Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pete.palis
    viz poslední OF jde hrát i Warez verze online;)
  • tohle nemuze nikdy vydelat. nema to multiplayer, na kterem podobne hry stoji. lidi si to budou zase stahovat...
  • Ta grafika je fakt priserna, vcetne toho kinder barevnyho nebe, takhle nejak bych si predstavoval browserovou OFP hru, ale ne plnohodnotne pokracovani.
    • Grafika u FPS není podstatná. Daleko důležitější je hratelnost. Viz Project Reality.
  • Muze se z toho vyklubat treba i zajimava hra, ale na Armu2 nedam dopustit :)
    • Kdyby Arma 2 nebyla pos*aná krvavými HW nároky, tak bych tvůj názor sdílel taky.
  • co z takej hry vykuknes a si mrtvy taketo takticke hry nebudu mat nikdy velky uspech myslim armu a operation flashpoint hraci chcu akciu
    • trošku intelektuálněji zaměřené věci to měli vždycky těžké..
  • Pete.palis
    Pokud chcete opravdový záběry přímo z hraní + interview (anglicky) mrkněte sem:

    http://www.gametrailers.com/video/arsenal-and-operation-flashpoint/707761

    jinak nevím co jste tu chválili za grafiku.....já osobně to vidim hodně bledě..;)
  • S tou grafikou jako COD si delate srandu ne? Ja kdyz jsem poprve videl screeny z arma2 tak jem myslel ze to jsou real fotky...
    • Tajikistan vs Takistan ? Arma ma grafiku peknou, jenomze pokud Codies nejsou blbi muzou ji ted porazit. Maji hustsi polygonalni sit pro teren a holej jednodussi teren BIS v Arme OA vypada dosti bidne. Clenitejsi teren jak je na tomto videu by moh bejt daleko uveritelnejsi a zabavnejsi pokud jej umela inteligence zvladne. Arma ma katastrofalni animacni system. Dneska jiz pro smich. Pohyb postavicek je nekontinualne nasekany a nepusobi zivim dojmem. Pokud Codies v teto oblasti jeste zamakali, muze to bejt dalsi vyrazny plus oproti BISce.
      • k čemu je pěkná grafika když je hra nudná???prostředí chudé a pusté??hratelonost na bodu mrazu?To mužou natočit film a nemuseji dělat hru.
        • Ted nevim kerou hru mas na mysli. Clenitejsi teren i lepsi animacni system maji v techto hrach dost vyrazny vliv na hratelnost.
          • konkrétně jsem měl právě výhrady k této OF.Hra se mě vizuelně líbí ale k čemu to je když je to celkově mrtvé prostředí.Zabiju nepřátele ale pokud nedojdu k checkpointu tak už na žádné nenarazím.Grafika u mne nikdy nepřeváži hratelnost.Ať to klidně běži na grafice třeba Hidden and Dangerous 2 ale ať je to hratelné a zábavné.
            • Ja taky od Codies zazraky necekam, jsou znamy tim ze jejich marketing produkuje lzivy hype obvzvlaste v teto serii. Ale uvital bych kdyby alespon durazne nakopli Bohemku k tomu, ze zacne konecne neco delat s vykopavkama, kere se s Armou tahnou jako flusanec jeste s dob OFP. To jest fyzika a pohyb postavicek.
  • Omg kam až tiscali kleslo? Tolik nesmyslů, třeba Red River není žádný třetí díl, ale druhý díl Flashpointu od Codemasters. Udělejte si v redakci pořádek...
    • Tolik nesmyslu co si zase vyplodil. Codemasters má práva na všechny díly OFP. Tudíž i na ten první od BIS. Tudíž je tohle třetí díl...
      • Nikoli, Codemaster má právoo jen na název "Operation Flashpoint" zatímco BIS vlastní vše ostatní, včetně práva na vytváření pokračování. To je důvod, proč v názvu OFP: Dragon Rising neni dvojka tudiž název OFP2 :DR je špatně.
      • Aha a můžeš mi ukázat další dva předminulé díly Red River?

        Když už, tak asi takhle:
        je u třetího dílu OFP jasnou snahou o nábor nových fanoušků....
      • je i není.. podívej se na původní OFP od BIS a na to, co z něj udělali codemasters.. jen se svezli na jménu slavné reálné válečné simulace, jaká neměla v té době obdoby a i teď , po tolika letech se nenajde stejně kvalitní hra tohoto typu..
        • Já si myslím že je zbyečné se o tomhle hádat.hoši z Bohemky nemusejí být nějak zklamaní ARMA2 se nejspíš prodávala skvěle viz od jejího vydání stand-alone datadisk OA a k němu 2 dlc + ohromná základna fanoušků kteří tvoří mody ,addony či mise.Codemaster se vydal směrem spíše stylu taktická akce ala Ghost Recon a taky špatně nedopadl,jen teda nový Flashpoint má takřka nulovou fan základnu což celkem zamrzí.V podstatě nikdo není vítěz a nikdo není poražený ARMA stále v tomto poli nemá konkurenci no a Flashpoint vlastně taky ne.
  • vzhedem k tomu, ze tuto hru vede opet sion lenton znamy jako nejvetsi vyvojarsky lhar,tak tom projektu nedavam, zadnou sanci. Svou posramocenou povest po dragon rising si asi tezko vylepsi.
    • USER47
      Já bych neřekl, že Lenton je lhář. Vývoj DR převzal až asi rok před vydáním, některý plánovaný fičury se musely pro zdárný vydání vypustit či zkrouhnout, ale nebylo to nic, co by on sliboval. Navíc o všem bylo informováno a pokud jsi vývoj hry trochu sledovala, nemohlo tě ve finální verzi nic moc negativně překvapit (možná kromě lagujícího a veskrze špatnýho PvP).

      Problém byl v tom, že předchozí vedení hry nasadilo cíle hrozně vysoko, naslibovalo v rozhovorech hory doly a pak to nebylo schopno realizovat. Projekt se několikrát restartoval, a chvíli před vydáním spadl do klína Lentonovi, kterej to dotáhl do hratelnýho konce za cenu určitejch ústupků. A pak to samozřejmě schytal za nereálný sliby, který on nikdy nedával, protože v tý době ani na DR nepracoval.

      Oficiální ArmAkomunita z něj samozřejmě udělala největšího zloducha dějin, ale to by udělala z kohokoli v jeho pozici, neboť je to banda elitářskejch dementů.
      • O kvalitách válečného simulátoru ARMA není samozřejmě pochyb, ale o její komunitě bych se radši moc nevyjadřoval. Takovou bandu fanboyů aby člověk pohledal. :D
        • no banda fanboyu to je, to souhlasim. ale to proto, protoze ta hra se pro ne stala modlou, naplnila jejich tuzby a nechteji ji nijak zmenit smerem ke smeru MW2. ja ty lidi chapu, dostali neco po cem tak touzili a nchteji ot o prijit. BIS jsou posledni veterani delajici pouze pro PC takticky simulator pozemni pechoty. Ukazte mi nekoho druheho, kdo tohle jeste dela.
        • Sám jsem fanoušek Army a musím potvrdit, že řešení bugů a dalších problémů, zejména v AI, je přes odpor jejich fanboyů pořádný oříšek.
        • Ale no tak chlapci :). Jinak o kvalitách Codemásterské hry Dragon Rising hovoří fakta a čísla a to zcela jasně :). Jejich "flashpoint" dopadl stejně jako před osmi lety bakšišový Red Dawn.
          • USER47
            Jaká fakta a čísla? OFPDR se údajně prodalo dost přes milion kusů a CM to považují za úspěch. Jinak by pravděpodobně nedělali pokračování.
  • Toto nejsou záběry z hraní, ale pouze animace vytvořená v enginu hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit