Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Corvus
    Prosím o povolení možnosti full screen u videích v rámci Games.cz... Je to skutečně otravné, když musím otevírat video z těchto stránek přes Youtube. Děkuji!

    Jinak co se týče prezentovaného videa... Tak zatím jsem plný rozporů. "Screenshot" vypadá báječně, v pohybu je to horší, nicméně pokud mi Chapters přinesou takvé zážitky jako The Longest Journey (spolu se Syberiemi a Broken Swordy má nejoblíbenější adventure hra), tak budu na výsost spokojen. Jediná výtka, která mě opravdu rozlaďuje: hlavní hrdinka je naprosto strašná... STRAŠNÁ... skutečně doufám, že jde o jen o "prototyp", protože to je opravdu hrůza a to jsem na brunetky.
  • Vypadá to zajímavě, ale Zoe už nevypadá jako Zoe.
    • Amylee.Anderson
      Ten plastovej xicht je Zoe? No sakra :X
    • Vůbec si není podobná, a pokud to takhle vyjde, bude to velká škoda. Nová Zoë *11*
  • mozna bejvalo nebylo marny udelat hru 2,5d...
  • Cosi
    Mě by zajímalo, co by měl být ten The Longest Journey Home, když Ragnar tvrdil, že první díl nebude předělávat do lepší grafiky. Rozšíření jako u Broken Swordu, nebo port na ios a android? Sakra, chci to vědět.
    • Pokud by udělali HD remake TLJ 1 a třeba i Dreamfallu, nezlobil bych se.
  • “Před pár dny jsme vydali první screenshot a dnes vám ukážeme, že to není jen pěkný obrázek, který jsme jen tak namalovali. Je to skutečné a můžete tu oblast celou prozkoumávat".

    Screenshot pecka, sice trochu popcorn, ale nevadilo by mi v tomhle světě pohíhat. To co ale kluci maj na videu, byť je to "early presentation footage" vypadá kapku jinak, proč? :(

    No i tak držim palce a čumim, co se dá z Unity vyždímat!
    • GlaDOS
      Protože se statickým obrázkem si vždy můžeš vyhrát tak, aby vypadal skvěle.
  • zx_spektrum
    Souhlasím s tím co napsal trop, ta ženská vypadá dost jinak.
    Viz kickstarter, art: https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/370/787/377035364f1f594ec2f979915f4e820f_large.jpg?1359982832
    model: https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/370/778/21bf42a28a02edc0d3d2c430c3f42425_large.jpg?1359981723

    Jako wtf, nahoře je hezká dívka s krásným, příjemně působícím obličejem a dole je nějaká mexická/cikánská chica s vzteklými rysy. To je jako udělat Tomb Raider se zcela plochou Larou asiatkou. Prostě je to rušivý element.
    • Na diskuzích kickstarteru se o tom občas dost bavíme. Je pravděpodobné, že ji ještě překopou... (navíc ta tvář s piercingem je podle všeho z pozdější části děje)...

      Jo a člověk si pravděpodobně bude moct vybrat, jestli si ten peircing Zoe nechá udělat, nebo ne... nebo přesněji ji bude možné požádat, aby si ho nenechala udělat....:))
    • Robotron3
      Na těch obrázkách vypadá stejně, podstatné ale je, že nevypadá jako Zoe z Dreamfallu. http://www.gamongirls.com/IMG/jpg/zoe.jpg Trochu podoby tam je, ale vypadá spíš jak svoje sestra. Tak hlavně jestli hra bude dobrá :)
      • Nahoře je Zoë Castillo, kdežto dole April Ryan *3*
        • Nope. Obojí je Zoe.

          Na druhé straně by to bylo zajímavé zjistění! Zoe vypadá jinak, protože se ve Storytime propojila s April! :)
      • zx_spektrum
        Nevypadá stejně ani náhodou a účesem to není, celý tvar lebky, širší nos... Tu na artworku bych jim odsouhlasil, tu ve 3D vůbec. Ale hra snad dobrá bude :)
        • já s tebou samozřejmě naprosto souhlasim, ten kickstar artwork vypadá úplně v poho, nechápu tuhle lara croft změnu. ne, že by mně to bouralo očekávání:)
        • Robotron3
          Jak tvar lebky, v artworku? Pod čepicí? *1*
          • zx_spektrum
            Přední část lebky, čelo atd. :-)
  • Fremencz
    Funcom pokud se dobře pamatuju oznámil že původní TJL se objevý na ios snad už už před rokem a od tý doby nic.
  • V porovnani s tim screenshotem je realtime grafika slusne receno nic moc. Ja vim ja vim priznivci maji jasno o grafiku samozrejme nejde.
    Ale napsat jsem to musel protoze obecne mi to oblbovani uz poradne leze krkem. Uz jenom cekam az si pani vyvojari zacnou ve videich navzajem lestit bambus dle scenare kreativcu z marketingu. *1*
    • Cosi
      To je právě ten problém, lidi mají problém pochopit, že takhle prostě vypadají hry když se na nich dělá teprve 2-3 měsíce. Toto není finální podoba.
      • Pravidlem je ze pokud vyvojari zverejni zabery ze hry, dycky sa argumentuje ze to neni finalni podoba. Stejne se argumentuje u alfaverze, pak dokonce u betaverze a lidi kteri chapou vedi ze ze oproti rannemu stadiu zverejneni se grafika zlepsi minimalne, oproti alfaverzi temer neznatelne a proti betaverzi se uz nemeni vubec.
        Takze k tomuto pripadu dodam, dobry, vylepsi se nasviceni, vylepsi se stiny a to bude asi tak vsechno. *3*
        • Cosi
          Rozhodně nebude mít copánek jako poleno, kytky nebudou prosvítat balvany a tráva bude mít nějaké textury. (Nespleť si trávou a vřesem). Co se takhle na to video pořádně podívat a až pak dávat světu svoje moudra? Nebo si přečti článek, co tu vyšel k vydání videa z Wasteland 2.
          • danny_the_hound
            A predovšetkým to nebude streamované cez kameru, ktorá točí monitor *7*
  • Zoe vypadá jako malá opička, cute as fuck *1* *14*
    Už se nemůžu dočkat sakra, ještě že v tomhle roce vychází docela dost slušných her, takže to nebude tak těžké to čekání.
  • ucho
    Podle mě vyberou tak 1,3 milionů. Jede to na Unity, takže žádné grafické orgie se čekat nedají, ale na ten typ hry to bude stačit. Na hru se těším, ale v tomhle videu už to s chválou trochu přehání. No v jednom má pravdu. Nejdůležitější bude příběh a atmosféra. Co se týče technického zpracování, tam toho moc nového s Unity předpokládám nevymyslí... U mě jasná koupě, ale přihodím jim pouze v případě, kdyby jim na něco zajímavého chyběly peníze. Uvidíme, s jakými věcmi přijdou během kampaně dál...
    • GlaDOS
      Technického zpracování se nebojím. Unity ušel značný kus cesty a z jeho poslední verze se dají vytřískat velmi nadprůměrné výsledky.
      • ucho
        já neříkám že ne, ale zatím mě žádná hra na něm grafikou neoslnila a vše působí trochu moc uměle. blbě se to popisuje. nejsem na grafiku náročnej, stačí mi to, ale přijde mi, že je tak dva roky pozadu. ale samozřejmě záleží na šikovnosti grafiků...
        jinak jsem měl za to, že je Unity multiplatformový a že není problém tak mít projekt okamžitě na víc platforem... že potřebují na další platformy 50 tisic dolarů... ale asi jde o symbolickou částku, která má motivovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit