Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Graficky nevidím rozdíl oproti GT6 na PS3.
  • Tak tohle je fakt děsné video. Ta kvalita je otřesná a graficky .... to i GT5 na ps3 vypadá lépe a je méně zubaté.
  • Strašné bláboly o té fyzice. Některé deset let staré fyzikální modely jsou mnohem jednodušší na výpočet a současně mnohem blíže realitě.
    • tvrdy.mar
      No tak ona Forza i přes všechny PR kecy nebyla simulátor. K tomu se nejvíce přiblížili na konzolích akorát RacePro na Xbox360 (port PC simulátoru) a Enthusia (PS2). Plus teda TG Academy demo 2013 postavené na engine GT6. Z toho jsem měl taky moc hezký pocit, že konečně někdo pochopil, jak to auto má jezdit.
      • Samozřejmě. Proto by se tyto marketingové výroky daly snadno označit za lež a klamání spotřebitele.
  • fartza 5 - http://i.imgur.com/ofaejbb.png .. http://www.youtube.com/watch?v=D9E0gCPWic4&t=1m50s .. lol ..
  • nejak nemam rad ten system zasouvani zadniho spoileru.. sice chapu, ze pri nizsi rychlosti jde dolu... ale zrovna pri brzdeni do zatacky a prujezd pod plynem by se asi hodil vic nez na rovince.. no proste me tenhle system prijde divnej.. no kazdopadne.. koukam, ze konzole porad nepojedou na antialiasing.. asi cekaji na to 4K :D
    • McLaren P1 v závodním módu nechává křídlo vysunuté stále. Pro redukci odporu třeba na rovince pak slouží tlačítko na volantu, kterým se vysunuté křídlo sklopí o nějakých 23°. Takže vina leží na vývojářích hry.
    • Erien
      Je to pro lepší aerodynamiku, výrazně to zvedá účinost spoileru.

      Edit: Abych ještě odpověděl i na tu druhou část. Křídlo zvedá přítlak a snižuje rychlost a zrychlení. Při nízké rychlosti, ho nepotřebuješ, musíš co nejrychleji zrychlit. Je to právě do zatáček při vysoké rychlosti, aby ti zadek ve vysoké rychlosti nepřetočil a víc držel a plus je to pomoc při brždění. Aspoň tak jsem to pochopil, když to bylo na školení :).
  • Jack1947
    Hezci (rychlejsi) lepsi, promakanejsi a co jeste. Slibny konkurent GT ( teda kdyby valcily konzole.)
  • Pěkně trapný to trhání volantem, když to ten reta*d (opravdu?) nehraje na volantu... to je prezentace závodní hry jako krá*a (to si už děláte vážně p*del, že i tur domácí je tu zakázanej)....
    • Jack1947
      "Welcome in brave new word, being censored ever" mimoto, ja se ani te cenzure neslusnych slov nedivim, bohate staci videt vykvet, zdejsi " smetanky".
    • Forza a nebo GT jsou ucelove delane pro gamepad. Skubani s volantem tedy nema takovy dopad jak v realu. Pokud nekdo tvrdi ze je to simulace pak placa nesmysly. Je to takovy arkadovy hybrid s naznaky simulace ale aby to bylo hratelne na gamepadu. Tudiz to hracum s volantem nemuze prinest realny pocit z jizdy. Ale cilova skupina jej ani nehleda. *1*
      • Hanzales
        Já hraju na Fanatecu jak iRacing, Rfactor2, lfs, pCars, RaceRoom, demo Assetto Corca, tak GT5 (demo GT6) a donedávna Forza 3/4 a s tvou poslední větou nemohu souhlasit ani kdyby mi dali gule do svěráku ;o) Napoak, třeba Forzu 4 jsem si na volantu úplně vychutnával a s gamepadem jsem absolutně nebyl schopný řídit s takovou citlivostí a plynulostí, nehledě na to, že gamepad nemá jaksi zpětnou odezvu ;o)
        • Pokud v simulatoru skubnes volantem v rychlosti nad 130 km/h auto se polozi do smyku jako v realu. Samozrejme zalezi co od toho cekas. Nekomu prinasi naproste uspokojeni i NFS. Ale pokud se auto skutecne chova realne je ve vyssich rychlostech gamepadem neovladatelne. A to nejenom ohledem volantu ale i plynu a brzdy.
          Muzes si tedy jizdu uzivat ale neuzivas si realne reakce.
      • RakeW
        Hraji Forzu jen na gamepadu, ale tohle mě vždycky zajímalo... Umí hardwarové volanty protáčení? A v případě, že ano, začne se po připojení volantu chovat grafický volant v kokpitu jako normální volant (tzn. bude se protáčet)?
        • Co myslis pod pojmem "protaceni" ? Jakoze kolik stupnu se volant pretoci? Zalezi od typu. Ty levnejsi maji uhel nizky 270-360° rizeni je tedy hodne ostre pripadne musi byt nastaveno nelinearne coz vyrazne zkresluje ovladani. Nevadi to napr u F1 a kategorii kde je citlivost rizeni ovladana automatem. Tj cim vyssi rychlost tim nizsi citlivost volantu.
          Lepsi volanty jako napr. Logitech G25, G27 umoznuji uhel pretoceni az 900°. Zalezi kolik si pro kterou hru nastavis.
          Graficky volant ve hre ma zpravidla velmi omezeny uhel, protoze graficke ruce nejsou schopny ruckovani. Takze volantem G25 v realu tocis jak blazen a na monitoru vidis jenom zlomek toho pretoceni.
          Ja osobne povazuji za blbost abych se krome realneho volantu dival na dalsi virtualni. A zobrazeni rukou i volantu si v options vypinam. *3*
          • RakeW
            Díky, přesně na tom jsem se ptal.

            Jinak ta skutečnost, že vývojáři nejsou schopni naanimovat v závodní hře ručkování a volant se díky tomu chová úplně mimózně, je teda podle mě s ohledem na současnou technologickou úroveň pěkně trapná :). Mimochodem, třeba ve Far Cry 3 (hrál jsem teda jen Blood Dragon) se na volantu ručkuje o sto šest.
            • Nekteri to delaji ale je jich skutecne malo. A mas kategorie kde to neni potreba jako napr. F1 *3*
          • njn: Ve které hře jde v options vypnout volant a ruce? To jsem neveděl a taky mi to vadí! *3*
            • No v simulatorech urcite. Tam si muzes nastavit i polohu kamery a FOV. U arkad na to spravidla kadej, mozna u nekterych pres textak a nebo diky utilitam od komunity. Nedokazu byt konkretni, arkady jenom vyzkousim a nezabyvam se. Zatim jsem nenarazil na zadnou co by me zaujala. Naposledy snad TDU1, kde bylo mozny na hardcore mod a s mirnou upravou fyziky diky utilitam dosahnout dobry vysledek.
              Jinak vyvojari arkadovek hazi na hrace s volantem bobek. Pokud hra ma vubec podporu volantu, pak je pohled z kokpitu jak z tanku a FOV tak prehnane ze uplne degraduje pocit z ovladani.
  • Erien
    Trochu mi příjde, že Sony si nechá ujet vlak s GT. Nová Forza vychází jen na One a můžou z toho dostat maximum. Ale Sony podle mě docela nelogicky, ještě honem udělala šestku na PS3. Chtěla ukázat, že na starou konzoli nekašle. Přitom podle toho co lidi tvrdí pětka, má o něco realnější fyziku a grafika je stejná. Tak mi ten díl příjde zbytečný.
    • chujko pepo zavri tu hubu .. http://www.gtplanet.net/gran-turismo-6-course-maker-tracks-could-span-over-2500-square-kilometers/
    • Ale ne, podle mě Sony vlak neujel. Sony na to jde fikaně. Tím, že vydají nové GT na starou generaci, tak ukážou, že umí udělat hru srovnatelnou s tou (alespoň podle Traileru, obrázků a informací to tak vypadá), kterou udělá Microsoft až na novou generaci. A tím vlastně taky ukazujou, že Sony může mit na svoji novou generaci lepší hry. A ještě k tomu mají na PS3 velkou fanouškovskou základnu. Takže podle mě jim neujel vlak.
      • Erien
        Ono ve výsledku o nic nejde, protože to není rozhodující faktor, o tom jestli koupit One nebo PS4. Forza i GT ma svoje fanoušky kteří půjdou po svém. Jenom mi příjde že kdyby udělali šestku jako launch titul na PS4, bylo by to zajimavější to porovnání. Jinak bych zatím moc nevynášel soud, co je lepší.
        • curak, GT6 bude daleko lepsia ako fartza5.
    • S tou fyzikou si to snad myslel jako špatný vtip. Nikdo při smyslech tohle říct nemůže.
      • Erien
        Jo tak teď jsem to vyhledal nazpátek, jsem to popletl šestka má lepší fyziku.
  • S tím aliasingem si na konzoli nové generace dělají legraci? Už v roce 2005 jsem měl na PC lepší výsledky. PS3 a X360 bych to ještě odpustil, ale na nové konzoli v roce 2013 je to nehoráznost.
    • Podívej se na gameplaye z Ps4 a pak tu vypouštěj verdikty..... a osobně si myslím že i forza bude vyhlazená ale toto video je fakt otřesné....
  • Forza 4 měla otřesnou AI , OTRESNOU !!!! Musel jsem si koupit Forzu 3 ,abych si singleplayerově zazávodil.Podruhé jim nenaletím a pořídím si GT5-6 a PSX.
    • Jack1947
      Je to uz doba co jsem hral, ale ze by primo byla AI otresna, a ze ve Forze3 byla lepsi hmm nevim , nevim mne prisla (nef)erova jakto byva zvykem, zas na druhou stranu , se mi libilo kdyz jsem v duelu se "Zbavil" pri jizde z kopce, protivnika a pak uz si jen jel, nebo jsem nechal pri startu vybourat soupere v okruhovych zavodech a potom jel treba i prvni to byla svanda. *15*
    • Tak si užíj AI v GT, která je ještě horší *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit