Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Parádní recenze, jde z ní vidět zaujetí, ale i přes to jsem se i jako laik o hře dozvěděl, co od ní můžu čekat. Takhle povedenou recenzi jsem už chvíli nečetl, díky!

  • Na lodě jsem přešel od tanků hned po releasu a vydržel jsem u nich dodnes. Dvakrát do týdne s vínečkem ponocuji a mám to jako těžký relax. Je to přesně jak píše Aleš. Ta hra je na arkádu fakt skvělá záležitost. Poslední dobou hraju jen skoro rankedy, Scharnhorst nebo Lyon mi fakt v tomto modu sedí, protože nějaký ten křižník se vypne na jednu dvě salvy.

    Taky bych zmínil zajímavé PVE tematicke mise. Ty poslední k vylodění v Normandii byly fakt zábavné, minove pole tomu daly další rozměr. 

    A hlavně prémiová měna není důležitá k výkonu ve hře, slouží jen k nákupu serepetiček anebo prémiových lodí (které ale nejsou OP). Za mě fakt pecka a díky za článek. 

    Ještě se chystám trochu vyskillovat v kontroverzních ponorkach, protože Das boot.

  • PPoe

    Vim presne jak to myslis. Ja zase uz asi rok denne hraju Tarkov. Uplne jsem tomu propadnul. A porad dostavam bidu. Ale to napeti, vedomi, ze kazdy raid jde o hodne. Ten vydreny progress, jak ingame, tak ucenim se map, stylem hrani.. Uz vetsinou i vim kdo a odkud me dostal:D

  • Já mám u těhle her problém právě v těch tierech a MM. Vyrůstal jsem prostě v době kdy se MP hra navrhla tak, aby ideálně vše bylo vybalancované a každý měl podobnou šanci uspět.

    Když mám loď nebo tank, co má poloviční HP, dává 1/4 poškození, průraznost střel a pancíř než loď nebo tank co vidím před sebou, tak mne tohle prostě neskutečně odrazuje. Prostě proč mám hrát proti něčemu co je násobně silnější ve všem?