Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proč probůh Pavel dabuje Miloše a Tomasz je s titulkama? *1*
    Chápu, Tomasz toho nakecá hodně a stálo by moc času to nadabovat, ale tohle trhá uši, tak nebylo by lepší to nechat jen s titulkami celé?
    • Luke
      Čau. Dabing otázek má v zásadě jeden důležitý důvod: v angličtině spoustu věcí říkáme složitě/tancujeme kolem tématu/říkáme názor na demo (tedy informace, které dávají smysl jen těm, kdo demo hráli) atp. Dabingem se soustředíme na otázku a zkracujeme balastní prostor, aby se zpovídaný dostal dřív ke slovu. Btw, všimni si, že místo záběru kladení dotazu často běží sestřih z hry - to proto, aby se otázky při střihu lépe sesazovaly. Nic jinýho v tom v podstatě není, snad jsem to vysvětlil :)
    • milos je v zahranici a videa se skladaji podle vseho aktualne- tohle je zvlastni, ale urcite nejjednodusi cesta k vysledku, nez volat/nahravat neco ze spanelska
  • TheGGG
    Fakt by mě zajímalo co má ten hero natetovaný na xichtě. Snad to nebude celé jen na efekt a bude tam nějaký slušný lore k prozkoumání. No ale u CI jeden nikdy neví.
    • kuřecí maso s nudlemi, kuře ve sladkokyselé omáčce, hovězí pěti vůní, vepřové s bambusem a houbami..
      • TheGGG
        dvakrát a zabalit sebou.
    • když chceš neco proskoumavat, doporučuju se venovat studiu
      • TheGGG
        no ty si zase chytrý maxíku *14*
  • Blade of Darkness
  • jezis vzdyt to delaji CITY INTERACTIVE to je jistota ze to bude desnej propadak
    • maros.goc
      nuz nechapem tie minuska :) city interactive je fakt slabucke studio ktore doslova ze dosralo tak ambiciozny titul ako Enemy Front ...takze aj ked sa na Lords of the Fallen teším, skepsa tu je
    • omg co nevite jake hry delaji CITY INTERACTIVE?
  • jsem jedinej komu to přišlo pomalé? *1*
    • zdá se že s uskakováním to bude o dost jednodužší než v DS (nepřátelé jsou nějak pomalí)
    • Když kopírovat Souls, tak se vším.

      Spíš by mne zajímalo až to vyjde, zda to taky dostane 10/10 jako DS II. Zejména pokud ta hra nebude mít lživou reklamní kampaň a bude dobře optimalizována na PC, což znamená mimo jiné takové nepodstatné pitomosti jako třeba ikonky kláves místo ikonek XBOX ovladače u hry, o které autoři tvrdí, že PC je hlavní platforma. DSII to vyšlo, desítky se sypaly. Tak uvidíme.
      • Já třeba hraji na PC s X360 ovladačem, takže ikonky jsou cajk. Vlastně mě napadá, že to snad nikdo nemůže hrát na klávesnici :-)
        • Přesně tak, na klávesici to prostě nejde.
          • Ale jde! Už jsem u her viděl krkolomnější ovládání.
            • Krescz:
              Je teda fakt, že to možná ještě odvolám, protože jsem na to zatím neměl moc času a nebyl jsem u žádnýho většího bosse :-D Ale z tý první hodinky hraní se to nezdálo jako bůhví jakej prstolam, navíc šly funkce kláves libovolně změnit.
            • Krescz
              napada me jen octodad *1* ....jinak bez X360 ovladace se v DS nikam nedostanete
      • 1. Downgrade Ds2 byl pouze a jen kvuli sedlackym konzolim. Kdyby nechali originalni post process, konzolisti by si stezovali na framerate. Ted ho zmenili, vse jede jak ma a konzolisti si stezuji na grafiku. Nechapu. Navic pokud hrajes na PC, stahni si gedosato a hra hned vypada skoro jako ty puvodni trailery.
        2. Ikonky Xbox ovladace. A proc jako ne? Pokud hrajes Ds na klavesnici, tak si k tomu jeste dej Csko na flight sticku. Vyjde to na stejno.
        3. Ds2 je skvela hra, ktera si desitku urcite zaslouzi. Neni sice tak dobra jako Ds1 a Des, ale stale je to urcite nejlepsi hra, co letos vysla.
        • 1. Downgrade nebyl kvůli konzolím, byl to prostě klasický markeťácký tah - nalákat na "nový engine a nové vylepšené světelné efekty" a pak to samozřejmě nedodat, jde jenom o předobjednávky, když jsou lidi paka a koupí stejně a firmě se za to nic nestane, tak se Japoncům nedivím, že to tak dělají.
          Odmítám do mého hodnocení hry započítávat mody. Když mi někdo řekne "zaplať a já ti postavím dům", tak očekávám že mi za smluvenou cenu postaví dům, nikoliv že mi za smluvenou cenu postaví čtyři stěny a střechu a pak hraje mrtvého brouka a tiše čeká, jestli se toho třeba neujme spolek dobrovolných stavařů, kteří to za něj dorazí.

          2. Ikony Xbox ovladače u hry, jejíž autoři tvrdí že PC byla primární platfoma (http://www.dsogaming.com/news/dark-souls-2-demo-ran-on-the-pc-at-60fps-pc-lead-platform/) JSOU problém. Běžně se tomu říká klamavá reklama. Je to prostě odbytý port z konzole Xbox360, která má architekturu blízkou architektuře PC a tak je portování v rámci možností laciné. Ale opět, proč ne, když jsou lidi paka, nechají si lhát a ještě si v tom libují, tak se Japoncům nedivím, že to tak dělají.
          Ad ovládání - dohrál jsem Tekken na klávesnici, dohrál jsem Tenchu na klávesnici, dohrál jsem klasické Tomb Raidery na klávesnici, dohrál jsem Devil May Cry 4 na klávesnici a tak nevidím jediný problém, proč bych nemohl dohrát DSII na klávesnici. Ta hra není simulátor a nemá ani jiným způsobem výjimečné ovládání, kvůli kterému by byl nutný gamepad.

          3. DSII je skvělá hra, která má ale technické nedodělky a evidentně odfláknutá místa (a klamavou reklamu na krku). Za takové přešlapy si na rozdíl od předchozí DS desítku nezaslouží a jedná se pouze o desítku "protože je to Souls". Sedm / osm by tomu slušelo tak akorát.
      • Nedostane , DS2 ma 10/10 uz zo zotrvacnosti, pritom ani len zdaleka na to nema kvalitu rozhoduje znacka.
        • Miserius
          DS2 si těch 10 nezaslouží, 8-9 podle mě...
        • maros.goc
          ta 10tka od games.cz je fakt pokrytecká ...hrozne povrchná recenzia, ktorej recenzent vôbec nepochopil, čo robilo prvý Dark Souls tak fantastickou hrou :)
        • Naneštěstí s 10/10 ze setrvačnosti pro DSII musím souhlasit. Proti sérii Souls nic nemám a naopak jsem rád že Japonci vskřísili zpět do A³ sféry nekompromisní přístup k hratelnosti.

          To ale pro mne osobně neznamená, že se budou v recenzích zavírat obě oči před evidentními nedostatky produktu a před přístupem firmy k zákazníkům.
  • ringmancz
    píše se leccos ;)
  • Johnny
    Už jen z toho jak z nepřátel lítaj čísla kolik sem mu ubral života ve mě vyvolává pocit strašné konzoloidnosti *11*
    • Tak u nekterých her je to docela důležitá věc proste tam kde se řeší statistiky ale nevím proč ve hrách kde člověk prosviští a hned má game over ,ale tohle není až takový strašák spíš bych řekl munice na zemi a u každých dveří písmeno s kterým se mají otevřít, nevím kdy už konečně bude mít nějaká hra koule a tohle už tam nedají hlavně u nových her kde člověk musí mít mašinu za 30-40k neřekl bych že je to hráč který neumí že bud F nebo E
      • wenceslaus
        Milerád bych to vypl i ve hrách, kde se řeší statistiky. Raději si užiju grafiku a atmosféru než mít tuhle berličku.
    • kennyB
      V tolika letech ještě tak pubertální komentáře??? *8*
      • wenceslaus
        Pubertální v čem?

        *To spíš to naklikávání mínusů na normální otázku je pubertální :-D Navíc bez vysvětlení...
        • kennyB
          Dobrá uznávám že jsem přestřelil a ty mínusy bych neřešil, víš sám jak to tu s tím pluskováním a mínusováním chodí *3*
  • Rpg kde nehraje příběh první housle? Ach jo to dopadne...
    • maros.goc
      ako keby Baldrus Gate, Diablo, Legend of Grimrock, Arx Fatalis, Fallout, či Neverwinter Nights stáli na silných príbehoch ....
      • wenceslaus
        Baldurs Gate a Fallout? Ano.
      • Ale pořád to byla jedna z věcí, která tě u některých těchto titulů tlačila jít stále dál.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit