Přejít na výpis diskuzí
První DLC k XCOM: Enemy Unknown nás zavede do Číny
24.10.2012 | Aleš Smutný
100 příspěvků
-
Zacapa: Souhlas se vsema bodama. Schrnu to, kdyz sem hru pustil a hral prvnich par misi, byl sem nadsen, hodnotil bych 9/10. Postupem hry a casu me bavila cim dal min, stereotyp misi, stylizace stejna by mi nevadila, ale opravdu se mi zdaly hodne podobne. Uvital bych moznost pri sestrelni xcom letounu najit pilota jako zachranou misi. Nebo vylepsovani vojaku - pilotu, jakozto samostatne slozky, vice durazu pro letectvo. Autori se v necem drzely origu jako klistata, na neco uplne zapomneli. Napr. znicenu ufa primo v air souboji, to se mi nestalo ani jednou a pokazde ufo havarovalo snad s plnou posadkou, jakou sem odhadoval z velikosti a typu ufa. Vysledne skore mise by mohlo byt podrobnejsi, nez jen vyborne, vyborne, dobre (teror ve meste), za odchyceni cizaka vice bodu, pri ztrate vyssiho dustojnika vetsi ubytek bodu. Uvital bych i vice statistik a lepsi vyladeni schopnosti. Nemluve napr o sniperovi, kerej umi stilet skrz zdi a prekazdy, to bych jeste pobral, sou to prece super xcom zbrane, ale aspon ne s plnym damage a crittical atakem. Velice mi chybely (snad uplne nejvetsi sok) mise utoku na baze a jejich braneni, opevnenovani zakladny atd. jako v orig. Rovnez tak staveni dalsich bazi. Misto v batohach - naprosta smesnost, jiz zde bylo napsano. Armory balancne nevyladeny - popsano bylo - invis a angel armor - nahovno. Zasahovani jinych target cilu, mam na mysli, pri missu zabiti jineho cizaka stojicicho opodal v draze strely nebo postreleni civilisty. Celkove to uspechali a tyhle herni nedostatky me jakozto fanouska Ufo her velice zklamaly. Ve vysledku jsem spadl z nadseni 9/10 na 5.5/10. Nejvetsi pedant a nejmin bodu ze vsech recenzi? Vyvojari meli k dispozici min. 10 her stylu UFO, tolik napadu a vseho, z ceho se dalo cerpat a nadhodi nam tohle? Vysmech za ty penize a usili. How.
-
No DLC... to potěž. Nevím nevím ale mě to teda spíš rozčiluje. Na DLC mám svůj názor a tohle DLC se mě teda dvakrát moc nelíbí. V rámci X comu to nemůže být příběhové takže to bude co ? Sestřelím Ufo, dám si VIP misi s nějakým číňanem a pak obsadím UFO ? Nevím nevím. Pro mě jasné ne. Jo to kdyby přišlo DLC kde bych hrál kampaň za Emzáky....
-
DLC jsou jedna z nejhorších blbostí, co herní průmysl v posledních letech vyprodukoval. Hry vycházejí nedodělané a během dní až týdnů vycházejí DLC. Když vyjde hra, člověk aby rok čekal, až jí vydavatel vytlačí celou. Hra se vydává po kouscích a kdo hraje od prvního dne, zahraje si jen část obsahu (takže jsem sice dohrál např. Fallout 3, ale nehrál jsem ho celý). To, co je otravné u jiných her, je u strategií vyloženě debilní. Strategie je komplexní systém. Je to jako hrát šachy s tím, že střelec zatím táhne jako pěšák a jezdit po diagonálách se naučí až za půl roku v DLC. Ale hrajte, je to super gamesa už teď. Demence a v podstatě oddálení vydání hry o půl roku až rok. Fail.
-
tohle bych si umel predstavit jako paradni hru do mobilu, nevite jestli vychazi i na ne?
-
-
No jasné, ja už to hrám na svojej Nokií 3310, krásna hra...
-
-
Když pominu DLC k takovýdlemu typu hry...tak mám UFO rozehrané podruhé + Second Wave (prvně jsme ho nedokončil, jen tak osahával a čekal až někdo uploaduje SW kvuli větší výzvě (tušil jsem, že iron man + impossible nebude nic jiného než nabostování emzáků a akorát tak větší frustrace) a prvotní nadšení z toho, že to moc nezkurvili vyprchalo...proč?:
1) Mapy...Emzáci v SW víc utočej při dvou měsících a asi 20 misích pokud jsem při prvním hraní nenarazil na opakující se mapu, tak teď už jsem hrál lokaci na střeše rozestavěnýho baráku asi 5x, přístavní sklad 4x...jestli jich je osmdesát tak asi zamčený pro příští DLC
2) Výbava vojáků je fakt nuzná, nepotřebuju inventář jako v originálu, ale jeden granát nebo lékárničku? To si Voják speciálních operací fakt nedokáže vzít víc výbavy? Místo toho běží do akce jako hejsek ze Somálska co je rád, že má dva zásobníky do kalacha a největší perličkou je SCOPE...optika na odstřelovací pušku která v batohu (nebo spíš kapse) vojáka zabere to jediný volný místo, jako proč? Todle je nad moje chápání, to si jí sniper před každym výstřelem nandavá a pak zase sundá? WTF?!
3)Brnění jsou jen ke zvýšení Hitpointů...možnost rozlišení na těžký, střední a lehký (Tank je odolnej ale moc toho neunese, Medium může mít granát i lékárnu, Easy zvýší akce vojáka na tři možnosti pohybu/střelby) je nad chápání autorů ale místo toho nám dali jetpack a znevidětelnění se, obojí bez většího užitku -
-
Ber to tak, že SCOPE je optoelektronický přístroj a vyžaduje silný zdroj, který zabere celý jeden vojákův slot... *3*
-
Vicemene ve vsem souhlasim, jenze na vsechny vytky je (bohuzel) jedna velice jednoducha a presna odpoved.
XCOM neni "tahova strategie", "TBS", "takticka hra" jako byly puvodni tituly, jako Jagged Alliance, jako Silent Storm, jako Fallout: Tactics atd. s ruznymi moznostmi, taktikami, otevrenym pristupem k boji, RPG prvky... a mozna nejdulezitejsi prvek je znatelna davka "realismu" v tom, ze vojaci chodili, lezli, strileli.
Zatimco XCOM je svym zpusobem "logicka hra", jsou to takove zvlastni sachy. Clovek musi pouzivat kryt ne proto, aby se prirozene kryl za zdi jako ve vyse zminenych titulech, ale protoze na tom je ta hra primarne postavena. Vojaci se nesnazi dostat do boku nepritele kvuli jasne taktice a obecne vyhode, ale protoze to je jadro herniho mechanismu. Kulomety nema hrac proto, aby "proste strilel" a treba kryl postup spolubojovniku, ale protoze delaji specialni efekt X a ten v navaznosti nejak ovlivnuje Y atd... Hra pouziva ruzne mechanismy, komba, doplnujici se veci a bohuzel to odnesla ta volnost, nebo jak to nazvat.
Snad dava smysl, co tim rikam. XCOM je trochu jako novy Dawn of War - puvodni DoW byla pomerne klasicka strategie, tezeni, staveni, boj. No a DoW2 bylo pak osekani vsech klasickych prvku rts a nahrazeni je podobnym "logickym" ale "nestrategickym" (v tom hernim slova smyslu) pristupem jako u XCOMu - clovek uz nedelal (herni) taktiku a strategii s jednotkami, ale mel pred sebou hrst ruznych hernich mechanismu, do kterych se musel vejit a v ramci kterych byl omezeny - takove ty MMO prvky ve stylu kombinovani specialnich vlastnosti, "status effectu".
To neni nutne negativni kritika, urcite ma tenhle zanr sve fanousky a nekomu se libi skladani konkretnich vzorcu (dam na nej X, abych pak mel +200 procent damage kouzlem Y!). Me zase bavila u puvodnich XCOMu a podobnych squad based her ta volnost a velke mnozstvi moznosti nezatizenych nejakym nalajnovanym mechanismem - a z toho prameni zklamani z noveho XCOMu - v puvodnich hrach clovek udelal rojnici a jak specialni komando se pomerne prirozenym pohybem blizil k sestrelenemu ufu a delal "realisticke" veci (zaklekl snajprama, , v tom novem je ten mechanismus uplne jiny a clovek se octne na sachovnici, kde vybira konkretni policka s krytem, kde sklada dohromady ruzne efekty a vlastnosti, ktere se navzajem doplnuji (jako konkretne v ramci nejakeho mechanismu "vojak A umi zmrazit nepratele, vojak B dava 300 procent vic dmg zmrazenym", rozumite) atd. -
-
Koukam, ze v te tune textu se ztratilo to, co jsem chtel rict:
... no a to vsechno je duvod, "proc v novem XCOMu nosi vojaci jeden granat".
XCOM jsou sachy. Jeden cudlik s mecem v nich porazi kamennou vez, cudlik se muze hejbat jen po urcitych smerech, protoze tak je ten system nastaveny, tak funguje ten mechanismus.
Kdezto puvodni UFO nebo jeste lepe Jagged Alliance a podobne hry jsou... co ja vim, stolni Warhammer. Cudlik muze mit milion zbrani a vlastnosti, muze se hybat vselijak, ten system je uplne jiny.
Sachy i warhammer zdanlive spojuje to, ze oba maji figurky (kdyz primhourime oko, tak figurky "chlapku s mecema"). Ale jsou to uplne jine hry. -
-
Bude to tak :/
-
To mě na tom štve. Ne že by hra byla nutně špatná, ale že na základě série která byla o taktice udělali z toho takovouhle logickou hříčku. Kde jdete 3 kroky dopředu koridorem a pak se přesouváte od jednoho šutru k druhému. To je šlapání po legendě a zneužívání jména.
Osobně mě ale nejvíc pije krev takická mapa, kdy se 14 dní neděje a pak mám najednou tři mise. Výběr je mi na nic, když stejně musím jít tam, kde je největší panika. -
-
Jj...k otmu jsem se nevyjádřil...ale je celkem úchylný, když máte 100% úspěšnost misí, pár sestřelenecjh ufo, mise kouncilu plníte a přesto 4 země už z Xcomu vystoupěj a všude vám hoří panika protože ze tří můžete udělat jen jednu misi...a zatimco ta sníží paniku v daný zemi tak ostatní mise zvýší paniku napříš kontinentem...
-
-
-
-
1) Tady někdo nemá ponětí co to je pracovat v plně 3D prostředí a tvořit ho. Je to hodně práce. Práce stojí peníze. Diversifikace je dostatečná.
2) Jestli sis náhodou nevšiml, ta hra musí být ovladatelná i na konzolích. Zkoušels někdy inventory management s gamepadem? Udělat jednoduchou věc je na půl roku. Ne že bych nesouhlasil s tím mít inventář, ale ty bys měl pravděpodobně vzít v úvahu okolnosti.
3) Pokud si myslíš že archangel a ghost armory nemají užitek, pak si asi hrál easy a celá tvoje kritika se rozsypává jako domeček z karet. A armory neslouží jen ke zvýšení hitpointů, upravují také mechaniku zraňování vojáků. -
-
2) A to je právě něco co mě poslední dobou už fakt u her sere. To debilní konzolové rozhraní napíchnuté pro PC hry. Asi by si měli vývojáři her uvedomit, že převážná část komunity hrájích na konzolích, je banda inpotentních debílků jejichž IQ těsně přesáhne stovku. jsem naprosto alergický na konzolový způsob ovládání a celkkového interface. PC hry vždy byli něco víc....koho doprdele zajímá, jak si to hrajou a ovládají na konzoli. Prodávají hru na PC!.... zkus si představit jak by se asi hrálo WOWko na konzoli ??....dost blbě. A víš co ? ono se na konzoli nehraje, je to PC hra !
-
1) Tady hlavně někdo za tu hru utratil peníze...práce stojí peníze, který jsem do toho vrazil
2) "nepotřebuju mít inventář jako v originálu" nauč se číst...stačilo by o slot navíc, dva? Todle je argument stylu "nemám argument"
3) Hraju na Classic a mechaniku zraňování vojáků bych chtěl vysvětlit, protože mechanika je závislá pouza na defence a plnosti krytí...přičemž celej systém funguje podivně protože emzák mi přes půl mapy trefí plně krytýho vojáka na critical zatimco útočníka, co stojí 4 metry před nic obnaženej (žlutej štít) pouze za pět hitpointů... -
-
1) Entitled much? Map by mohlo být víc. Ale je jich dost. Hrál jsem 7 her, 2 kompletní.
2) Já číst umím, co ty? Tvoje "argumenty" jsou totiž příklad "nezaujatého" pohledu na problém. Dva sloty máš na supportovi jako abilitu. A dva sloty jsou stejně retardované jako jeden.
3) Co má zraňování vojáku společného s mechanikou zásahů? Když se začneš povyšovat nad druhé tím, že implikuješ jejich negramotnost, bylo by příhodné mít aspoň průměrné schopnosti pochopení psaného slova.
edit: Mimochodem je to na netu, google ti to rád vysvětlí. -
-
1) Ok...whatever
2) Dva sloty by zrovna u snipera vyřešili jestli SCOPE nebo lékárnu, popřípadě něco jinýho...je to hra jasný, ale pokud někomu nevadí, že voják tajný organizace Xcom neunese víc jak děcko co si hraje v lese na indiány...tak ok...můj pohled je stejně tak zaujatej jako je ten tvůj, ze kterýho čiší naprosto nulová kritičnost
3) Ok...jak asi funguje mechanika zásahů když na půl mapy zasáhne vojáka a na 4 metry ho škrábne...možná to bude tim, že první muton byl veterán z vietnamu a ten druhej právě vylezl z genetický nádrže? -
-
2*) možná ale jenom možná je slot jen jeden, protože i eqipu je žalostně málo...
-
-
-
-
-
4) Možnost u útočné pušky, plasma pušky změnit možnost palby z full auto na single je také nad možnosti autorů i když střelba po jedný kulce by zvýšila přesnost, ale na to ultra super taktický velení operativců Xcom zapomělo
5) Výzkum? v Age of Empires II toho můžete vyzkoumat víc, od každé třídy pouze jedna zbraň následně upgradovaná? útočná puška na Planetě zemi je jen jedna, brokovnice, kulomet a niperka taktéž...na porovnávání zbraní rovnou zapomeňte...eqipování zbraní je jednoduchym koridorem projektil -) laser -) plasma -) částicové, aloha
6) Destruktivní prostředí je fajn, ale opravdu nechápu, jak je možný že Duke Nukem s kulometem rozstřílí plášť vesmírný lodě u který se před chvílí děsně "v pohodě" operativec na základně podivoval, že po sestřelení stíhačky je furt v jednom kuse
7) Letectvo je takový druhý housle...nemusíte se o něj moc starat, prostě tam je a sem tam fláknete lepší kanón u kterýho máte na výběr z jedný možnosti...paráda
8) Dělníci v dílnách se permanentně flákaj...co na tom, že jich máte 29...když na stavbu jich potřebujete 30...že by třeba dělali aby požadovaná komponenta byla sice pozdějc ale přece...nikoliv v výrobě Xcomu, hezky čekat 3/4 měsíce na 30. člena a pak hurá do práce, přece se neudřeme -
Generuji se alespon nektere objekty na mape nahodne nebo je to vsechno dany napevno? To je bohuzel vec kterou jsem nemel moznost overit protoze jsem to hral v podstate jen na Normal a za celou hru se mi mapa opakovala maximalne 3x a jeste docela daleko po sobe.
Zkousel jsem to v rychlosti na Classic a musim rict ze jsou emzaci v boji mnohem agresivnejsi a hned v prvni misi mi pozabijeli skoro vsechny a to jsem Normal proletel bez problemu. -
-
generuje se to.. jestli mu to prislo stejny tak keca.. stejny to bejt nemohlo.. max stejna stylizace..
-
-
Leda h**no příteli, proč bych měl asi tak kecat...nemm k tomu absolutně žádnej důvod
-
-
V městský zástavě se mi nezdálo (ale jednotlivý auta jsem nesledoval) v lesích možná...že jsou šutry a klády poházený trochu jinak (te'd si vybavuju jednu misi...jakoby pod mostem a s nějakym lešením u nosníku, tam jsou i ty auta poházený stejně protože jsem jí hrál asi dvakrát a vždycky se schovával za otevřený dveře jednoho taxíku a combíku...možná ty emzácký plynojemy (??) byly rozházený trochu jinak
-
-
-
U UFA me nejvic stve, jakym zahadnym zpusobem hra urcuje zda cil zasahnu nebo ne. Evidentne hra brutalne podvadi, napr. statistiky jednotlivych ufonu jsou tak mizerne, ze by nemohli trefit ani prd, ale strili skoro jako vasi elitni vojaci. Vsechna ta cisla mi prijdou, ze tam jsou jen jako omacka a vubec na nich nezalezi. Strilim na ufona, mam 3 vojaky, kazdy ma sanci na zasah okolo 80% a vsichni miss. Proste hra se rozhodla, ze ho proste netrefi, tak ho netrefi. Cely ten ,,zasahovy,, system je udelany naprosto mizerne, vubec se na nej neda spolehnout a hrat to na ironmana je tak akorat k zlosti a ne vyzva.
-
-
I přes podrobný a poučný rozbor procent od pánů to nemění nic na faktu, že i mě se párkrát stalo, že se hra těžce vykálí na procenta a prostě si řekne, že tohle kolo bude masakr. Zkoušel jsem jednoho emzáka zabít asi 5ti loady, kdy jsem na něj pokaždé vystřelil se 75% šancí na na zásah, to jest 10 pokusů. I přes to, že nebyl v krytu a já na něj zkoušel každý load střílet z jiné pozice, pokaždé jsem ho netrefil a střely prolétly naprosto identickým místem. Po pátém loadu jsem ho označil jako "pro toto kolo nesmrtelný" a hrál dál.
Na druhou stranu se mi také stalo, že i přes hladký průběh mise, prostě v jednu chvíly třem mutonům ruplo v bedně a všichni tři dali v jediném kole přes full cover critical hit s plasma rifle třem mým vojákům. Po loadu bylo všechno v normálu.
Nezlobte se na mě, ale z XCOMu mám po takových výlevech pocit, že jsou opravdu procenta jen na oko a někde v pozadí se točí ruleta ala kasíno. Nebo se prostě spustí script, který "obzvláštní" herní zážitek. Hrát na Ironmana... s vědomím tý rulety...no, holt někdo se nechá rád nasrat, ale já toho mám jinde dost. -
-
Už to někdo možná zmínil jinde - hra generuje náhodné číslo s předstihem, aby nešlo zneužívat save/load.
Takže v rámci jednoho konkrétního okamžiku po nahrání hry by měly dopadnout všechny pravděpodobnosti stejně (nevím teď přesně, co je opět "znáhodní", jestli stačí akce udělat v jiném pořadí nebo udělat jinou akci než v předchozím loadu).
ALE pravdepodobnost je jinak dodržována - v tom smyslu, že pokud by tisíc lidí nahrálo své rozličné hry a všichni vystřelili na ufona s šancí 80 procent na trefu, bude se poměr trefených-netrefených blížit (samozřejmě tím blíž, čím vyšší počet hráčů) 80-20.
Třeba i Civilizace to tuším mívala. Nebo Jagged Alliance taky? Ta vím, že generovala náhodné číslo při jakékoliv změně - tzn. stačilo se otočit někým na druhé straně mapy a už se kostka hodila znovu... -
-
Jj, pamatuji se na to i ze série HOMAM...netvrdím, že všechny díly, ale u některých tohle platilo
-
-
-
To je hra....
-
Tohle fakt nemuzes myslet vazne :D
-
Člověče možná to chtělo dávat ve škole větší pozor. Šance trefit na 80% znamená, že pravděpodobně trefíš. Nic jiného. Můžeš minout třeba milionkrát v řadě. Jediná věc která se mění (a snižuje se) je šance že xkrát netrefíš s šancí 80% v řadě.
Stěžovat si na RNG je opravdu stupidní. Doporučuju vyhýbat se loterii. -
-
blbost(aspon v XCOM) je natvrdo dane, ze ci ten ktory vojak na tom danom mieste ten svoj ciel trafi, alebo netrafi, nieje to dane percentami, mam to otestovane(ked skusis 10x s 80% pravdepodobnostou trafit emzaka a minies, ako by si to nazval?)
-
-
Pochop, že tohle není otázka matematiky, ale té hry. Současný XCOM se dopředu rozhodne, zda u ověření hodu, uspěješ či ne. Takže si můžeš před výstřelem loadovat jak chceš, ale výsledek bude stále stejný. Je to prostá ochrana, aby lidi nezneužívali save/load ve svůj prospěch.
-
-
Líbí se mi, když nerdi nemají nic lepšího na práci, než se bavit o uplných hov,ech, kterým smi nerozumí, ale musí dělat chytrý, protože v reálu to jsou tlustý zapšklý nenápadny homosexuálové o které nic a nikdo nezavadí, ale na diskuzi je nikdo nezná a nevidí, tak dělají velké silné super borce !!!!
-
-
A tady se hlásí pražák se stejnou nabídkou, to jen aby jsi se nemohl vymlouvat, že to máš daleko *1*
-
Njn na velky silny super borce jako ty se tu proste nechytame...
-
Miluj svůj report button. Bude tě také milovat.
-
Taxi to pojdme probrat na pivko *3* Su z Brna, odkud ses ty?
-
-
-
-
nemužeš minout milionkrat v rade, mužeš minout akorat 2x v rade a pak se osmkrat trefiš. mel si davat ve školce vetsi pozor
-
-
Praveze nikoliv. Muzes minout klidne milionkrat, ale potom se ctyri milionkrat trefis. To jedine pravdepodobnost 80% znamena. Tech 80% ti vyjde pri nekonecnu pokusu, ale muze se klidne stat, ze v kratkem casovem horizontu to vypada, jako ze to neplati. *5*
-
-
a da se s jistotou rict kdy se konečne trefim? protoze pak se nemusím trefit nekonečnokrat a je to zas 50 na 50
-
-
Neda. Da se jen s jistotou rict, ze bys byl fakt smolar, kdyby se ti vojaci s pravep. 80% netrefili ani jednou za hru *4*
-
-
Přesně tak. Dost by mě zajímalo co se ty děti dnes na základních školách učí.
-
-
Procenta? Obyčejný procenta? Tohle v podstatě není ano o učení, ale o používání selského rozumu. Přeji hodně štěstí do života, budeš ho potřebovat.
-
tohle se učí spíš na vysoke škole
-
-
-
Co prosím? Děláš prdel, že ano?
-
-
Fakt, zase jednou nestačim čumět *1*. Poslední takovejhle zásek jsem měl, když tu někdo vyčítal někomu, že je "demagok". Tohle je ale skoro ještě lepší, páč jich je víc *1* *1*
-
-
-
aha takze vlastne je to vzdycky 50 na 50. proc tam teda nepisou mozna trefis mozna ne.?Pomerne souhlasim s puvodnim prispevkem a to jeste neznamena ze clovek nezna skolu.
-
-
Jaké 50 na 50? Představ si hrací šestihranou kostku, na ní je cca 83%, že ti nepadne třeba šestka, ale stále onu šestku můžeš třikrát po sobě hodit.
-
-
Presne tak. Dokonale vystizeno *3*
-
-
Kristova noho, je tohle možný? *8* *8*
-
-
-
Jo někdy je ten system zasahu fakt jenom k zlosti ... a ještě když to potom spojím s náhodným povyšováním stylu ... voják co udělá 3x miss po sobě na 80% se stane sniperem a voják co dal 3x hit na 30% se stane assaultem s brokárnou ... to už si človek o hře myslí svoje.
-
-
staci si urobit test...dajte si save tesne pred nejakym vystrelom na aliena,bud vzdy trafite alebo nikdy netrafite a moze vam ukazovat 10% alebo 50 alebo aj 80% staci dat save a mozte i 10x loadnut a nikdy netrafi,ono je to nejako uz dopredu dane ci trafi alebo ne zeby sa to nedalo tak odrbavat a stale loadovat az kym sa vojak netrafi :) musim sa priznat,takto som podvadzal trochu v starom UFE na amige *5*
-
Povyšovani je uplně random. Uložil sem před poslednim vystřelem ke konci mise a pak loadoval, dokud jim to nezvolilo povolani, jake jsem chtěl - vždy bylo naprosto nahodne.
Stejně tak nahodne je, jaka odměna bude za specifickou council misi a nahodne je jaky požadavek a jakou odměnu dostaneš za council request (opět se da loadovat dokud třeba nepřijde funny požadavek 3 plazmove pušky za 1500 a je vystarano).
Na druhou stranu, je pevně dáno na celý měsíc dopředu, kdy, kde a jaký typ mise bude a stejně kdy přijdou jakékoliv council requesty.
Stejně tak je kolo dopředu natvrdo dáno, zda vojáci hitnou nebo ne.
Je to opravdu hodně náhodné, ne že by byli vojáci nepřesní že nehitují s šancí 80%, oni dost často hitnou s šancí třeba 20%, takže ve vysledku jejich pruměrny hit odpovídá reálnému, jenže ne každy nad tim stravi hodiny loadovanim a testovanim jako ja, malokdo zkouší střílet s malou šancí. -
-
mozem potvrdit, ku koncu hry som s heavy plazmami daval bezne hity na 30% a sniperi na 90% mali miss :O)
-
-
-
-
Dneska jsem si stahl demo (to padoussky, s uvozovkama), a po rozpacich z tutorialovyho zacatku, ted kdyz se hra otevrela, mam po pul hodine jasno - okamzite kupuju.
Zrovna u tyhle hry mi jsou teda DLCcka taky nesympaticky, ale tim spis na ne cekat nebudu.
Tech vzpominek, co se mi najednou nakoplo do lebky... A to jsem se na tu hru vubec netesil.
Zatloukam okna, sbohem nudny svete. -
Vahal jsrm, ale uz mam jasno, tohle si ted kupovat nebudu, pockam na goty.
-
Je to výborná serie, bohužel se z toho stala serie pro teplý, slabý, tlustý, slaboduchý, uhrovatý, líný nerdy žijící u maminek. Hra jim dává pocit sociální jistoty, mohou totiž ovládat panáčky, myslí si, že jsou bohové a jsou šťastný že je poprvé v životě někdo poslouchá a dělá co chtějí. Navíc polovinu herního času jenom honí nad mužskými postavami, když se jim nějaká ohoní, tak jí nechají zabít a jedou na novo s novým borečkem a můžou honit nad jeho svalnatým lítkem!!! Navíc ve hře je UFO!!! každý nerdík chodí spát s hliníkovou čepičkou (aby jim nečetli myšlinky) a příborovým nožem (normální nůž jim zakazuje maminka )aby se mohli bránit ufo invazi!!! Každý nerd odpřísáhne,že byl unešen UFO!!! V téhle hře se jim můžou pomstít!!! A to jim dává pocit, že jim natrhly prd.l!!!! je to škoda, že se stéhle serie bohužel stalo to co se stalo .
-
-
prisernej blabol, kdybys pouzil aspon odstavce, asi by to i nekdo precetl, ale takhle po dvou vetach koncim, na cteni sra*ek mam idnes...
-
-
Osvícenectví byl kdysi taky prý jenom "blábol", ale historie ukázala pravdu, stejné to bude i se mnou
-
-
Mastur*uju zasadne nad pitvou mimozemstanu, chodim spat s koupaci cepickou protoze prej guma je taky ochrana a nuz nepotrebuju protoze mi mama koupila kulickovku.
Kazdopadne at fetujes cokoliv tak to chci taky protoze to vypada na opravdu slusnej matros... -
-
Drasťo, co tak pozoruju, ty máš poslední dobou nějakou degustátorskou náladu... *1*
-
-
Osvícenství mělo za základ racionální a inteligentní myšlení. Tady někde se to ve spojitosti s tebou rozchází...
-
-
-
A tak, mohl jsi jenom napsat, že to taky hraješ. A ne nám popisovat svůj život. *14*
-
Souhlasim s tvoji posledni vetou, zbytek je nasledek rektalni sondy sektoidu?
-
Doprdele co ty tu zase děláš? *13*
-
-
to je svoboda slova. Prej.
-
-
Strasny blabol.
-
-
Jak napsal lead developer z Xenonunauts - vydani XCOM:EU jim prijemne zvedlo predobednavky :)
(pro vysvetleni - lidi proste nedostali to, co cekali, tak si sli koupit Xenonauty).
A kazde oznameni DLC privede dalsi lidi na spravnou cestu... -
-
Takže vydání Xenonauts zvedne předobjednávky UFO:ET2? *1*
-
slusnej blabol ty spravna cesto...
-
-
"We've also taken quite a bit of money in recent weeks thanks to the Firaxis X-Com raising interest in the genre and not quite nailing the job of following up the original X-Com, at least in the eyes of the hardcore fans" ---- cely clanek zde, cesto http://www.goldhawkinteractive.com/forums/showthread.php/3499-Development-Update-23-October-2012
-
-
ja Ti verim, mam je predobjednany uz dlouho :)
poznamka smerovala na "A kazde oznameni DLC privede dalsi lidi na spravnou cestu..."
-
-
-