Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • rFactor 2 opět nepokořen (dle simulátorových testerů a recenzentů), ale lidi půjdou spíš do CARS pač "se to líp řídí". No jo když se kámoč NfSďák u mně na rF nemoh ani rozjet s AC Cobra ve SPA F. zanadával si, zavrhnul to a vrátil se domů k arkádovějšímu stylu - komerčnš úspěšnějšímu pro široké masy - určo půjde prádě do CARS. Můj upgrade byl rF -> rF 2 Ale auta bych chtěl určitě vyzkoušet, jestli to půjde bezplatně.
  • strabo
    Junior Pass má v novém buildu jen nárok na úpravu stávajících aut, grafiky, fyzikálního modelu a tím to hasne. Občas uvolní nějakou trať, ale na nový modely aut si musím zajít chuť.
  • Tohle je mimochodem úplně irelevantní. Většina zkušených řidičů běžných aut se v závodním speciálu ani nerozjede. Stejně tak většina nemá ani ponětí o rychlé jízdě, závodní stopě, zvládání situací ve vyskokých rychlostech, a už vůbec o udržování teplot a aerodynamice.
  • DYNALON zaplat pivaaaaaaaa kuaaaa
  • CARS je super.

    Ale iba RYTMUS je kral , je jea *1*
  • Evidentně s tím jel někdo, kdo nemá o závodní stopě a apexech ani tucha... *1* + jel na NordSchleife tak podruhý v životě... Takhle by se to prezentovat nemělo, podle mě... To se hodí spíš pro Let's Play na YT (bez urážky pro Let's Playery) *3*
  • Z bodu A do bodu B se v reálu jezdí taky. Ale aby to nebyla totální nuda, jezdí se to do kopce na nechutných tratích v nechutných autech a říká se tomu závody do vrchu.
  • Jen s tím jásáním počkej deset let, až se bude ve hře aerodynamika počítat skutečným real-time CFD algoritmem. To bude teprve švanda.
  • A ty mas matku ? Sem myslel ze si se narodil pres konecnik *3*
  • Však říkám, 2 zajímavá místa. To je o 2 víc, než dává Tilkeho standard. *1*
    Ale v porovnání se zabitou Sudschleife je to pořád naprostá katastrofa.

    Otázky, proč se nejezdí na zajímavých okruzích, ale tam, kde si to někdo zaplatí, a proč všechno projektuje Tilke, mají obě jednu odpověď: Ecclestone. Ten za posledních 15 let zmrvil, co mohl.
  • Je třeba říct, že C.A.R.S. dost dobře kamufluje, že má fyziku založenou na ne úplně realistických principech. Ale člověk, který trochu rozumí i těm vnitřnostem, vidí, že v C.A.R.S. je tak trochu "postižená" inercialita: těžiště se chová podivně a chybí tam dobré zpracování momentů setrvačnosti celého auta. Ale nijak mě to neuráží, na rozdíl od Shiftu.
  • tvrdy.mar
    Ano, to jste udělal chybu. Ale kromě čekání na nový build (místo týdne měsíc) se vás to jinak nedotklo.
  • tvrdy.mar
    Pokud za dokonalost považujete LFS, pak vás CARS ani Asseto Corsa nepřesvědčí. LFS se prostě chová hodně jinak a nikdo ani nechce jít tímto specifickým směrem. Navíc projekt LFS umřel již před dlouhou dobou, čímž ukázal, že takový přístup byl pro většinu hráčů nevhodný a tudíž neekonomický.
  • tvrdy.mar
    Hraji obojí na volantu a nemohu říci, že bych si všiml nějak výrazného rozdílu ve zpracování fyziky. Hodnotit C.A.R.S. dle zkušeností s Shift je značně nefér.
  • tvrdy.mar
    Vy jste jen viděl video, že? Až si to zahrajete, můžeme se na téma bavit dále. Do té doby jste pro mě trol.
  • Paulcz
    pravda, pravda :)
  • Z bodu A do bodu B jsou taky nejlepsi trate, pripomina mi to NFS5 :)
  • Jn doteď nemůžu ovládat hlasitost ,pokud mám video ve fullscreenu ,aspoň s tímhle byste mohli něco udělat
  • :-D a máš vůbec prosimte řidičák ? Pochybuju :-D
  • Hrál jsi to?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit