Přejít na výpis diskuzí
První část E3 dema Metro: Last Light je plné atmosféry
15.7.2011 | Aleš Smutný
45 příspěvků
-
Supre video, jedničku sme sice ještě nedohrél ale baví mě jak něco a doufám že dvojka bude ještě lepší, zajímamě ten multiplayer a jak se bude hrát, jestli ty ruzný frakce proti sobě nebo surival. (myslim tim mody v multiplayeru)
-
Nechápu vůbec porovnávání se Stalkerem. Vždyť Metro se nesnaží být FPS s RPG prvky (tedy jen co se postupu hrou týká - úkoly vs. jeden směr), ale je "jen" plnohodnotnou FPS (tunel, skript). Odehrává se sice ve stejném světě (myslím..) a hraje se z pohledu první osoby, ale jedná se o odlišný koncept. Osobně jsem si Metro 2033 užil více než třeba Crysis 2. Atmosféra - prvek, který ze hry sálal v prvních minutách, se kupodivu udržel po celou dobu hraní, což u jiných her, FPS zvlášť, není vždy zaručeno (opět pro mne jasný příklad - Crysis 2). Postup postavy Artyoma moskevským metrem byl velice povedeně poskládán do srozumitelného příběhu a neuvěřitelná grafika dokonala dílo - hra se mi líbila. Samotná hratelnost je taková "východní", což se dá nazvat také - lehce těžší než bývá zvykem. Nutnost hledání munice, skryté odbočky v levelech s bonusy, topornější zaměřování - to jsou věci na které si musíte nějakou chvíli zvykat. Odměnou vám bude nejen úžasná grafika s propracovaným světem (opět deviza AAA "východních" titulů).
Jinak video působivé - opět skvělá atmosféra stísněného temného metra. Stealth prvky i akce působí pěkně, jen ten rotační kulomet... byl už lehce mimo mou představu postapo Ruska. Uvidíme... -
-
neodehrává se ve stejném světě. Stalker vychází z Pikniku u cesty/Stalkera, Metro 2033 vychází ze stejnojmenné nepoměrně mladší knihy.
to "topornější zaměřování" mě děsně štvalo a je pro mě sice jedinou ale skutečně zásadní vadou celé hry -
-
thx
-
-
-
No ja nedavno hral Metro a byl jsem dost zklamany. Cekal jsem neco jako Stalker, tedy otevreny svet a on to byl totalni tunel. Navic dost divny. Pulku hry se snazite nekam dostat a kdyz se tam dostanete, tak tam stravite ani ne dve minuty a jedete dal. Takze druhy dil mne opravdu moc netankuje.
-
-
kdo by to byl řek, že v metru budou tunely...
-
-
JJ *2* *2* *2* *2*
-
-
-
trefili ho aspoň jednou?
-
-
na E3 demech jedou s nesmrtelností...bude to hrát lamka a 6x restart při prezentaci by lidi asi nebavilo *1*
-
-
Zas blbost akorat chteji vyzdimat z 1 dilu penize navic...podobne jako stalker 1 dil v poho ostatni dily zdimacka.Jinak nepride vam trochu ubohe vydelavat penize na lidskem nestesti?Tim myslim stalkera puste si nake video jak to tam vypadalo kolik lidi tam zarvalo a dodnes generace postizeni,rakovina atd.Pak tu mluvte o srdcovkach...
-
-
tož ale to bys mohl říct o všech hrách s první nebo druhé světové války v ní taky zabyli mnoho neviných lidí a zdalekaé né všichni byli vojáci, nebo z her odehrávajících se v iráku taky hromada mrtvej civilistů jistě válka je něco jinýho než výbuch černobylu ale myslím že výš jak to myslím. navíc nemyslím že by to autoři nějak zlehčovali nebo uráželi oběti
-
-
asi tak, akorat v tech valkach umrelo o par desitek milionu lidi vic .. taky pozor na carmagenon (ani nechci vedet kolik lidi bylo zabito autem nez jsem tohle napsal), mafii a vsechy ty strategie zachycujici realne konflikty .... seriozne na tohle by mela byt nejaka komise :-/
-
-
přesně *1* *1* *1* takhle by človk nemohl hrát ani zoo tycoon bez srandy po světě je dost případů lidí kteří byli v zoo napadený zvířetem
-
-
-
Nikdo lidi nenuti k tomu aby si hru kupovali,takze si tu nehraj na nejakeho zastance nemocnych lidi tohle je games.cz a ne hospital.cz
-
-
A navic na kazde hre se chce vydelat
-
-
-
Hloupej detail s převhrnutím kotlíku (tímto i nalákání protivníků, že jim chcípl oheň) a mně se to líbilo z celý ukázky nejvíc ;)
-
graficky to vypada paradne,i atmosfera je fajn..ale AI mi prijde teda hodne slaba(jak mu tam nabehnou pod ten rotacak:)
-
-
Horší než v COD určitě nebude XD
-
-
Tak tam AI snad ani neni *1*
-
-
A co tam asi je boti ne?? *1*
-
-
-
-
hustý a pěkný....no já si ale počkám na Stalkera 2
-
-
a já si dám oboje *2*
-
-
Wow, to je tu hodně brzo, když je to z E3
-
-
Holt si dali s vydáním videa načas...:)
-
-
U me prvni dil propadl na prilisne koridorovosti venkovnich prostor. Tam meli sanci nechat hrace uzit si trochu volneho pohybu,ale nestalo se tak. Pro me tak zustava vladcem Stalker, atmosfera bunkru zaplnenych mutanty je tam skvela a i takovy pruchod do Pripyate je parada.
-
-
Vystřel si někam pár jaderných hlavici (popros třeba Kima) na nějaké město a pak zkus jeho průchodnost. Ve většině případů budou ulice po té destrukci zasypané troskama a navíc bys všude narazil na radiaci. Sice na Metru dělali vývojáři, co odešli z GSC, ale nikdy neměli za cíl konkurovat Stalkerovi. V podstatě to jsou úplně jiné hry, tak nechápu ty z vás, co Metro odsuzují kvůli tomu, že není jako Stalker *7*.
-
-
Ale to neznamena,ze z toho mesta to udela koridor ze ktereho se nikam jinam nepohnes.Tahle argumentace je docela mimo.
Proste tu hru pojali jako linearni hru.Muj osobni nazor je,ze trochu volnosti by te hre jen prospelo,ale bavil jsem se u te hry i tak.
A duvod proc to lide casto srovnavaji se stalkerem bude mimo jine asi i fakt,ze na tom delaji nekteri tvurci prave stalkera a zasazeni hry na postapokalipticky vychod tomu take dopomaha.
Ma to proste takovy ten stalker feeling.
-
-