Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Janys. Při hraní Machinarium jsem měl zcela opačný pocit.
  • Nechtěl bych lhát a kvůli tomu tvrzení knihovnu her neprojedu. Z hlavy si teď nemůžu vybavit, takže mám máslo na hlavě, vím, ale jsem si jistej, že jsem se s tím několikrát setkal. RE 4 byla vůbec na ovládání katastrofa, takhle kritický to nikde jinde nepamatuju. Zvyknul jsem si až círka v půlce hry. Konzolový menu jmenovat můžu. Napadají mě oba Dirty (přičemž ten druhý obzvlášť) nebo F1 2010.

    A co se týče zjednodušení, tak to je jasný. Jsou lidi, co se s gamepadem naučí dobře, to je fakt. Ale kdo říká, že s gamepadem je náhodnej výběr konzolistů přesnější než náhodnej výběr pé-céčkářů s myší, tak zkrátka a dobře lže. I s gamepadem se dá dosáhnout dobrejch výsledků, ale většina hráčů je prostě s myší mnohem lepších. A pro většinu se ty hry dělají. Nerad bych se potom dloubal v nose jen proto, že spousta konzolistů nestíhá. Lazení obtížnosti je chůze po tenkým ledě. Takovej autoheal bych u Stalkera nerozdejchal. Ale po třech dílech kvalitní zábavy nemám důvod jim nevěřit, takže se jednoznačně těším :) *10*
  • Stalker fajn, atmosgera mega husta ale GSC by malo skrachovat a zle povedane dufam ze sa im ani Stalkera 2 nepodari dokoncit. Preco ? Pre pristup k zakaznikovy. Nastroje slubovane este pri povodnom SoC doteraz nevysli, podpora biedna, posledny CoP ma totalne dodrbany multiplayer koli novym zbraniam a celemu systemu. Uplne ignorovanie komunity. Proste len sluby a skutek utek.
  • Je vůbec v poslední době na PC konverze, ve které nejsou předělané původní tlačítka? Asi jediná hra, kterou si takhle vybavuju je Resident evil 4, ale jinak primárně konzolové věci hraju na boxu, protože konverzí se děsím (viz např. GTA 4 nebo Force unleashed 1)
  • Stalker je jedna z nej her, co jsem na PC hrál. Pokud se jim podaří ještě víc vylepšit, co dokázali v jedničkové trilogii, tak jasná koupě.

    Pokud by tu hru zjednodušili, přišli by o většinu současných hráčů, to je jim snad jasné. Takže bych se toho moc nebál ..
  • Milhaus tak mi prosim vysvetli "jakej je treba rozdil hratelnosti " kdyz UT bezi oficialne pomaleji na konzolich (nemyslim FPS!), prave kvuli hratelnosti, imho takovou hektickou rubacku z PC by nebyl schopnej beznej hrac s gamepadem stihat
  • Když už to budou borci dělat na konzole, tak 1. Udělat 2 HUDY a menu, protože současný menu Stalkera je výborný, nicméně pro konzolisty nepřijatelný. Žádný trapný posouvání obrazovek a efektní vyskakování okýnek. 2. Ovládání nezmršit a necpat PC hráči k FPS defautlně gamepad a nepoužívat gamepadový symboly. 3. Nezjednodušit boje kvůli hratelnosti na Gamepadu. Konzolistům Stalkera jednoznačně přeju, zvlášť těm, co na PC nehrají vůbec. Je to něco z jinýho soudku. Ale jestli nám PCčkářům sáhnou na ovládání a HUD, tak se fakt naprdnu. Ono to na klávesnici nevypadá vůbec khůl, vůbec nás nebaví luštit, co myslí autoři "zmáčkněte tlačítko A a zmáčkněte Křížek" a už vůbec nás nebaví trávit dobu v menu, který není uzpůsobený pro pohyb myší, tzn. všechno obrovský a posuvný. Proto nemám rád porty z konzolí, neskutečně to otravuje a kór u hry, jako by byl Stalker. Tam jste v menu dost často...
  • Ale kdeže. CoP jsem hrál na 2 roky starým noťasu včetně dynamickýho nasvícení a byl jsem akorát na třicítce. Nádhera. Na Stalkera tenhle framerate bohatě stačil, optický lagy nikde a bitky byly více-méně taktičtější, než rambo styl. No s plnými detaily to bylo už o něčem jiným, ale ty grafickou podobu nezvyšovaly nijak dramaticky. Tam byl základ jednoznačně dynamický nasvícení.
  • Sorry, nějak to blbne, toto je reakca na "Amylee.Anderson (13:11)"
  • Dám ti jeden príklad kde sa to vývojáři snažili zjednodušit a dopadlo to.... no horší než hrozně - Supreme Comander 2. Jednička byla dělaná na PC (byla aj XBox verza) - veliká, komplexní hra s prodejama hodně pres milion kusů na PC (XBox zanedbatelné). Ale rekli si, že je predsa v módě všecko osekávat a prizpůsobovat topinkovačom. A tak vznikl SC2, kerý měl mizerné prodeje jak na PC, tak na XBox (dokonca menší než jednička). Takže rovnica "konzole = hóóódně peněz" fakt nefunguje. Eště bych mohl pridat jeden príklad z relativně starší historie - DeusEx2. Jak to dopadlo je snád každému znalejšímu jasné.

    PS: Nepleť sa do teho jak mluvím a píšu, také ti nenadávám že píšeš pražácky...
  • Kdyby udelali rozsahlejsi svet nerozdelenej do jednotlivych levelu,tak jsem stastnej jak blecha a zbytek uz by bylo na moderech jako je datastor. Kvuli nemu jsou u me do dneska vsechny stalkerove. Snad to nebude tak oddalovany jak prvni dil a snad z toho neudelaj komerecni konzlovou ........ . I kdyz mam ps3, tak tam proste stalker nepatri...
  • Stalker je jednoznacne jedna z najlepsich hier ake som kedy hral, mozno pre menej znalych, ak mate problemy s prvymi dvoma dielmi odporucam Datastorov Modpack (napr. na scorpions.cz) Kedze tento rok nic poriadne nevyslo a kupovat hry, ktore idu dohrat za 4-5 hodin ma fakt uz nebavi dal som tento rok vsetkych 3 Stalkerov opat ;) Na dvojku sa tesim ako maly Jojo, len mam naozaj obavy z datumu vydania ...
  • Realistictejsi jakoze graficky? Tak o to mi snad ani nejde, Call of Prypiat mi v tomto ohledu prijde naprosto perfektni. Kazdopadne doufam v souvislosti s novym enginem v lepsi optimalizaci. Stalker vypada skvele, jen to proste neslape jak by mohlo. Co takovy Far Cry 2, vypada senzacne a HW naroky jsou asi z desetiny takove jako u COP. *4*
  • jo tak na to se tesim,v zaplave mainstream her,ktere clovek dohraje za 5 hodin je serie stalker pro me takovy maly zazrak.Prvni dve hry trpely sice pomerne dost na bugy(i kdyz ja osobne jsem se nesetkal s zadnym,ktery by znemoznil postup ve hre,jak se to nekterym udajne stalo) ale v COP uz se jim to podarilo celkem vychytat uz pred vydanim ,tak snad dvojka pujde v podobnym duchu.
    Jen at nejdou cestou zjednodusovani a zlehcovani jak je to dneska trendem.Pokud si udrzi atmosferu a hratelnost predchozich her a pridaji nejake vylepseni tak je to jasna koupe pro me.
  • Ne, ty jen nechapes ze ten vas xboxovej gamepad je naprosto nepouzitelnej v FPS. Nemuzes s tim zamirit presne ani rychle a je to celkove krkolomny, taky proto tam mate detsky mod v podobe aim assistu. Jinak FattalError, ma pravdu take v tom, ze prechod ke konzoli vzdycky obnasi radne zjednoduseni, coz u tehle hry by bylo opravdu skoda. Zvlaste kdyz v poslednich letech vychazeji jen jednoduchy hry a neco poradnyho kde se musi zamyslet nebo trosku potrapit uz nejsou.
  • No to je hrozný, že vývojáři nedělají hry z lásky k anonymním hráčům, ale protože se snaží uživit rodiny :) Taxikář tě taky zadarmo nesveze, protože zrovna venku prší... Model "Děláme to pro potěchu hráčů" musel skončit někdy na začátku devadesátých let.
  • Amylee.Anderson
    A proč mi to říkáš, proboha? Já ty hry hrála, vim o co jde ;) Asi si vubec nepochopil to, co jsme napsala. Když to dají na konzole tak víc vydělaj, to je jasné. Dneska jde už jenom o zisk a ne někoho potěšit.

    A piš česky kurva, ve škole vás učili zasranej hantec, nebo co?
  • by me zajimalo proc nevhodne ??? Asi nejaky expert ktery neumi hrat na gamepadu by me zajimalo jakej je treba rozdil hratelnosti ve verzich fallouta na xbox a na pc nebo oblivion nebo unreal. ja reknu jakej zadnej maximalne v grafice ale to jakou ma xbox grafiku nemusi hrace na pc zajimat a hratelnost je na obou verzich uplne stejna to ze ty neumis hrat na xboxu a kazdej te vyklepne ve fps neznamena za sou na h....
  • Zas nějaký expert. STALKER aj oba "datadisky" byly PC-only, hra byla ceněná jak u kritiků tak hráčama a prodávala sa věc než dobre, tak proč zas něco zesírat topinkovačama keré sů na FPS hry naprosto nevhodné??? S takovů sa to zvrhne v tradiční stupidní koridorovů "Run and Run and..." hru a to si táto séria nezaslůží :-/
  • Mne sa v Stalkerovi to behanie sem a tam celkom pacilo, resp. pacili sa mi ulohy typu chod a zisti co sa kde stalo, pricom uloha spocivala v preskumani dokonale vymodelovaneho prostredia, ktore umocnovalo atmosferu. Dufam ze budeme moct ocakavat zazitok ala Call of Pripyat (najatmosferickejsia FPS co som zatial hral). Vyvojarom drzim prsty!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit