-
Zkuste si někdo zapnout 3D Studio nebo něco podobného - při práci ten model takto opravdu vypadá. Nejsou zapnuté spekulární mapy, normálové mapy, bumpmapy, chybí stíny atd. atd. Souhlasím, že vývojáři udělali chybu, když to pustili na net v takovéhle podobě. Ovšem jsem si celkem jistý, že vývsledný vůz ve hře bude kvalitou na úrovni Forza 4
Takhle vypadají postavy pro Unreal Engine... bez textur nic moc, co? :) http://udn.epicgames.com/Three/rsrc/Three/ImportingSkeletalMeshTutorial/SoldierSideBySide.jpg -
ten sedej interier teda nic moc *8*
-
"Důsledně propracovaný vnitřek vozu i exteriér naznačují, že to čekání nebylo..." Tak to bych určitě netvrdil. Grafika je na dnešní dobu otřesná - prostě je to klasický GTR recyklát s jiným pořadovým číslem.
-
-
Smarja neni to zaber primo ze hry, neni to finalni produkt, je to jen rozpracovanej render, kterej bude ve hre vypadat o nekolik svetelnych let lip.
Jejich blbost, ze neco takovyho vubec ukazuji, protoze se toho chytnou presne lidi jako ty. -
-
čo myslíš tým rozpracovaný render ? *1*
-
-
ze to nie je finalny rendering s maps,lights a shadows,ale iba a cisto hmota v procese modelovania....
-
-
To je velmi pekne, ale jde spis o to spojeni s textem zpravy "Důsledně propracovaný vnitřek vozu i exteriér naznačují, že to čekání nebylo zbytečné". To tomu dalo uplne jiny rozmer, proste "made by levis"...
-
-
-
vypada to jak stary LOTUS na segamegadrive nic proti
-
Pekny model. To se nejaky dite pokouselo o praci s photoshopem?