu i otázka morálky ohledně obchodu s výtvory komunity). Chybějící soubory komunita pomocí dostupných nástrojů dohledává všemožně v zálohách a pomáhá vytvořit "Community driven torrent file library for OFP, Arma and Arma2 files." - http://bidentify.jerryhopper.com/
-
-
Děkuji. Spousta nejspíš navždy ztraceného obsahu.. velká rána pro komunitu.
-
-