Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Producent hardcore RPG Lords of the Fallen vysvětluje pravidla přežití
						
							4.8.2014 | Redakce Games.cz
						
					
					
						 37 příspěvků
					
				- 
            
                	
	
			
		
			
			
		
		
		
			
	píše se leccos ;) - 
            
                	
	
	Fakt by mě zajímalo co má ten hero natetovaný na xichtě. Snad to nebude celé jen na efekt a bude tam nějaký slušný lore k prozkoumání. No ale u CI jeden nikdy neví.
 - 
                
- 
            
                	
	kuřecí maso s nudlemi, kuře ve sladkokyselé omáčce, hovězí pěti vůní, vepřové s bambusem a houbami..
 - 
                
- 
            
                	
	
	dvakrát a zabalit sebou.
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	když chceš neco proskoumavat, doporučuju se venovat studiu
 - 
                
- 
            
                	
	
	no ty si zase chytrý maxíku *14*
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	
	Už jen z toho jak z nepřátel lítaj čísla kolik sem mu ubral života ve mě vyvolává pocit strašné konzoloidnosti *11*
 - 
                
- 
            
                	
	Tak u nekterých her je to docela důležitá věc proste tam kde se řeší statistiky ale nevím proč ve hrách kde člověk prosviští a hned má game over ,ale tohle není až takový strašák spíš bych řekl munice na zemi a u každých dveří písmeno s kterým se mají otevřít, nevím kdy už konečně bude mít nějaká hra koule a tohle už tam nedají hlavně u nových her kde člověk musí mít mašinu za 30-40k neřekl bych že je to hráč který neumí že bud F nebo E
 - 
                
- 
            
                	
	
	Milerád bych to vypl i ve hrách, kde se řeší statistiky. Raději si užiju grafiku a atmosféru než mít tuhle berličku.
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	V tolika letech ještě tak pubertální komentáře??? *8*
 - 
                
- 
            
                	
	
	Pubertální v čem?
*To spíš to naklikávání mínusů na normální otázku je pubertální :-D Navíc bez vysvětlení... - 
                
- 
            
                	
	
	Dobrá uznávám že jsem přestřelil a ty mínusy bych neřešil, víš sám jak to tu s tím pluskováním a mínusováním chodí *3*
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Blade of Darkness
 - 
            
                	
	Rpg kde nehraje příběh první housle? Ach jo to dopadne...
 - 
                
- 
            
                	
	
	ako keby Baldrus Gate, Diablo, Legend of Grimrock, Arx Fatalis, Fallout, či Neverwinter Nights stáli na silných príbehoch ....
 - 
                
- 
            
                	
	
	Baldurs Gate a Fallout? Ano.
 - 
            
                	
	Ale pořád to byla jedna z věcí, která tě u některých těchto titulů tlačila jít stále dál.
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	jsem jedinej komu to přišlo pomalé? *1*
 - 
                
- 
            
                	
	zdá se že s uskakováním to bude o dost jednodužší než v DS (nepřátelé jsou nějak pomalí)
 - 
            
                	
	Když kopírovat Souls, tak se vším.
Spíš by mne zajímalo až to vyjde, zda to taky dostane 10/10 jako DS II. Zejména pokud ta hra nebude mít lživou reklamní kampaň a bude dobře optimalizována na PC, což znamená mimo jiné takové nepodstatné pitomosti jako třeba ikonky kláves místo ikonek XBOX ovladače u hry, o které autoři tvrdí, že PC je hlavní platforma. DSII to vyšlo, desítky se sypaly. Tak uvidíme. - 
                
- 
            
                	
	Já třeba hraji na PC s X360 ovladačem, takže ikonky jsou cajk. Vlastně mě napadá, že to snad nikdo nemůže hrát na klávesnici :-)
 - 
                
- 
            
                	
	Přesně tak, na klávesici to prostě nejde.
 - 
                
- 
            
                	
	Ale jde! Už jsem u her viděl krkolomnější ovládání.
 - 
                
- 
            
                	
	Krescz:
Je teda fakt, že to možná ještě odvolám, protože jsem na to zatím neměl moc času a nebyl jsem u žádnýho většího bosse :-D Ale z tý první hodinky hraní se to nezdálo jako bůhví jakej prstolam, navíc šly funkce kláves libovolně změnit. - 
            
                	
	
	napada me jen octodad *1* ....jinak bez X360 ovladace se v DS nikam nedostanete
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	1. Downgrade Ds2 byl pouze a jen kvuli sedlackym konzolim. Kdyby nechali originalni post process, konzolisti by si stezovali na framerate. Ted ho zmenili, vse jede jak ma a konzolisti si stezuji na grafiku. Nechapu. Navic pokud hrajes na PC, stahni si gedosato a hra hned vypada skoro jako ty puvodni trailery.
2. Ikonky Xbox ovladace. A proc jako ne? Pokud hrajes Ds na klavesnici, tak si k tomu jeste dej Csko na flight sticku. Vyjde to na stejno.
3. Ds2 je skvela hra, ktera si desitku urcite zaslouzi. Neni sice tak dobra jako Ds1 a Des, ale stale je to urcite nejlepsi hra, co letos vysla. - 
                
- 
            
                	
	1. Downgrade nebyl kvůli konzolím, byl to prostě klasický markeťácký tah - nalákat na "nový engine a nové vylepšené světelné efekty" a pak to samozřejmě nedodat, jde jenom o předobjednávky, když jsou lidi paka a koupí stejně a firmě se za to nic nestane, tak se Japoncům nedivím, že to tak dělají.
Odmítám do mého hodnocení hry započítávat mody. Když mi někdo řekne "zaplať a já ti postavím dům", tak očekávám že mi za smluvenou cenu postaví dům, nikoliv že mi za smluvenou cenu postaví čtyři stěny a střechu a pak hraje mrtvého brouka a tiše čeká, jestli se toho třeba neujme spolek dobrovolných stavařů, kteří to za něj dorazí.
2. Ikony Xbox ovladače u hry, jejíž autoři tvrdí že PC byla primární platfoma (http://www.dsogaming.com/news/dark-souls-2-demo-ran-on-the-pc-at-60fps-pc-lead-platform/) JSOU problém. Běžně se tomu říká klamavá reklama. Je to prostě odbytý port z konzole Xbox360, která má architekturu blízkou architektuře PC a tak je portování v rámci možností laciné. Ale opět, proč ne, když jsou lidi paka, nechají si lhát a ještě si v tom libují, tak se Japoncům nedivím, že to tak dělají.
Ad ovládání - dohrál jsem Tekken na klávesnici, dohrál jsem Tenchu na klávesnici, dohrál jsem klasické Tomb Raidery na klávesnici, dohrál jsem Devil May Cry 4 na klávesnici a tak nevidím jediný problém, proč bych nemohl dohrát DSII na klávesnici. Ta hra není simulátor a nemá ani jiným způsobem výjimečné ovládání, kvůli kterému by byl nutný gamepad.
3. DSII je skvělá hra, která má ale technické nedodělky a evidentně odfláknutá místa (a klamavou reklamu na krku). Za takové přešlapy si na rozdíl od předchozí DS desítku nezaslouží a jedná se pouze o desítku "protože je to Souls". Sedm / osm by tomu slušelo tak akorát. 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Nedostane , DS2 ma 10/10 uz zo zotrvacnosti, pritom ani len zdaleka na to nema kvalitu rozhoduje znacka.
 - 
                
- 
            
                	
	
	DS2 si těch 10 nezaslouží, 8-9 podle mě...
 - 
            
                	
	
	ta 10tka od games.cz je fakt pokrytecká ...hrozne povrchná recenzia, ktorej recenzent vôbec nepochopil, čo robilo prvý Dark Souls tak fantastickou hrou :)
 - 
            
                	
	Naneštěstí s 10/10 ze setrvačnosti pro DSII musím souhlasit. Proti sérii Souls nic nemám a naopak jsem rád že Japonci vskřísili zpět do A³ sféry nekompromisní přístup k hratelnosti.
To ale pro mne osobně neznamená, že se budou v recenzích zavírat obě oči před evidentními nedostatky produktu a před přístupem firmy k zákazníkům. 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	jezis vzdyt to delaji CITY INTERACTIVE to je jistota ze to bude desnej propadak
 - 
                
- 
            
                	
	
	nuz nechapem tie minuska :) city interactive je fakt slabucke studio ktore doslova ze dosralo tak ambiciozny titul ako Enemy Front ...takze aj ked sa na Lords of the Fallen teším, skepsa tu je
 - 
            
                	
	omg co nevite jake hry delaji CITY INTERACTIVE?
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	Proč probůh Pavel dabuje Miloše a Tomasz je s titulkama? *1*
Chápu, Tomasz toho nakecá hodně a stálo by moc času to nadabovat, ale tohle trhá uši, tak nebylo by lepší to nechat jen s titulkami celé? - 
                
- 
            
                	
	
	Čau. Dabing otázek má v zásadě jeden důležitý důvod: v angličtině spoustu věcí říkáme složitě/tancujeme kolem tématu/říkáme názor na demo (tedy informace, které dávají smysl jen těm, kdo demo hráli) atp. Dabingem se soustředíme na otázku a zkracujeme balastní prostor, aby se zpovídaný dostal dřív ke slovu. Btw, všimni si, že místo záběru kladení dotazu často běží sestřih z hry - to proto, aby se otázky při střihu lépe sesazovaly. Nic jinýho v tom v podstatě není, snad jsem to vysvětlil :)
 - 
            
                	
	milos je v zahranici a videa se skladaji podle vseho aktualne- tohle je zvlastni, ale urcite nejjednodusi cesta k vysledku, nez volat/nahravat neco ze spanelska
 
 -