Proč milujeme Songs of Conquest, nástupce Heroes of Might & Magic
-
Zacnu od detailu :) tlacitko na cekani jednotek tam je ;), ale cekani neni genericka vlastnost vsech jednotek, ale specificka dovednost, kterou maji treba Faey Spirit (letajici vily).
A ted obecneji, osobne mam ze starych Heroes nejradsi dvojku, na ktere jsem jako dite vyrostl, a ctyrku, pro jeji takticke moznosti. Song of contest mne zaujal tim, ze je to zanrove stejna hra, ale neni to kopie Heroes 3. Pokud by udelali jen kopii v pixel art graficke, tak by se objevili komentare ve stylu, ze grafika byla lepsi a original nic neprekona, a tedy jsem rad ze zapracovali i vlastni systemi. Pocet hrdinu=rovna se pocet mest, chces vice jednotek, tak musis mit vyzkum, soubojove mapy jsou ruznorode a treba je v nich reka, kterou neprejdes, atd. Co nejvice kvituju je rozdil po prohrane bitve. V Heroes (jedno jaky dil) se mi pravidelne stavalo, ze kdyz mi zabili hlavniho hrdinu s jeho armadou, tak nasledoval load. Vlastne cele Heroes je o skladani vsech armadnich zdroju do jedne armad, a o finalni bitve. Tady ne, i kdyz prohraju, tak pokud mam vybudovanou ekonomiku, tak se dovedu rychle vratit do hry a i pres ztratu nekolika kol se vratit do valky a priste toho viteze predchozi bitvy sejmout jinou taktikou (a diky magii z jednotek to mozne je).
Song of contest ma vyhodu, ze je jako Heroes a zaroven nevyhodu, ze je jako heroes. Diky tomu se rychle dostal mezi hrace, ale nekteri hraci zase lituji, ze to nedela to same co jejich milovane Heroes 3. Za mne se na to divam, tak, ze je to super takticka tahova strategie a uzivam si ze odlisnosti. Stejne jako si uzivam hrani Warhammer 40 000: Down of war 2 a Starcraft 2 a nesnazim se porovnavat, proc ve Warhammeru nemohu mit tezbu surovin apod. jako ve Starcraftu, kdyz je to preci sci-fi strategie o boji s mimozemskymi rasami :)
P.S. v Song of contest to bude jeste chtit hodne zapracovat na AI, ta ma zatim jeste hodne prostoru ke zlepsovani.
-
Z recenzí jsem byl docela nadšený i když pixelart mě nijak nebere. Těsně předtím, než jsem klikl na košík, jsem se rozhodl, že to raději vyzkouším na hodinku zapirátit jako demo a pak si to velice rád koupím a jsem rád, že jsem to udělal a hru nekoupil. Některé mechaniky jsou sice nápadité, ale vesměs mám u té hry pořád pocit, že mi něco chybí a že si musím jít zahrát Homam 3 :D a toho pocitu jsem se už nedokázal zbavit. A ekonomika je tu naprosto rozbitá, prachy nemají cenu a od druhé vesničky jsem prakticky neměl problém s příjmem. A pixelart zřejmě opravdu nebyla dobrá volba.
-
Ta hra mohla být dobrá, bohužel to dělali nýmamdi, kteří si to udělali po svém a na hlas komunity z vysoka, však víte co. Jo a ta stylizace je fakt katastrofa, ať se na mě nikdo nezlobí, ale nato, se opravdu nedá koukat.
-
Tak hlavně by to měli komentovat lidé, co hráli heroese :) kdyby tvůrci nebyli ignoranti a raději tam dali, co už funguje mohla to být konkurence, ale tím, že způsob kouzel je fakt otravný a není možnost u jednotek využívat třeba obranu či útok z jiné strany beru za hodně fatální. Dobývání hradů je taky komické, vlastně žádné. Za 30 euro prostě je tohle málo a vzhledem k tomu, že nepředpokládám, že systém kouzel, dobývání předělají mě to nechává chladnou. Ekonomika nefunkční tedy ehm člověk nemusí ani podvádět, aby měl hromadu zlaťáčků a AI je opravdu hloupé alespon, co jsem stihla vidět. V kampani na videu nepřítel stále útočil na silnější hrdiny či je dokonce ignoroval místo, aby je zničil, když měl silnější armádu. Raději si zahraji znovu 3 či 6 díl.
Ano jsem ráda, že je tu něco tomu podobného, i když pánové by mohli zmínit i další hru Heroes Hour :), když jsou tak znalý.
-
Bohužel je to pravda. Nezvykl jsem si na to ani po 25 hodinách hry a hru už moc nezapínám
-
Je to hezky napsané a musím říct, že kdybych hru nehrál myslím si, že nemá žádné větší chyby tedy pokud přistoupíte na to, že grafika z roku 1984 je ok i v roce 2022. Bohužel to nejpodstatnější se skrývá v předposledním odstavci. Problém největší je to, jak jsou mise napsané. Je to relativně nudné a nezáživné na jedné straně a na straně druhé strašně nevyvážené a tím pádem frustrující.
Pokud mi nevěříte zkuste se podávat na net, kolik lidí je zoufalých z mise číslo 4 za kteroukoli frakci. Projednu z frakcí a misi 4 dokonce vznikl už rozsáhlý manuál doslova kolo od kola protože je velmi obtížné nechybovat a misi dohrát.
-
Je to až moc pixelové... škoda.