První ukázka z hraní nového Dragon Age fanoušky série asi příliš nepotěší
-
vezmou to nejhorsi z akcnich rpg a to nejhorsi z mmo rpg a vznikde DA4 😂
-
Hrůza. Ty parťáci jsou tam k čemu? Všechno krásně barevný, neonový nepřátelé. No fortnite děcka budou nadšený.
-
-
Fortnite děcka tuhle sérii neznají. Tohle je série pro třicátníky/čtyřicátníky. Pokud chtěli udělat něco nového, tak měli změnit název hry a nedávat tam Dragon Age.
-
-
O to větší tragédie. Když zaplatí dost streamerů co z toho mít orgasmy, tak to děckám prodají.
-
-
-
Slabota. Hra pre deticky odchovane na Fortnite. Ale po tom uvodnom traileri som cakal este o dost horsie.
-
Smutné kam Dragon Age dospělo. RIP.
-
Hele, to je dobre, minuly rok nam vyslo Baldur's Gate, letos nam vyjde Kingdom Come...
Proc byt zklamany kdyz konkurence takhle jede.
Protoze neuvidim rozuzleni pribehu? No... Jak se muzete opovazit tohleto pripominat ...
-
grafika není problém, problém je art direction, který je odporný. Tohle je taková xkrát horší verze BG3. Nechápu směr západní fantasy v rámci gamingu. Dragon age je série inspirována epickou/dark fantasy a samozřejmě i Ice and Fire, pokud dodáš čtvrtý díl, který tohle absolutně podkopávává, tak si koleduješ o průsser.
-
-
První díl byl dark fantasy, druhý na pomezí, ale Inquisition už posunul sérii odlišným směrem. Tohle jen navazuje.
-
-
Neměl jsem od nového DA žádný očekávání, ale toto? Tak levně vypadající trailer jsem nečekal. Grafika jak asset flip 10 let starýho předchůdce, otřesný animace, snad neexistující režie dabingu… (vše v kontextu “AAA” studia a vydavatele). A to je potřeba nezapomenout, že to je ručně vybraná sekce hry, která má ukázat to nejlepší a nejkvalitnější.
-
Vlastně mne pobavilo, že tady po patnácti letech zase čtu nářek, že nové Dragon age není jako Baldurs Gate :D Už tehdy tady někteří v komentářích Pramenům vyčítali, že zbytečně zjednodušují ve snaze zalíbit se mainstreamu a konzolím.
Ta série se posunula od "zaostalejšího" Fereldenu přes odvážnější Kirkwall až k výstřednějšímu Orlais v Inquisition. Dalo se čekat, že Tevinter stylizací spíše půjde dál než, že by udělal kotrmelec dozadu.
Dragon age nikdy nebylo o grafických orgiích, téměř vždy dostalo spíše čočku za zaostalost, takže i tady karavana táhne dál.
Když vidím tu ukázku, tak jsem ve výsledku rád, že hlavně příběhově navazují tam, kde Inqusition a DLC Trespasser skončili a snad se celý ten příběh s Dreadwolfem/Solasem, Závojem a Evanuris podaří dotáhnout do poutavého konce.
Fandy, co zamrzli u prvního dílu a myslí si, že se příběh Dragon age točí jen kolem Nákazy (Blight) a třeba Inqusition ani nedohráli, tenhle díl asi nemá čím zaujmout. Možná mohli být tvůrci odvážnější, ale po letech těch všelijakých zpráv o restartech (a díky failu Anthemu) jsem ve výsledku rád, že se dočkáme hlavně dalšího příběhového akčněji vypadajícího RPG a ne live service slepence s dalšími šílenostmi.
-
-
Nevadí mi ani trochu grafický styl (soudě dle gameplaye), ale vadí mi že to prostě strašně připomíná Inquisition a vidím v tom naprosto minimální posun kupředu - něco podobného jako své doby zlí jazykové tvrdili že Fallout New Vegas je vlastně jenom DLCčko pro Fallout 3 😅 tak přesně takový dojem mám nyní u DA Veilguard vzhledem k DAI.
A asi i oprávněný na rozdíl od New Vegas 🥲Co mi bude vadit asi ještě více jsou brutálně zjednodušené RPG mechaniky - za předpokladu že to nakonec bude rubačka jak naznačuje gameplay.
Doufám že se vyvarují alespoň otravných herních mechanik které byly v Inquisition - například k označení sbíratelných předmětů musel hráč neustále klikat na jedno tlačítko. Dále snad doufám omezí na minimum sběr balastu za účelem craftění balastu, ale chtít aby každá zbraň nebyla jenom eyecandy a měla reálný dopad na hratelnost...to bych chtěl asi příliš od RPGčka takového střihu 🥹
Celkový prozatimní dojem po shlédnutí gameplay revealu je že počkám až to bude za pár šupů - stejně jako jsem to udělal v případě DA Inquisition.
Je každopádně smutné že většina AAA studií může uvařit nestravitelný dort od pejska a kočičky a stejně se najde opravdu hodně hráčů kteří si tu hru koupí v den vydání a budou u toho hrdě hlásit do světa že je to progress který potřebujeme, to že bude příběh plytký a herní mechaniky osekané na minimum už jaksi slyšet nebude 🥲
-
-
Co se týče brutálně zjednodušených mechanik, tak jakási forma zjednodušení a zaměřeni hlavně na boj je něco, co považuju tak trochu za základní pilíř Dragon age. Už první díl osekal počet povolání na tři a jakej pláč kolem toho byl. Že se v tom pokračuje bude RPG fanatiky dráždit a budou brečet a vzpomínat na první díl, nad kterým spousta z nich ohrnovala či dodnes ohrnuje nos.
-
-
Popravde, me spis desi to jak se presunuli k mlaticce z treti osoby. Tezko rict jestli tohle bude jeste RPG ve stejnem slova smyslu jako predchozi dily. I dvojka (ktera je znama svym velmi akcnim soubojovym systemem) nebyla mlaticka az do takove miry.
Jo, muzem se hadat, ze tam to bylo o zakladnim utoku plus sem tam schopnost, je to dlouho co sem to hral, ale furt to nebyla takovahle mlaticka.
Plus, omezena munice pro luk? No, nevim, na jednu stranu mi to k DA nesedi, na druhou stranu hrajeme ted s klukama DnD a jakozto jediny lukostrelec v parte si hlidam svoji munici a nedovedu si to bez toho predstavit... Mireni pres rameno je ale tezce Mass Effectoidni.
Ve finale si myslim, ze bych byl radeji kdyby zustali u soubojaku ve stylu Inkvizice. Jo, mozna ze to nema takovou hloubku jako treba Origins, ale porad slo jit na to takticky, byt to bylo zlehceno pro dostupnost.
Samozrejme, jak uz sem zminil, hraju DnD, a tudiz mi velmi vyhovuje cely system 5e, tak jak je prevedeny do Baldur's Gate. Mozna ze kdyby Origins dostal je novy kabatek, opet bych se zamiloval.
-
-
Pustil jsem si to a opravdu je tam znát příklon k větší dynamice a asi přímočarosti/jednoduchosti. Připadá mi to jako Final Fantasy + Diablo.
Asi chtějí oslovit více hráčů, ale BG3 ukázal, že není potřeba se takto podbízet.
Naopak Mass Effect z toho moc nevnímám. Hlavně ne kvůli opět a opět tragické animaci obličejů.
Proč se vousy trpaslíka nepohybují ve větru jako u Geralta v třetím Zaklínači? Je to jen hnusná textura na obličeji jako devadesátkách. Proč je mimika obličejů horší než v ME 3?
Proč při soubojí na kraji propasti prostě rovnou nejde nakopnout protivníka a lze to až při posledním úderu?
Z té hry na mě čiší LENOST vývojářů/uspěchanost autorů.
-
-
Osobně to na mě působí dojmem reskinovaného Inquisition s několika novými featurami, "novým" soubojákem a předvídatelným příběhem.
Když to vidím tak se o to více těším až Lariani oznámí novou hru v jejich vlastním herním světě.
Mám celkem radost že opouští Divinity Original Sin a chystají se na něco svého vlastního nového.
-
-
Za me ok, DA se poslednim dilem postavila mimo zanr puvodnich dilu, takze jsem nejaky navrat ani necekal. Takze jestli zkousi nejaky experiment, tak proc ne.