Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • rFactor 2 opět nepokořen (dle simulátorových testerů a recenzentů), ale lidi půjdou spíš do CARS pač "se to líp řídí". No jo když se kámoč NfSďák u mně na rF nemoh ani rozjet s AC Cobra ve SPA F. zanadával si, zavrhnul to a vrátil se domů k arkádovějšímu stylu - komerčnš úspěšnějšímu pro široké masy - určo půjde prádě do CARS. Můj upgrade byl rF -> rF 2 Ale auta bych chtěl určitě vyzkoušet, jestli to půjde bezplatně.
  • CARS je super.

    Ale iba RYTMUS je kral , je jea *1*
    • DYNALON zaplat pivaaaaaaaa kuaaaa
  • Evidentně s tím jel někdo, kdo nemá o závodní stopě a apexech ani tucha... *1* + jel na NordSchleife tak podruhý v životě... Takhle by se to prezentovat nemělo, podle mě... To se hodí spíš pro Let's Play na YT (bez urážky pro Let's Playery) *3*
  • mdkGT
    To ma byt ta slavna simulace? Auto jede jak po kolejich a to i mimo trat, a kdo to ridil? Moje mama by zajela ten okruh rychleji.
    • A ty mas matku ? Sem myslel ze si se narodil pres konecnik *3*
    • tvrdy.mar
      Vy jste jen viděl video, že? Až si to zahrajete, můžeme se na téma bavit dále. Do té doby jste pro mě trol.
    • C.A.R.S. je arkáda s hezkou grafikou, v žádném případě ne simulace. Já čekám na Assetto Corsa *3*
      • tvrdy.mar
        Hraji obojí na volantu a nemohu říci, že bych si všiml nějak výrazného rozdílu ve zpracování fyziky. Hodnotit C.A.R.S. dle zkušeností s Shift je značně nefér.
        • Je třeba říct, že C.A.R.S. dost dobře kamufluje, že má fyziku založenou na ne úplně realistických principech. Ale člověk, který trochu rozumí i těm vnitřnostem, vidí, že v C.A.R.S. je tak trochu "postižená" inercialita: těžiště se chová podivně a chybí tam dobré zpracování momentů setrvačnosti celého auta. Ale nijak mě to neuráží, na rozdíl od Shiftu.
      • :-D a máš vůbec prosimte řidičák ? Pochybuju :-D
        • Tohle je mimochodem úplně irelevantní. Většina zkušených řidičů běžných aut se v závodním speciálu ani nerozjede. Stejně tak většina nemá ani ponětí o rychlé jízdě, závodní stopě, zvládání situací ve vyskokých rychlostech, a už vůbec o udržování teplot a aerodynamice.
      • Hrál jsi to?
    • Gonzi
      auto jede jak po kolejích... v C.A.R.S. ... *1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1**1*
  • Nordschleife je klenot, kdysi první, teď už poslední svého druhu. GP-Strecke jako taková je obyčejná, nudná (2 zajímavá místa na 5 km) trať projektovaná pravítkem a kružítkem. Posléze drahý Hermann Tilke všude kolem nadělal milion podobných, v těch posledních dokonce objevil křivítko, zdá se. Přesto bych některé z těchto "moderních" tratí i chápal z pohledu bezpečnosti, komerci a vhodnosti pro dnešní F1.
    Ale co nikdy nepochopím a nebudu respektovat, je destrukce, která některým z těchto okruhů předcházela. Nejde jenom o profláknutý případ zbytečného zničení Hockenheimringu (tohle Hermann vyloženě p*sral), ale i o méně známý fakt, že kvůli výstavbě GP-Strecke Nurburgringu musela být zničena šílená Sudschleife.
    • "Nový" Nurburgring není špatná trať, zejména právě v porovnání se všemi těmi Tilkovinami (nechápu, jak jeden člověk může navrhovat skoro všechny velké moderní tratě). BTW pokud jsou všechny ty nové sterilní autodromy tak vhodné pro F1, proč se stále jezdí i nové městské okruhy jako je třeba Singapur? Jde o peníze, o nic jiného. Navíc to, že se okruhy staví na míru jen jedné závodní sérii, škodí celému motorsportu, protože třeba motorky nebo pomalejší cesťáky jsou na těch stop-go Tilkovinách něco hrozného.
      • Však říkám, 2 zajímavá místa. To je o 2 víc, než dává Tilkeho standard. *1*
        Ale v porovnání se zabitou Sudschleife je to pořád naprostá katastrofa.

        Otázky, proč se nejezdí na zajímavých okruzích, ale tam, kde si to někdo zaplatí, a proč všechno projektuje Tilke, mají obě jednu odpověď: Ecclestone. Ten za posledních 15 let zmrvil, co mohl.
  • Všimli jste si jak se hejbe boční zrcátko vlivem náporu vzduchu? *14*
    • Jen s tím jásáním počkej deset let, až se bude ve hře aerodynamika počítat skutečným real-time CFD algoritmem. To bude teprve švanda.
  • Kein
    To tam budou zase jen okruhy? Nebo i normální okresky?
    • Je tam Californie nebo Azure Coast jako silnicni cesty , ale je to od bodu A do B (ne okruhy) .
      • Z bodu A do bodu B jsou taky nejlepsi trate, pripomina mi to NFS5 :)
        • Z bodu A do bodu B se v reálu jezdí taky. Ale aby to nebyla totální nuda, jezdí se to do kopce na nechutných tratích v nechutných autech a říká se tomu závody do vrchu.
        • Paulcz
          pravda, pravda :)
  • Nevim, mě furt přijde jako by ty auta byly z plastu.
    • Protoze ty auta jsou z plastu i v realu (co se tyce tech specialu).
      Carbon-fiber je taky plast :)
      • To by mě zajímalo, co je na uhlíkovejch vláknech plastovýho :) nebo myslíš ty pojivový pryskyřice?
        Podle mě vypadají ty auta úchvatně, ale spíš bych byl pro, aby tam bylo víc klasickejch "silničních" aut, než nějakejch super závodních speciálů.
        • lol a z ceho myslis ze sou plasty? vsechno je z dinosauru...
  • Hra vypadá velmi pěkně, je tam znát podpis SMS. Jen nevím, v čem je Nordschleife zkáza? *4* Podle mě nejúžasnější trať, i když pěkně nebezpečná, někdy se tam chci vypravit. To Nürburgring GP Strecke, to je zkáza, nuda, jako většina tratí *5*
    • Divotvurce
      Možná to mysleli stejně jako James May z Top Gearu (aspoň myslím, že to byl on). Automobilky tam testují svá auta a ta potom nejsou tak pohodlná a použitelná na běžné silnici.
      • Zajímavý náhled *1*
  • Az toto bude vonku, tak som zvedavy ci po 6 rokoch LFS, zmenim svoj oblubeny simulator.
    • tvrdy.mar
      Pokud za dokonalost považujete LFS, pak vás CARS ani Asseto Corsa nepřesvědčí. LFS se prostě chová hodně jinak a nikdo ani nechce jít tímto specifickým směrem. Navíc projekt LFS umřel již před dlouhou dobou, čímž ukázal, že takový přístup byl pro většinu hráčů nevhodný a tudíž neekonomický.
    • rF2?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit