Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • no doufam ze to nedopadne jak carrier command
  • A bude tam i čtrnáctiminutové zpoždění signálu? *4*
    • doufam, ze ano. To by pak rizeni "letajiciho stroje" byla pekna vyzva :D
      • Ve skutečnosti se právě kvůli zpoždění tyhle hračky neovládají přímo. Ony se on-the-fly programují s využitím částečné autonomie. To by pak už ale nebyla hra, ale tréninkový software pro operátory z JPL (a já si jsem jistý, že oni nějaký takový mají).
      • to by mohli udělat u pirátské verze *3* tak jako take On H. modrá obrazovka nebo co, tady se spustí 15min. spoždění...
  • Pro všechny zájemce o vesmír, kosmonautiku a vědu a techniku vůbec: jako předkrm před Take On Mars zkuste freeware vesmírný simulátor Orbiter a jeho mody.

    http://orbit.medphys.ucl.ac.uk/download.html

    http://www.youtube.com/watch?v=I__jYojbMYQ
    http://www.youtube.com/watch?v=MQBiX8STHUk
    http://www.youtube.com/watch?v=xS5HYznzw-k
    http://www.youtube.com/watch?v=bOxpvqrqLAo

    Je to opravdu hardcore, vyžaduje to alespoň základní znalosti raketové fyziky a nebeské mechaniky (vše se dá rychle naučit), ale ten pocit, když se vám podaří poprvé zadokovat u ISS, za to stojí. A co teprve meziplanetární lety či přistání s Apollo 11 na Měsíci *3*. U málokteré "hry" se vám po dosažení cíle dostane takového pocitu zadostiučinění.
    • "základní znalosti raketové fyziky a nebeské mechaniky " - to by me docela zajimalo. Nejaky tip, kde se takove zakladni znalosti daji naucit?
      • Střední škola + 2 hodiny samostudia?
        • raketovou fyziku jsme teda na stredni nemeli ;). a nebeskou mechaniku si potrebuji osvezit - coz neni problem. me jen zajimalo, jestli nekdo nevi o nejake !dobre! knizce/strance, ktera podobne veci pokryva. ;)
    • Jojo, orbite je fajn. Hraval jsem ho hodne - vcetne pokusu o let s NASSP coz uz byl ale moc hardcore i na me (4 hodinovy pre-flight checklist:-)). Pristani na mesici s AMSO jsem zvladnul :-) Jen je skoda, ze uz se nijak dal nevyvyji - slusil by mu novy kabatek - kdyby nekdo delal Orbiter 2013 kickstarter tak by to pro me byla jasna investice. Na KSP je fajn, ze fyzika je stale realna + je tam jeste to staveni vlastnich raketek a tak. To je docela sranda.
  • Osviceny
    zeptám se narovinu, tohle někoho může bavit ? pokud ano, tak prosím zašlete foto, zajímá mě jak takový člověk vypadá, předem děkuji!!!
    • Takoví jako ty většinou mají strach, že ode mě dostanou na budku. Přesně tak vypadám.
      • nejak takhle vid? http://cache.20minutes.fr/img/photos/20mn/2012-11/2012-11-16/article_synthol.jpg
        • Ne, já jsem zdravý fyzicky i mentálně.
    • celoush
      Tisíc lidí, tisíc chutí... *3*
    • btw je mnoho lidí kteří si chtějí po běžném fyzicky a psychicky náročném dni odpočinout což dost dobře nejde když ti např. na hlavu padá mrakodrap a všicni po tobě střílej,to je akorát další stres navíc...představa že si budu popíjet kafíčko a u toho se projíždět po marsu se mi víc než zamlouvá
      • hlavne nezapomeň mít zapnutej hardcore mód s 15ti minutovým spožděním nebo to aspoň hraj na 286 to vyde na stejno
    • zeptám se na rovinu,jak někdo může psát takový komenty?radši běž postřílet 500 lidí v nějaký sřílečce...
    • Běžný brýlatý nerd, těší mě. *3*
  • Zatial to pre mna vyzera ako jasna kupa
  • Keyz
    Konečně hra která se asi nebude prodávat po miliónech ale vypadá opravu graficky skvěle a věrohodně. Často, podobné hry na grafiku nedají moc prostředků.

    Jen se trochu bojím aby to nebylo moc věrohodné a nekoukal jsem, jak se něco strašně dlouze děje.

    - Mohlo by to pokračovat i tím, že by tam byli například sondy s lidskou posádkou atd. Snad to uspěje co nejvíce. V takovém zpracování bych to rád viděl.
  • Jestli chcete poradnou hru o dobyvani vesmiru, tak doporucuji Moonbase Alpha.
    http://www.youtube.com/watch?v=Hv6RbEOlqRo
    • Nedávno jsme hráli v COOPu a má to celkem zajímavý nápad. Akorát že tam není moc obsahu a ta jediná coop mise je za necelých 30 minut hotová.
  • Jestli chcete pořádnou hru o dobývání vesmíru, tak doporučuji Kerbal space program
    https://kerbalspaceprogram.com/
    • jojo super hra... podařilo se mi přistát na vzdálenějším měsíci a dopravit se zase zpět. .. Jen dokování mě dělá docela problém a chybí mi tam na to nějaký tutorial. A je docela škoda že i největší palivová nádrž je docela malá a nejsilnější motory nejsou až tak silné. Takže musím většinou stavět nesmyslně vypadající rakety.
      • Mene je vice! Osobne pouzivam na posledni stupen (ten co uz je ve vakuu) ty atomic motory, ktere maji velmi vysokou ucinnost ve vakuu. Neni problem s tim doletet kamkoliv po slunecni soustave (samozrejme zalezi jak velky naklad sebou tahnes). Spis bych se byt tebou soustredil na minimalizovani hmotnosti tve rakety, pak nebudes muset tahat tolik paliva a vsecko pujde lip. Pripadne si muzes na orbite udelat stanici na doplnovani paliva pro meziplanetarni lety (kdyz zadockujes tak jde mezi jednotlivyma tankama prepumpovat palivo) takze si muzes pred opustenim kerbal orbitu doplnil palivo na max. A ke stanici proste jednou za cas vysles servisni lodku ze ktere zas doplnis palivo na stanici.
    • Kozy
      Je to super hra, akorát mi vadí že se mi tam nic nedaří :D ani zadokovat s mechjebem.
      • Orbital rendezvous je jeste docela easy. Staci nejdriv srovnat inklinaci (idealne uz startovat na spravnou drahu), zaparkovat na mirne (+- 10 km) vyssim nebo nizsim orbitu nez cil (podle toho jestli chces cil dohnat (nizsi) nebo chces aby cil dohnal tebe (vyssi)), az je vzdalenost temer minimalni (pri dalsim orbite uz by se zvetsovala) tak srovnat orbit na stejnou drahu jako cil, vzdalenost od cile by mela ted byt <10km, namirit na cil a zlehka priletet blize (<1 km), vynulovat vzjemnou rychlost.
        Ted nastava faze samotneho dockovani za pouziti RCS trysek a to je docela tezke. Zalezi hodne na konstrukci samotne rakety, protoze pokud nemas trysky umistene dobre kolem teziste tak to nebude fungovat sprave - napriklad translace bude raketou i rotovat coz je velmi nezadouci. Obecna rada v teto fazi je rozlozit slozity pohyb do vice jednoduchych slozek tj. nejdriv rotace, pak stabilizovat, pak translace, pak zase stabilizovat atd. a takto pomalu po jednotlivych krocich se dopracovat az k zadockovani. Pokud jsi nedockavy a jdes na to moc cowboy stylem tak vetsinou ztratis kontrolu a poletis kam nechces coz nedopadne dobre.
    • Na ten se taky chystám.
  • taky by konečně mohli po skoro roce dodělat Carrier command aby to nějak normálně šlo hrát ale co peníze už dostali tak na to serou
    • Asi jsi Carrier Command dlouho nehrál. Je průběžně patchovaný a od verze 1.03 jsou opraveny ty nejfatálnější nedostatky v AI. Na patchích se nestále pracuje a hra je teď vyladěnější víc než kdy předtím.
      • njn už je to vyladěný tak že se moje jednotky nepozabíjejí nezi sebou ale musí napřed dojet k nepříteli :D
  • Výborná byla reklama "nezapomeňte se na cestu pojistit". Zasmál jsem se *1*

    Jinak těch 10 EUR určitě investuju.
    • Taky se přídám, libí se mi, že Bohemáci umí vytvořit vždy něco jiného, ARMA hovoří sama za sebe a helikoptéry také nebyly vůbec špatné. Ty hry vlastně nestraží ani tak stereotyp špatné mechanismy jako u konkurence, ale menší chybky a někdy až moc velká obtížnost. Já to ale vítám. České ruce holt umí. Teď ještě našetřit na DayZ :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit