Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ono celý problém je, že Diablo vlastně není RPG (ve smyslu role playe) ale čistě akční hra obsahující rpg prvky (vývoj postavy). Jenže se z toho udělal žánr, podobně, jako u RTS které moc o strategii taky nejsou :) Ostatně podobný omyl panoval o prvním SystemShocku, RPG byl až díl druhý. To že to někoho může bavit na tom nic nemění, mě se Diablo taky netrefilo do vkusu a nebaví mě (je to takové moc náhodné a moc dokola a moc nicmoc). Je to prostě individuální a tak je to dobře.
  • A posledni je konzolova arkada pro PS. *5*
  • Mopped
    Abych pravdu řekl, klidně bych se bez něj obešel.
  • Mně když padl Shaffers Hammer, tak jsem byl v sedmém nebi *14*
  • Přesně tak. Mám zakoupené všechny díly Diabla včetně datadisků, ale jednička je prostě nejlepší. Gothic atmosféra, parádní gameplay, prostě ani dvojka ani trojka se na ní nehrabe! Co já bych dal za HD edici!
  • yuri337
    Takovou snůšku blábolů jsem už dlouho nečetl. Hry jsou především o HRANÍ SI a zábavě. Pokud vás hra baví, tak svůj účel splnila a je jedno jak špatná a tupá je.
  • To je opevovani jednoho odpadu:
    http://www.rpghry.cz/blog.php?id=62
  • To je novinka, kterou jsem zaznamenal cca pred peti lety. A Diablo 1 bylo dosovskou hrou (samozrejme spustitelnou i ve windows).
  • Overwatch
    Vůbec ne, jsou to boží hry, ale vzniklo by jen něco podobného, neměli bychom tu najednou nový žánr...
  • Ono tusim uz na Diablo 2 ani nerobili povodny ludia z Blizzard Norh. Ty tusim navrhli D2 ale zacali tam nezhody s Blizzardom a nakoniec cast ludi odisla. Ale tusim ze nieco podobne sa im aj opakovalo pri D3. Skor ako keby ta seria bola prekliata :-). Inak okrem hratelnosti a clickfestu :-) bolo Diablo jedinecne aj v tom ze malo dynamicky generovane prostredie. Kazda hra bola ina. Uz v D2 to bolo bohuzial dost obmedzene a v D3 mam pocit ze sa nahodne generuje snad iba pozicia krikov :-(
  • Grandhalf
    Pleeeease, no hurt, no kill. Keep alive and next time good bring to you. Diablo jednička bylo stejnak nejlepší ... Ještě se mi na poličce válí originál cédéčko *14* ... To byla snad jediná hra co mi rodiče kdy koupili , někdy v 97 *15* . Několikrát upgradovaná sestava 486 DX4 na 100Mhz , 8 MB ram , S3 Trio už nepamatuju jaká , Windows 95 a lets rock ! Vobčas šli FPS dolů a sem tam se to i škubnulo *14* ...
  • GlaDOS
    Mě ne.
  • granis
    Áno, je to pravda. Hovoril o som samotný Allen Adham, ktorý s Mikeom Morhaimom spoluzaložil Sillicone & Synapse, ktoré sa neskôr premenovalo na Blizzard. Pôvodne v Condore chceli, aby to bolo v plastelínovej animácii, ale Adham trval na tom, že s 3D sa dajú robiť úžasné veci a preto by sa mali vydať touto cestou.
  • Uz stop flame prosimtě..
  • Taky jsem byl mezi stastnymi, vygenerovala se mi hra, kdy mi neuveritelne casto padaly zlate veci a v pekle padla i tahle zlata sekera :) Jeden z nezapomenutelnych momentu a to jsem si do te doby myslel, ze Messerschmidt pada jenom v multaku...
  • To opravdu anebo nás taháš za fusekli? *8*
  • Ladislav_Loukota
    Taky bylo původně tvořené stylem clayanimation, čili podobně jako Neverhood...
  • Veskoslav
    Já ty tři hry stavím do stejné roviny. Každá mě baví jinak a všechny tři přinášejí něco jiného:)
  • Bohuzel vzniklo Diablo III.. coz je mozna i skoda :) A ano doted me mrzi, ze jsem si Diablo III koupil :(
  • Priznam se, ze jsem Diablo III, dohral temer taky z donuceni kvuli nostalgii z Diablo II. A jsem rad za Path of Exile nebo Torchlight II.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit