Přejít na výpis diskuzí
První verze Garriottova RPG Shroud of the Avatar startuje 12. prosince
7.11.2013 | Ladislav Loukota
28 příspěvků
-
ten zoom nad mapu je hodne zajimavej, kaceni stromu me take zaujalo jako posunuti casti craftingu jinym smerem ale loot a rezani dreva mi prijde hodne otravnej a nerad bych pul hodiny rozrezaval kousky dreva na sirky a ty potom daval do batohu:D
o grafiku mi ve hrach tolik nejde i kdyz tady uz je to na hrane nevim proc je to takhle odflaknute kdyz uz je preci jen rok 2013 a i debilnejsi hry maji zajimavejsi grafiku popripade stylizaci.
ten dungeon na videu co jsem videl byla jedna dlouha nuda prislo mi to jako zakopanej mrakodrap kde jdete po patrech dolu, kazda kancelar je identicka, obcas otevrete kobku kde kliknete na hnusny item a boj pro jistotu predvedeny nebyl protoze je mi uz dopredu jasne jaka krec by to byla:D nechalo se tam par nestvur utikat za hlavnim hrdinou ale pro jistotu nebyl zmacknut combat.
celkove nevim co si o te hre mam myslet ale i kdyby to melo vynikajici pribeh sahl bych po jine fantasy hre. jmeno hru nedela jak uz nam bhylo hodnekrat dokazano a videjko ktere bylo uvolneno me spise odradilo kdyz nepocitam hodne zajimavej zoom a to kaceni stromu:) a kdybych byl hnido pejchal tak to kaceni by po desatem stromu kde 5x budu u kazdeho stromu prendavat z okenka do okenka kousek sirek tak me asi jebne:D uz vidim jak nadsene bezim ke memu stemu stromku za kterej dostanu achi "woodlooter" :D jinak styl lootu mi pripomel trosku project Calypso jen v hodne horsi forme. nevim jak se ted projekt calypso menuje kdysi to byla tusim entropia pro neznale je to F2P hra kde lootujerte skutecne penize stejne jako skutecnejma penezma platite za naboje atd:) -
-
jinak malej edit k tomu predcasnemu pristupu do hry ktery je omezeny na par okamziku + osekany tak aby zdrejme hrac nepoznal ze je to nehratelne. zdrejme je to delane stylem par minut nez te napadne WTF?=vypnout servery :) cele mi to smrdi a to mam ultimu hodne rad. to co jsem napsal predtim mi tak nejak potvrzuje to jejich podivne osekani predcasneho pristupu do hry. mozna ze diky zvucnemu jmenu a embargu na hratelnost se tak dve tri kopie hry prodajia mozna ze si to i jeden pirat stahne i kdyz bude litovat tech zahozenych dat :D mno kdybych se pletl tak budu jen rad ale bojim se ze ne *7*
-
-
Extrémně ošklivá hra.
-
-
akurat to napadlo aj mna. naozaj to vyzera neuveritelne hnusne. Garriott mozno nestihol postrehnut ze uz je rok 2013. Nepoviem nic keby ta hra mala naschval nejaky taky retro styl ale tu to proste len vyzera ze nemaju na poriadneho grafika a ze to nieje zamer. Ale tak dufam , ze aspon hratelnostou to bude dobre, s poriadnym pribehom. Predsalen dobrych rpg nieje tak moc, ale rozhodne si pockam az kym to vide.
-
ve first person to tak hrozný není..
-
-
A neumí to náhodou jen third person?
-
-
má, já měl namysli ten "zoom" z mapy k postavě
-
-
eh sem to zkomolil, má to (asi) jen third person view + pohled z mapy
-
-
Však pohoda, já to nesleduju a viděl jsem jen video, co je tu na games. Takže to taky nevím určitě *2*
-
-
-
-
-
Bohužel je to zatím pravda.
-
-
Konecne neco "offline". *4*
-
se mi to zda nebo posledni dobou nehorazne stouply pozadovane castky na tyhle projekty? :D Z nejakych 250 000 - 500 000 USD ted kazdej lacni po milionech a za nekolik miliony pridavaj funkce ktery ani tolik stat nemuzou ani nahodou (to si 50% ctech strcit do kapsy?)
(ano narazim taky na naseho jednoho milovaneho kosmickeho cestovatele kvuli kteremu by si jedni fanoucci urezaly stestim nohy a on jim za dalsi milion doda novou lodku a za dalsi novou frakci...) -
-
Tak jde o to jak se k tomu přistupuje ... pokud máš klasickou indie hru, kterou budou dělat dva lidi v garáži, tak kromě náklaďáku vietnamkých nudlí a dvou PC nic nepotřebujou.
Ale pokud se k tomu přistupuje jako právě k Star Citizenu, Elite, Shroud ... tak na těch chrách pracuje team, lidí stejně jako na každé AAA hře. Jen místo vydavatele jim peníze dají lidi.
Ještě jedna věc k přemýšlení ... Co jsou náklady u výroby her? Technicky si 100% z těch vybraných peněz strčí do kapsy. Oni sobě a svým zaměstnancům vyplání normální výplatu. Fungují jako normální společnost a jejich cíl je vydělat peníze. Všechno co se vybere jde na hru ... což znamená do kapes lidí co na ní pracují za normální US mzdu
A po vydání se bude Star Citizen prodávat za 60$ a všechno půjde do kapes CIG. -
-
Takze zprovozneni jedny lodky nebo novy frakce stoji 1 000 000 USD ? tedy pres 20 000 000 kc?
Jako u novyho zvukovyho studia to taknejak slo chapat ale u tehle "bonusu" at je clovek fanousek jakej chce tak to se mi zda malo za 1mil USD.. bud si na ty prachy moc zvyka a nebo uz nevi co tam pridat... -
-
Ne ale nikdy nikdo neříkal, že celý stretchgoal použije na jednu loď. Dokonce CR říkal pravý opak. Oni použijou peníze navíc na hru, ale stretch goaly jsou spíš takové odměny pro lidi. Je to hlavně kvůli tomu aby se omezil feature creep a aby měli volnou ruku v tom co vynechat, kdyby se jim to nepodařilo stihnout.
Jinak loď stojí od 35 do 150 tis. USD. -
-
No tak snad se mu to povede a nevysel ze cviku to by pak bylo tech 920 euro skoda :D Ja (my) bysme ti tu lodku zprovoznily za 5000 USD :D
-
Odměna, kterou si pak zaplatím? Tohle je právě špatný příklad stretchgoalu. Ale tak necháme ho v klidu pracovat a uvidíme někdy okolo roku 2122 *1*
-
-
Moje chyba, v pledge záložce přibyly lodě, které tam tuším zpočátku nebyly. Myslel jsem, že přibyly ze stretchů a tímto se tobě a panu Robertsovi omlouvám.
-
Proč by sis ji platil? Cokoliv si budeš moct pořídit ve hře. A kromě teď toho mustanga (nová strater loď) se ani nic nebude prodávat. Bude to jen ve hře.
-
-
-
-
-
jeste abych to upresnil tim kosmickym cestovatelem nemyslim tohodle ale toho virtualniho
-
-
Taky mám radši přístup Brabena. Z toho, co předvádí Star Citizen je mi nějak divně.
-
-
-
Zpristupnovani her po castech, at uz early acces (zajic v pytli) nebo DLC(tahani dalších penez) nebo tohle co vymyslel British je problem, a osobne nechapu proc se porad kazdej tvari ze to je v poradku.
-
-
tak kedysi to bolo tak, ze vyvojari platili betatesterov. teraz betatesteri platia vyvojarom a este su nadseni:)
-
-
No tak nám vydavatelé nedávají jinou šanci. Pokud nechcem hrát ty šílenosti, které produkují AAA studia tak se musíme obrátit jinam.
-
-
tak je pravda, ze pri niektorich hrah to ma zmysel. len sa bojim, ze na ten model postupne prejdu vsetci.
-
-
O tom sině pochybuju ... většina hráčů je s tím co jim dnes velké společnosti servírují spokojena a nemá chuť riskovat. Navíc proč by to třeba UBI, nebo EA dělali? Oni už mají peníze, plus si udělají předobjednávky, když je budou chtít dřív.
-
-
Njn, tak kdyz jim to nevadi, hraci si nechaji radi kalet na hlavu, vlastne nejen oni... *3*
-
-
-
-
-
-
Hurá, tak všichni šup šup přispívat, ať může zase do vesmíru. Já jen doufám, že se to alespoň přiblíží UO a nakonec to nedopadne jako (má oblíbená) Tabula Rasa.