Přejít na výpis diskuzí
První obrázky a informace z DLC Dragonborn pro Skyrim
15.11.2012 | Petr Poláček
122 příspěvků
-
Mě Skyrim baví pořád a stále a myslím si, že ještě dlouho bavit nepřestane. Nechápu nářky typu, že ve hře je málo věcí a zbrojí, když na Nexu je tolik super modů, které přídávají obrovské množství zbraní, zbrojí, kouzel a všeho možného. Taky mě dostávají hlášky typu, že jsou tady malé dungeony apod.. Mě se líbí spíše menší dungy, kdy třeba jeskyně vypadá jako jeskyně a ne podzemí provrtaný sto chodbami. Série TES je založena právě na modifikacích a na tom jak si chcete hru přizpůsobit. I Morr a Obl byl hlavně o modech a v základu to byli spíše průměrné hry. Ale když je někdo neschopnej nebo neumí stáhnout a nainstalovat modifikace, tak ať se radši drží nudných a koridorových her typu Dark souls, Dragon age, Diablo apod. P.S. neříkám, že jsou to špatné hry, ale ...
-
-
Raz som vyskúšal pluginy na Oblivion, ktoré zlepšovali grafiku. Pamätám si, keď som v noci išiel po lesnej ceste. Nekonečná tma, keď tu zrazu ju preťal blesk. Ozvala sa strašná rana, to keď zahrmelo, až som sa zľakol(prvý krát pri nejakej hre). Potom som dobehol do krčmy a aj vnútri bol počuť dážď, hrmenie a cez okná preplikávali dovnútra blesky. Pôvodná atmosféra Oblivionu umocnená na druhú.
Ináč som hral všetky tri hry bez pluginov, max s datadiskami a bavili ma aj tak. A ešte budú baviť. Tie hry majú vždy čo ponúknuť, preto sú to pre mňa naj RPG, nie kvôli množstvu pluginov. -
Dark souls nudná a koridorová hra? Ježiš...
-
a uplne nejlepší je kdyz nejsou dva pluginy kompatibilní a rozhaže ti to celou hru
-
-
Nikdy se mi nestalo, abych si takhle rozházel hru.
Jednoduše to chce trochu přemýšlet a číst si popis modifikací. Když vidím, že dvě modifikace mění podobné či stejné věci, neinstaluju obě modifikace, ale vyberu si jen jednu. Když vidím, že má modifikace špatné hodnocení, nebo má problémy s kompatibilitou, neinstaluju, anebo instaluju s přihlédnutím na ty problémy. Při modifikování každé hry je vždy NUTNÉ dělat si zálohy. Je též vhodné se vyznat v adresáři hry. -
tak to chce ty mody instalovat npr pres nexus manager a pouzivat npr wrye bash osobne si taky tes hry bez modifikaci predstavit nedokazu moje slozka z oblivionem ma neco kolem 39giga skyrim zatim 18
-
-
Souhlasím, já třeba nedávno dohrál mod Morroblivion, skvělé, opravdu doporučuju všem, kteří milovali Morrowind jako já ale kůvli grafice už ho nechtěli moc znovu hrát. Mody k TES patří a mělo by v jejich šlépjejích jít více her!
-
-
Na Morrowind existuje řada špičkových grafických modifikací - a s nimi vypadá relativně dobře i dnes. Zrovna nedávno jsem ho znovu rozehrál. Jen mi vrtá hlavou, proč se u něj i po těch letech bavím víc než u Skyrimu (a ne že bych se u toho nebavil).
-
-
Taky mám takovej pocit větší zábavy. Možná to bylo větší rozmanitostí věcí který mě dávali pocit že můžu furt najít něco novýho. To u Skyrimu trochu pokulhává. Naštěstí to nahrazuje pro mě báječný prostředí a navíc nást teď na PC čeká návrat na Solstheim... takže už se nemůžu dočkat. Jinak všem kterým nevadí AJ doporučuju sehnat někoho v zahraničí a nechat si poslat gift kod.
PS: Soucítím s PS3káři. Tolhe je fakt svonstvo. Buď měli počkat na PS4 a rozmyslet si zda to na tu konzloli bou vůbec schopný dostat. Nebo aspoň informovat o průběhu toho jak se věci maj. Holt jsem zhýčkaný z podpory u EVE Online.
-
-
-
Souhlas, kdo hraje bez modifikací TES, ten jako kdyby tu hru vlastně ani nehrál. *15*
-
No já se setkal i s lidma, co zásadně nestahovali žádný plugin (modifikace) s "argumentem", že jsou pluginy "na nic". *1* Dokonce jsem se ještě v této době setkal s lidma, co si nestahují patche, neaktualizují hru atd. a přitom třeba vlastní orig. hru.
TES hry bez modifikací jsou určitě nadprůměr ale jen proto, že je open world fantasy rpg málo. S modifikacemi jsou ale TES hry něco úplně jiného, mnohem, mnohem a ještě jednou mnohem lepšího.
-
-
Dokáže mě někdo, z těch co tvrdí, že Skyrim je blbost říct jedno lepší open world RPG? Pravda Skyrim není dokonalý a má své chyby, ale s módy ta hra nabízí prakticky nekonečno zábavy. Jo a pro ty z vás které to zajímá. Nějak jsem hledal a pro každou část světa Tamriel už je ve vývoji nějaký mód, který tyto lokace do hry dodá. Morrowind, Cyrodiil, Hammerfell.. zdá se, že časem si budeme moct zahrát ve Skyrimu v celém Tamrielu. Mód jménem Moopath to Elsweyr (dodávající, jak již název napovídá tropický domov Khajiitu Elsweyr) je již ke stažení =)
-
-
Skyrim miluji(a stale hraji),ale za o tridu lepsi open world RPG povazuji napriklad Fallout:New Vegas. Mam to dohrano 5x a pokazde jsem nachazel nove lokace,nove reseni jednoho a toho sameho questu,partaci jsou zajimavi...
-
-
já bych si fallouty tak rád zahrál, ale vůbec se mi nelíbí ten příběh, svět a tak
-
-
Tak to je dost zasadni. Pribeh jak pribeh(stejne je to porad dokola),ale pokud te nebere postapo svet... Ono u F:NW spoustu lidi odradi i grafika. Jede to na enginu F3 a ten nebyl nic extra uz v dobe vydani,natoz ted.
-
-
Což o to post-apo mi nevadí, třeba metro mám rád. Co jsem to zkoušel hrát tak mi vadilo že jsem tomu světu prostě nevěřil
-
-
-
Serii TES mam rad.Ale dost me stvou s tema DLC kdy clovek musi leta cekat aby mel hru komplet.
Modifikace celeho sveta tamriel byla ve vyvoji pri kazdem dilu TES a nikdy to nikdo nedokoncil , takze u Skyrimu to nebude jinak. Dokonce nekdo tenkrat tvoril Oblivion v enginu crysis a podobny ulety ktery nikdy nedosly do nejaky hratelnejsi faze.
-
-
-
Tady je zas ubohá diskuze. *7*
Aha, cody, tak to je jasné... -
-
Moje řeč.
-
-
Zlatej Morrowind..Skyrim není špatnej, ale připadá mi jako osekanější verze Oblivionu, a ten je zase osekanější verze Morrowindu.
-
-
Nevím, mě tedy oproti Oblu přijde jako celkově lepší hra Skyrim. V Oblu byli sice lepší úkoly jednotlivých cechů, ale hlavní linka mi přišla ještě nudnější než u Skyrimu, ale já stejně nejvíce času strávím na vedlejších úkolech. Jinak si myslím, že Oblivion je na tom co se týče počtu zbraní, armorů atd. tak nějak stejně. A technicky je rozhodně nejlepší Skyrim, to snad nikdo nepopře.
-
-
Názory na příběh, zbraně atd. jsou samozřejmě subjektivní záležitostí - mně se třeba víc líbila hlavní linie v Oblivionu.
Co se ale dá posoudit už hodně objektivně je technická stránka a v případě Skyrimu se jedná o velký propad oproti předchůdcům. Nemluvím o moři bugů, ktere Bethesda tradičně má problémy zvládnout, ale o tom, že zatím všechny díly byly po stránce grafiky na špičce své doby. Skyrim působí dost archaicky a třeba v jiné multiplatformoce - Assassins Creed 3 je vidět, jak perfektně je možné zpracovat sníh. Navíc optimalizace je hodně mizerná - stejný engine jako v Oblivionu (je fuk, že se jinak jmenuje, je to to samé) a vyžaduje třikrát výkonnější mašinu. O kousající se PS3 verzi ani nemluvit... To je za trochu rozfoukanézo sněhu a polární záři dost krvavá daň! -
-
Já mám na Skyrimu nahráno něco přes 180 hodin a na razil jsem asi jen na dva NPC bugy... buď máš hodně velkou smůlu na bugy a nebo hodně špatnou verzi hry.
-
-
Bugy jsou na "Berhesďácky standardní" úrovni - pár couvajících draků, zabitý Ulfric se propadl do země a bylo potřeba loadovat atd. Ale nic hrozného...Já tu ale píšu hlavně o horší optimalizaci a o tom, jestli HW nároky Skyrimu odpovídají tomu, na co pak koukáme:-)
-
-
Já vím, já ti rozumím. Jen jsem si chtěl rýpnout, že prostě mi se ty bugy fakt vyhnuly! Já jsem třeba viděl videa na youtube s těmi bugy, vím že tam jsou, ale na vlastní oči jsem je v podstatě nikdy neviděl. Pravda je, že textury ve Skyrimu jsou otřesné, naštěstí jsou na to módy, uff :) Optimalizace je vždycyk trošku problém si myslím, především u her, které byly prvotně dělané pro konzole. Ale jak říkám, je hodně optimalizačních módů, Betsheda moc dobře ví, proč dělá dobré zázemí pro modery :D
-
-
-
Skyrim je po technické stránce mnohem lépe zvládnutý než Oblivion. O tom nemůže být pochyb. Optimalizován je také jednoznačně lépe. Poněkud nechápu, jak si mohl napsat opak. Samozřejmě píšu pouze o PC verzi. Co se u Skyrimu na začátku nepovedlo a byl to doslova fail. Byly některé textury, které opravdu byly z roku 2006 (viz třeba místy ten sníh, vodopády z dálky vypadají jako sloup čehosi apod.).
-
-
To Magister: Tak to se máš:-) Ale nevím, jestli je chyba na mém příjmači - na max nastavení mi padají snímky na 25fps v dungeonech, kde je hodně mlhy. Ovladače atd. mám samozřejmě aktuální. Nicméně může být, že se výkonnost lehce liší podle konfigurace. Jen když si vzpomenu, že jsem před pěti lety rozjel Oblivion na max na dvoujádru, Geforce 7900GT0 a 2 GB RAM a teď se mi v podstatě to samé seká.... no, nevím jak je to s tou optimalizací:-)
-
-
Tak on rok 2006 byl právě rokem příchodu současné generace konzolí, tudíž se vývojáři ještě mohli rozšoupnout. Taky si pamatuju, jak jsem nedočkavě otevíral herní časáky a kontroloval, jestli můj počítač splňuje požadavky. Dneska už to ani moc není potřeba psát, protože by to byl div, kdyby něco člověk na pár let starém kompu nerozjel.
Tím nechci říct, že je něco špatně, ono vrážet tisíce do HW se asi nechce nikomu, ale i na hrách optimalizovaných na konzolové stařešiny PS3 a Xbox360 se podle mě pozná, jestli je hra dobře "řemeslně" udělaná nebo se jen na staré modely a low res textury naflákají svěrelné efekty a na PC to pak "zachrání" vyhlazování. Což pak samozřejmě zvyšuje nároky do výšin, které vůbec neodpovídají tomu, co pak vidíme na obrazovce. -
Když vyšel Oblivion, tak jsem neměl komp ani k tomu, abych mohl s klidným svědomím zapnout viditelnost po celé mapě. *3*
-
-
Tak mně rozhodně Skyrim na PC optimalizovaný dobře nepříjde, ale budiž, asi taky věc osobní zkušenosti. To, že v současnosti existuje spousta her vypadajících lépe než TES 5, je asi nesporné (namátkou BF3, Crysis 2, Zaklínač 2), vroce 2006 se žádná hra Oblivionu neblížila grafikou, stejně jako byl v roce 2002 na špici Morrowind. Ve své době jsem tyhle díly rozjel. To, že mi na sestavě 2700K GTX550Ti 8GB RAM padají snímky v dungeonech na 25fps považuju za výsměch, protože opět opakuji - jedná se o stejný engine jako u Oblivionu.
-
-
Z.Z.: On tedy tenhle Overhaul nakonec výjde, to je supr, taky ho hned vyzkouším - četl jsem, že měli nějaké problémy s autorskými právy. Ale ten Kingpix taky odvedl perfektní práci a při instalaci si člověk může nastavit snad vše myslitelné...nebýt těch robotických pohybů NPC, tvrdil bych, že je to nejlépe vypadající TES vůbec.
-
Abel,
v Morrowindu jsem používal jen textur packy, MGE, pár pluginů na faunu, pár vybraných pluginů na různé blbůstky (třeba na plovoucí loď) a vlastní modifikace. Rovněž jsem používal Tamriel Rebuilt s vlastními úpravami. Hodlám ještě zkusit tu novou velkou modifikaci - morrowind overhaul 3.0. -
To Z.Z. Asi mám holt smůlu, už jsem zkoušel i komplet reinstal systému (což beztak dělám celkem pravidelně - přeci jen se mi toho za rok na disku vystřídá hromada). Jinak musím říct, že si nevybavuju hru, která by byla v té době lepší v exterierech než Oblivion. Ale máš pravdu, že to "objevování" se vzdálenějších předmětů vypadalo podivně. Teď jde ovšem o to, jestli tehdy měl někdo doma PC, které by zvládlo něco lepšího. Třeba v tom druhém Zaklínači se jim pohled do dálky podařilo vyřešit perfektně (a na konzolích třeba v Red Dead Redemption). Musím ale říct, že ani tohle mi tenkrát nebránilo kochat se krajinou.
btw. Nezkoušel jsi overhaul pro Morrowind od Kingpixu? -
To máš prostě smůlu s tím fps. Holt si tvůj PC nerozumí se Skyrimem. Já už tohle zažil u několika her, že můj PC byl naprosto v pohodě a některé hry mi na něm prostě jeli špatně. Určitě bych zkusil nové ovladače, pročistit disk, registry atd atd. Nezřídka pomůže i reinstall (tím jsem vyřešil poklesy fps např. u BF3).
Po technické stránce má určitě Skyrim rezervy, stejně jako měl Oblivion. Na druhou stranu s HD packem to už není tak zlé. Že by Skyrim byl řekněme po grafické stránce zastaralý, to bych snad ani neřekl. Není to prostě top. Ale k top má docela blízko.
Mimochodem, BF3 a Crysis jsou grafické top. Oblivion po grafické stránce vyjma interiérů nebyl ve své době top - tedy mezi hrami obecně. Měl celou řadu grafických nedodělků a skutečně dobře vypadal jen v interiérech a menších uzavřených lokacích. I ten les celkem ušel. Naopak velmi propadal na otevřených prostranství, kde se vyloženě nepodařila středně a více vzdálená krajina, dokreslování apod. Ani textury nebyly vždy úplně ideální. Poklesy fps byly přitom někdy velmi radikální (zkoušeno na více PC, vyřešil až nakonec fanouškovský mod). -
Mám slabší konfiguraci a jede mi to líp, tak nevím. *15*
-
-
-
Mně přišel Skyrim jako tady mnohem lépe optimalizovaný než Oblivion.
-
-
skyrim je zhruba stejne narocny jako oblivion a neni to optimalizaci... je to zaostalosti vyvoje, oblivion byl tenkrat graficky revolucni a je jasny ze si ukousl neco z tenkrat pomaleho HW
-
-
"oblivion byl tenkrat graficky revolucni a je jasny ze si ukousl neco z tenkrat pomaleho HW"
To je mýtus. Oblivion byl po technické stránce špatně udělaný a to je důvod, proč byl tak náročný. Už nedlouho poté, co Oblivion vyšel, fanoušci vydali řadu fixů, které zlepšily dost radikálně chod hry. Už jen ta špatně udělaná tráva v Oblivionu byl fail jak hrom a nějaký fanoušek to dokázal bez problémů opravit. Totéž problémy s vykreslování, problémy s poklesem fps v boji, v lese, u vody atd.
-
-
-
-
-
-
Myslím si, že bethesdě se daří plnit to, co řekla: Vydávat objemnější a hodnotnější DLC. Mně se to líbí a i přes špatný start Skyrimu dávám Bethesdě velké plus.
Skyrim asi není nejlepší díl TES série, ale nikdo nemůže Bethesdě upřít snahu Skyrim dále rozvíjet. -
Ja som si Dawnguard kupil len ako kluc a aktivoval ho uz davno predtym, ako sa Cenege uracilo datadisk vydat.
Neviem nakolko je to legalne, ale v konecnom dosledku mam origo kluc, za ktory som normalne zaplatil...
S Dragonbornom to zrejme urobim rovnako... -
No až konečně bude Skyrim na Steamu+všechna DLC, vesele si ho koupím. A tím na Steamu myslím to, že bude dostupný pro naši zemi a nebudu muset jak blbec psát někomu, aby mi to koupil. Toto mě taky odradilo od koupě. Ačkoliv jsem byl 100% rozhodnutý ho koupit, navíc ve slevovém týdnu, kde jsem i pro tu slevu hlasoval.....Takto máte ode mě nic a myslím, že nejsem jediný, kdo takto rozmýšlel....
-
-
ještě že je to do civilizace kousek. *1*
-
Jo skyrim bych asi taky koupil kdyby byl na steamu ... ale od cenegy s tím jejich přístupem ani sirky.
-
-
Dawnguard měl překvapivě silný scénář a důraz na postavy (ve srovnání se Skyrimem) a co jsem pročítal fóra, komunita na to dobře reagovala. Snad se toho bude Bethesda držet i zde. Určitě to zkusím (až to tu nás v dubnu příštího roku vyjde *1* ).
-
-
Pesimisto, v březnu to tu máme *15*.
Já to spíš vidím na vánoce 2013 ze Steamu společně se všema dalšíma DLC a hezký zimní výlet do Skyrimu čistě od nuly s novým charakterem. V tu dobu to snad bude na Steamu otevřené i pro náš region. -
-
S tím steamem nevím, každopádně to, co říkáš, praktikovala Bethesda, resp. Cenega už s Falloutem 3. Zní to tedy dost pravděpodobně.
-
-
Právě díky skutečnosti, že později byl odemknut Fallout 3 i F:NV doufám, že stejně to bude i u Skyrimu. Když odemknou i Rage, tak přibalím i Rage. Tou dobou už budu mít nejspíš nové PC s Win7, tak to aspoň testnu.
A když nebude, tak se nepo*eru. Skyrim jsem si užíval přes 300 hodin a na další hraní s komplet DLC si klidně počkám rok dva až třeba bude GOTY krabicovka za dvě stovky. Herní nouze nebude a až vyjde Project Eternity tak budu mít o zábavu vystaráno minimálně na půl roku *1*.
-
-
-
-
Nemohli by ste radšej videá preberať z youtube.com? Toto sa mi zasekávalo, aj keď načítané bolo dosť dopredu. Pozeral som ho vo fullscreen na stroji Intel i3-2100, 4GB DDR3, Windows 7 Proffesional 64-bit, Gigabyte HD7850 2GB GDDR5, Mozzila Firefox 16.0.2. Videá z youtube idú bez problémov.
-
-
aby se ti video nesekalo potřebuješ aspoň Intel i8-8800c, 16 GB DDR5, Windows 8 Ultimate Survival Edition 128 bit, Nvidia FHD GTYX 666 16 GB GDDR5 a hlavně Microsoft Internet Explorer! *12*
-
-
ale no tak *15* *15* *16*
-
-
Podle mě se to seká snad úplně všem a pořád dokola to tu lidi píšou redakci a nic se neděje. Nejlepším řešením je jednoduše brát článek na games.cz jako čiste informativní - upozorní tě na video, které si pak během 10 sekund najdeš na youtube. *3*
-
-
popremyslm o koupi jen kvuli navratu do morru ,respektive z5 do Soltsheimu.. jinak s tema uzasnejma novejma vecma nevim . drak jako mount uz par mesice jako mod pokud nepocitam predchozi oblivion kde to slo taky, nove zbroje,,tak opet kostene snad i ledove a medvedi stejne jako v 3 dile atd atd . ... morrowind forever *1*