První velký update střílečky Witchfire přidá třídy postav, obchodníky, zbraně i monstra
-
Witchfire má totiž velmi hloupý systém skálování nepřátel. Čím vyšší level hráč má, tím obtížnější jsou nepřátelé. A ten nárůst není vůbec rovnoměrný. On roste skokově a opravdu hodně.
Např. Hráč dostane nějaký menší buff života či staminy, zatímco najednou začne potkávat větší skupiny elitních nepřátel a elitních granátníků. Obtížnost nepřátel roste rychleji než buffy, které člověk dostává z levelu.
Je to jedna z mála her, která hráče fakt aktivně trestá za levelování.
PS: A nejhorší je, že hra na to pořádně neupozorní. Spoustě nováčků by pomohl nějaká vyskakující rada "Vážně chceš navýšit level tak rychle? Ty sice budeš silnější, ale Čarodějka tě bude snadněji vnímat a sešle na tebe více silnějších nepřátel".
-
Po cca 20h hrani semi spawnuji v druhém dostupném levelu (hrad) tak tuzí enemáci, že když je zdolám tak už mi nikdy nezbude munice, abych se vubec dostal prež fight v aréně za bránou :(
Doufám, že to nějak vybalancují, protože díky tomuhle jsem to zabalil. Pořád těch 20 hodin byla dobrá zábava a koupě nelituju. -
Za me je ten rozdil Tencent
-
Další zbytečný odpad na disku a podpora exkluzivit na PC. Navíc ten jejich manažer je naprosto strašný.
-
A ted uplně bez rejpání, ale jaký je rozdíl kliknout o jednu ikonu vedle na epic store pod kterým si to spustíš?
-
Škoda že není Steam. No nic, další studio které nechce moje peníze.
-
Ja si řikám že to konečně vyšlo a ono je to celou dobu na Epicu. Tak nic no.
-
je nutný, aby to byl menší grind, po 20h je to neskutečnej opruz