Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Darkness 2 jsem dohrál na nejtěžší za dvě hodiny :(, a myslím to smrtelně vážně.
    • *1* *1* *1* Ok, tak jo.. *1*
  • Ja doufam, ze ve sberatelsky edici bude ta barevna kosile s papouskama co ma Max na par screenech :-)))
  • Jsem velkej fanda Max Payne a je to hra na kterou se momentalne proste tesim nejvic. Kaslu vam na reci o plastu a pravym duchu Maxe Payna.
  • On to dělá Rockstar! Tak proto ta divná kvalita screenů...... Já si na ten jejich engine nikdy nezvykl. Všechno v něm vypadá takové papírové..... Chybí mi taková ta robustnost prostředí a věcí a postav a vůbec, jako je vidět například v enginech od DE, id atd...... Je to zajímavé, videa zas tak blbě nevypadají, ale tyhle obrázky..... PC je v tomhle případě cíleně vyvíjená platforma, nebo bude k dispozici jenom konverze z konzole?
    • Přesně, jak tu někteří citují "tohle bude starej dobrej Max Payne"....

      Jedinej Max Payne je dílem Remendy a ne přiblbýho Rockstaru. To by tu snad zdejší "myslivny" svěřili Half-life do rukou lidem, co stáli za CoD?
      • ZvacA
        Rockstar výrazně spolupracoval i na MP2 a jak je to slušný díl. Jistě, teď je to pod jejich taktovkou úplně a pod jiným studiem, ale přesto bych nemaloval čerta na zeď, dokud se hra neukáže v celé své kráse. Domnívám se, že ti, co stojí za MP3 mají dávku soudnosti a ví, co za značku se jim dostalo pod ruku a s jakou částí fanouškovské základny si zahrávají. Max Payne 3 bude možná ve výsledku trochu jiný, ale kdo může potvrdit, že tím automaticky špatný? Nechce se mi zkrátka věřit, že by měl za cíl dělat zle svým předchůdcům. Ačkoli je to stále padesát na padesát a R* to ví a víme to všichni. Takže pokud se to vyvede, dobře pro všechny, pokud ne, pak si ostudu utrhne pobočka R* a my ostatní můžeme s klidem zapomenout, že nějaký MP3 byl. Žádná věda...
        • Mechwarrior_bw
          Rockstar Vienna bolo zodpovedné iba za portovanie hry na konzole, všetku prácu na samotnej hre odviedlo len a len Remedy. MP3 bude určite dobrá hra ale každý fanúšik jednoducho musí cítiť, že ten feeling starých dielov je preč a nejaká krátká, narýchlo dorobená fleshback misia na tom nič nezmení... Hombre to napísal dobre :)
          • ZvacA
            Díky za upřesnění, ale zdá se mi, že jistá spolupráce s Remedy proběhla u základní verze, alespoň se o tom mluvilo v jednom z rozhovorů a padlo to tady i ve starším podcastu mám dojem, ale možná to týkalo jen té konverze.
        • dosavadní videa byly hodně otřesný
          • ZvacA
            To je samozřejmě subjektivní věc... :)
    • Říkám si uplně to stejný! Vypadá to jak vyrobený z plastů v NDR.
  • Mechwarrior_bw
    tak po grafickej stránke sa to od MP2 moc nepohlo, takisto mám pocit, že podobnú chodbu som v MP2 už videl , podobné textúry atď ... ale tak zase načo vymýšlať niečo nové keď staré fungovalo :) Príde mi to ako taká vsuvka narýchlo dorobená na zatvorenie úst fanúšikom, i keď v pohybe to vyzerá dobre.
  • prvych 5 minut zaujme scenka (mozno maly level) a potom im ostatne veci akoze odpustime ... ale namna to neplati
  • Tyhle screeny jsou jako trolovani starych fandu Maxe Payna...
  • Jestli bude herní doba SP alespoň 8-10h, mají ve mně potenciálního zákazníka. Jestli to ale budou 4h a za litr jak Darkness 2, tak to počkám, až to bude v kolekci klasiky za 200,-.
    • DusanMPupak
      To by bylo skutečné překvapení, vždyť ani předchozí díly se takové délce ani zdaleka neblížily.
      • Myslíš těm 4 hodinám? *1* *1*
        • deridon
          co to? na konkurencnim webu taky psali, že to hral jeden týpek 4 hodiny.. a já napíšu znovu.. mě to trvalo 7-8h a to jsem neumiral tolik, trochu prozkoumaval a tak :)
          • DusanMPupak
            Tak speed runy jsou i pod jednu hodinu. Já si to teď schválně dvojku po více než 8 letech znovu zahrál (nic jsem nepřeskakoval a ještě koukal, kde co lítá) a nad 6 hodin jsem se nedostal.

            Řekněme ale, že na pár místech hry se mohl člověk zaseknout, což ale na druhou stranu není dnešní trend a tato frustrující místa v dnešních hrách nebývají. Původní MP byl ještě kratší, takže bych opravdu delší dobu nečekal.
  • Khanemis
    Je celkem zajímavé, jak se ze začátku ve většině propagačních materiálů Maxe Paynea 3 objevovala jeho holá palice. S postupem času tuhle novou podobu autoři odsouvají stále více a více do pozadí, zřejmě ve snaze udobřit si fanoušky:-) Osobně z toho mám teď dojem, že ve většině hry bude Max pěkně zarostlý a až před samotným závěrem shodí vlasy, aby demonstroval své odhodlání (po tom, co se připraví o většinu charisma musí být opravdu všeho schopný).
  • On tu spoušť ale fakt nemačká...Tak trapná chyba *10*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit