Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mirekdusinojc
    Njn, nějak na sebe upozornit musí. A tohle je, jak je vidno, ta nejjednodušší cesta.
  • Můžete mi vysvětlit proč pan Smutný překládá a předkládá takovéto zbytečné nic neříkající příspěvky?
  • Lawliet
    "Nenávidím fakt, že si nemohu zahrát hru, která vyšla na PS3 proti hráčům na X360 nebo PC. Uzavřené zahrady (systémy) konzolí ve světě, který je propojen, je prostě hloupý nápad, který omezuje možnosti....."

    S určitou částí tohoto poselství opravdu souhlasím proč prostě misto
    x-boxu a ps3 nezačnou prodavat počítače a pojmenují je "plochý herní počátač s usb gamepadem v ceně" ?? připojit to televizi by to šlo .. ploché to je tak co ? postavit na stranu a hodit na koberec to může uživatel taky ...
    + ta volnost vlády nad tím co za software ahardware se nachází inside..
    • Jenze konzole jsou prave o obrovske mase (desitky milionu kusu) jednotneho hardware a software. A to se s pc jednoduse neslucuje.
  • 100x radeji bych si zahral hru na PSV, nez bych si zalozil ucet na Facebook a podobne socialni site, at se jde Olifiers se svyma socialnima hrama zahrabat *16*
  • helgi
    Já skepsi vývojářů ohledně PSV docela chápu Rozhodně si nemyslím, že Olifierse říká to, co říká jen kvůli tomu, že hodlá vyvíjet jen sociální hry. Spíš mi příjde podivná stížnost na "uzavřenost" konzolí. Já jsem tedy vždy považoval konzole za uzavřené systémy, určené primárně ke hraní her.

    Osobně si nemyslím, že PSV zemře "strašlivou smrtí", ale dost možná bude jen živořit, podobně jako PSP. Doufám, že už si můžeme přiznat, že Sony u PSP naprosto selhala. Nejprve ohlásila super-handheld (který pak i dodala - podle mě bylo PSP hardwarově nesmírně povedeným kouskem), ale pozapomněla, že na něm lidi nebudou mít co hrát. A hry nepřicházely ani s odstupem, takže valná většina PSP skončila jako přehrávače hudby a filmů. A to nemluvím o ceně, jak přístroje, tak i těch několika her. (Osobně znám člověka, který si s velkou pompou PSP zakoupil hned po představení v ČR a zakoupil k tomu 1 hru... a teď to celé prostě vyměnil za mobil s Androidem, protože ten má větší display, větší výdrž, víc paměti a hry jsou tam zadarmo...) Ve chvíli, kdy Sony konečně začala PSP věnovat více pozornosti, už byl trh kompletně pod dohledem Nintenda, které možná nedodalo tu nejpokrokovější techniku, ale přibalilo k ní hry. I cena byla (sice jen o pověstné "motýlí koule") lepší.
    PSV tedy přichází se stigmatem svého předchůdce, opět technicky ohromující a opět používá naprosto stejné sliby jako tenkrát (např. budete si moci zahrát svou oblíbenou hru jak na velké konzoli, tak po cestě do školy - což naprosto ignoruje fakt, že za kombu svých oblíbených her tak vyplázenete 2500,- nebo víc). Mě to zní jako recept nový neúspěch.

    Taky mi příjdou maličko zcestné ty Ulrikovi "problematické části": Uzavřená zahrada PSV popisovaným problémem trpět bude, jelikož je to nová platforma, která si svou hráčskou základnu teprve bude muset vytvořit. Tento fakt Sony velmi podpořila svým, dnes již legendárním přístupem ke zpětné kompatibilitě svých konzolí (i když tady uvažuju podle možná už neaktuálních zpráv; Sony to mohla znovu přehodnotit a kompatibilitu s PSP hrami tam zas vrátit).
    A i další "kontra", že úspěšná platforma musí být hlavně všeobecně přístupná rozhodně NENÍ podivný v kombinaci s argumentem, z nějž vyplývá, že technické aspekty jsou spíše vedlejší záležitostí. Tady opět musím "předhodit" Nintendo. PSP byla minimálně o generaci dál a přesto neuspěla. Tedy, nejspíš je výkon kapesní konzole pouze vedlejí záležitostí. Nintendo nabídlo zákazníkům záplavu různorodých titulů. PSP mělo Tekken a nějaký auta. Nintendo tedy bylo i všeobecně přístupnější.
    Co se týká technologického zbratření, tak tady si myslím, že za všechno mluví rostoucí prodeje multiplatformních her, kvůli kterým se vyvíjí multiplatformní enginy, atd. Ano, exkluzivity na sebe vydělají, ale náklady spojené s vývojem a marketingem prostě lépe pokryje vyšší prodej... otázka tedy zní, jestli je lepší vydělat na jedné konzoli, nebo vydělat hodně na X360 + PS3 + těch pár nadšenců s PC (mezi které se počítám i já) co si hry kupuje?.

    Rád bych dodal, že celý tento komentář vyjadřuje pouze můj osobní názor a náhled na věc. Taky vím, že problém neuspěchu PSP má mnohem víc faktorů, než jen marketing, hry a cenu, ale právě tyto tři považuji za jeho nejmarkantnější důvody. Opět, pouze osobní názor.
    • keigi
      Některé věci co píšeš jsou zajímavé, ale rozhodně nesouhlasím, že PSP je se svými více než 70 mil prodaných kusů neúspěch, promiň ...
      • helgi
        Souhlasím, nazvat neúspěchem 70 mil. prodaných kusů je trochu přestřelený i v nadsázce. Spíš jsem tím vším myslel fakt, že Sony jednoduše nesplnila očekávání v otázce prodejů her. Prostředek k úspěchu - PSP - měla. Navíc výrobce svou konzoli, především na začátku prodeje, dost dotuje a následně si přičítá extra marži ke hrám. Takže to, že SONY prodala hromadu PSPček ještě neznamená, že na nich vydělala. Alespoň tak to vidím já.

        A doufám, že jste můj komentář nepochopili špatně, tohle není "hejt" na SONY nebo PSP. Naopak, když se kámoš přišel pochlubit, tak po 10 minutách jsem byl na beton rozhodnutý, že si taky jedno pořídím. Jen jsem nenašel nějaký bundle, nebo alespoň hru, která by mě zaujala (kámoš PSP koupil v krabici s Tekkenem a bojovky jsou s mými nervy poněkud problém *1* ). A to se později ukázalo (u mě) jako hlavní problém. Potom kámoš PSP flashnul... a stejně na tom neměl pořádně co hrát. Kdyby tenkrát byla ve výběru hra typu Patapon nebo Dissidia nebo cokoliv, co by mě zaujalo, tak mám PSP taky.
      • Samotná čísla prodejů nic o úspěchu nebo neúspěchu neříkají, pokud nevidíme Sony do účetnictví. Já si to ale netroufám soudit, jen konstatuju.
        • Tak kdyby byl PSP neuspech, asi by Sony neslo na trh s pokracovanim Vita (selsky rozum)...
          • helgi
            Ne nezbytně. V trhu s přenosnými konzolemi je hromada peněz, za kterých chce SONY taky kousek. Např. proto se MS pustil s XBOXem na trh s velkými konzolemi. A kdyby, jak říkáš ty, měl neúspěch zastavit v MS další vývoj této oblasti, tak by tu dnes nebyl X360, protože PS2 byl oproti XBOXu tak masívní úspěch, že defacto dominoval trhu. A dnes? Promo PS3 si může tvrdit co chce, ale X360 je jednoduše příliš velké sousto, aby SONY opět zvítězila. Navíc (alespoň jestli si pamatuju správně; jestli kecám, tak se omlouvám a prosím, opravte mě) je X360 výnosnější konzole. Tím nemyslím celkový úspěch (to je na flame-war a toho se účastnit nechci a nebudu), ale X360 je (nebo alespoň byl) levnější na výrobu a zároveň se na něj prodá (nebo alespoň prodávalo) více her. Tzn., že MS nemusí tolik dotovat a zároveň vydělá více z jedné konzole. A o to samé se vlastně snaží SONY proti Nintendu na trhu s handheldy.

            Opět, všechno je jen můj názor, nesouhlas se se mnou není chyba *4* !
  • hitokage
    Takže pokud budou konzole držet svůj současný kurz, tak na nich (podle Olifierse) neuvidíme facebookové ptákoviny?
    3x hurá!
  • Az budou mit telefony 2 analogy, tak bude vita v ohrozeni. Do te doby, at si de nejaky manazirek se svyma plochyma ambicema, neznalosti oboru, nazorama a americkou nabubrelosti k sipku.
  • keigi
    Pripomíná mi to výroky pana z Wildtangend (nebo tak nějak) před launchem XBOXu a PS3 o výhře prohlížečových her. *2*
  • jindra.veliky
    jako kazda konzole *1*
    • Jindro, to ze ti maminka k narozenimanm misto PS3/x360 koupila tabletky které způsobují trolling a jako vedlejší učinek způsobují zrzavost vlasů, za to nemůžem...tak prosimte uz ty pilulky neber a jestli chces neco psátm, tak koukej na to at je to konstruktivní !
    • promin, chtel jsem dat plusko, ale nejak automaticky jsem dal minusko. *4* Zvyk ...
  • a beztak celej tenhle výplod je jen od jednoho chorýho xichtknížka mozka, kterej si dělá reklama na sebe, na firmu a na nějaký jejich neurčitý hry, který stejně nejspíš smázne Zynga, ale je jasný, že musí tlačit podobný hlášky o všemožné integraci, jinak by bylo blbý, že dělá do těchto soco-xindlů

    i když mulťák mezi platformama by nebyl marnej, konečně by se mohlo konzolákům vysvětlit, jak se hrají FPSky - bez dual shocků *5* *16*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit