Prosím, dost! No Man's Sky dostává další masivní update. Poprvé se projdete vesmírem
-
Vydání byl neskutečný fail ale...to co s tím udělali to nezbývá než smeknout, tomu se říká vykoupení...a ne obviňovat všechny okolo jak to sabotovali nebo něco takového, sice je to starý ale za 24 EURO, když to porovnáme se Starfieldem za 70,- kterej je už dneska mrtvej a sotva o něm budou lidi psát že devět let
PS: NMS 41k hrajících...dost slušný
PPS: Tak ona je to sleva ale to nevadí...i za plnou pálku je to úplně něco jinyho
-
-
No na druhou stranu už to dotáhly do fáze, kdy to působí strašně přeplácaně. A můžeš tm dělat sto věcí, ale žádná vlastně vůbec k ničemu není.
Ta hra už by po všech těch updatech potřebovala nějaký významný "structure update", který by zase přinesl i nějaký příběh a navazující mise, které ty nové prvky vlastně i nějak využívají a dávalo by to vlastně smysl. Já to od vydání zkoušel párkrát hrát a realita je taková, že čím dál od vydání to bylo, tím mě míň bavilo se do té hry dostávat.
-
Starfield je simulator loading screenov, ktore hracovi umoznuju dostat sa k 1000x reskinovanej jednej nudnej mape, po ktorej mozu samoucelne chodit a rozmyslat nad tym, ze preco to vlastne hraju.
-
-
Prosím vás, z čeho ta hra vlastně celé ty roky žije? Monetizace tam krom koupi hry není ne?
-
-
Taky je to dost malé studio (pod 50 lidí), takže z toho, co získali z prodejů (které postupem času byly dost velké), zvládnou vyžít docela dlouho. Nekonečně dlouho ale ne.
-
Z prodeju "zakladni" hry. Uz nevim kde to padlo, asi v nejakem interview, ze vzdycky kdyz vydaji takovy velky update, zvednou se jim zaroven i prodeje a udrzuje to zajem, takze se hra porad slusne prodava i pres sve stari.
-
-
Jsou nějaké novinky o jejich dalším díle Light No Fire? Pokud na něm budou dělat tak intenzivně jako na NMS a neuspěchají vydání (příjmy z NMS časem vyschnou), tak to může být parádní fantasy sandbox, který by mohl zastínit i TES6.