Přejít na výpis diskuzí

První záběry z hororu Daylight vypadají solidně

26.3.2013 13:45
Aleš Smutný 14 příspěvků

Před pár měsíci nezávislí Zombie Studios oznámili (viz Adamův článek) vývoj hororu z pohledu první osoby jménem Daylight, který poběží na Unreal Engine 4. Připomeňme, že hlavním tahákem by mělo být procedurálně generované prostředí, takže každá nová hra bude jiná. Navíc, jediným zdrojem světla na cestě...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav
    kdybych hodnotit podle screenu, co je u článku a nepodíval se na video, tak to vypadá jak Photoshop level 99:-D
  • Zajímavý nápad, snad se nevyskytne nedostatek děsivosti, když tu budou generovaný pokaždý nový mapy.. :)
  • God-of-War
    Hmm..to by mohlo prekvapit:)
  • jedinné štěstí, že tam nikde neprošla žádná postava, protože i přes moji zálibu v hororech bych to zřejmě nedal ((((:
  • Shenkster
    Vypadá to strašidelně...ou yeaaah ! Dead Space 3 mě s děsivostí trochu zklamal a tohle by mi mohlo udělat radost !
  • residentevilfans
    Kompas na mobilu ? :DDD ten medvidek co spalil ty dvere to zabil :D
  • nesnasim hry ve kterych nejsou zbrane, dejte mi poradny kulomet, raketomet nebo plazmovou pusku a hned si s temi duchy popovidame na rovinu *1*
    • Magister_Peditum
      Bacha, aby tě neslyšela Trisska. *1*
      • no ještě toho trochu *1*
    • jak duchové reagujou na ránu raketometem? :)
      • sbiraji ektoplazmu roztrousenou v okruhu 100 metru? leda by byli jako ta mala cubk@ z F.E.A.R., ktera nesla zabit, ale vas davala na potkani, to me taky s*alo *1*
  • Věřim, že to může bejt solidní nervy-drásající horor, obzvlášť se mi pak líbí nápad procedurálně generovat prostředí při každé nové hře, ale osobně se víc těšim na Outlast.
    • Asi tak nějak
  • zrovna kompas bych v realu na mobilu teda nepouzival. nevim co je to napadlo jako jediny logicky vyuziti- popravde sem si nevsiml ze by si tim mobilem nejak svitila..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit