Přejít na výpis diskuzí

Pusťte se do brutálních středověkých bitev v multiplayerové Mordhau

30.4.2019 11:39
Patrik Hajda 8 příspěvků

Vezměte lžíci z For Honor, naběračku z Chivalry, špetku Mount & Blade a s trochou štěstí vám vzejde novinka Mordhau. Ta slibuje brutální bitvy ve středověkém stylu, kde najde uplatnění snad úplně každé povolání, dokud jeho provozovateli není sťata hlava. Gore pro všechny odvážlivce!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Tak jako jo když pominu grafiku která je až tak na druhém místě u podobných her... tak sekání a pocit držení a máchání zbraní je super. Jenže smrdí z toho až moc velká kopie Chivalry, War of the Roses.

    Kdyby přihodily kampan nezlobil bych se takhle to bude 64 hráčů co se dekapitují a řežou hlava nehlava bez nějaké taktiky, občas to působí dost vtipně a jediné omezení je stamina.

  • MishKonn

    Z traileru to bohužel vypadá jako stejné hlava nehlava, jako Chivalry. Hrál to někdo, můžete potvrdit? 

    Prozatím zůstávám u For Honor. 

    • For Honor a MORDHAU jsou jako jablka a hrušky, hry naprosto o něčem jiném.

      K příspěvkům o máchání... ano v hromadné řeži to skoro ani jinak nejde, když se však dostanete do situace jeden na jednoho, začíná zábava, kdy provádíte klamné útoky, chamberujete, ripostujete atd. Soubojový systém má sám o sobě dobou hloubku, není to primitivní Mount & Blade a víceméně i Chivalry. Ale řežba, kdy sekáte sem a tam, nebo spíše bodáte, abyste neublížili spoluhráčům je rozhodně častější. 

      Oproti Chivalry je naprostá výhoda v množství úprav, které můžete provést. Prostě mix Chivalry a War of Roses, což mě vyhovuje, protože obě hry se mi líbí a WoR už není mezi námi.

      Za mě za jedna :)

    • Jack1947

      Protože For honor je ohromně promyšlený a taktický 😀

      • MishKonn

        Ten soubojový systém má hloubku, závisí na skillu a nabízí spoustu zábavy. 

        Není to máchání motykou zleva doprava. 

        • Jack1947

          Jak se to vezme, někdo naskilluje na jedné postavě a je téměř neporazitelný... za mě teda nic moc.

          • MishKonn

            Musím říct, že ač jsou Ubisoft bez pochyb patlalové a trvalo jim roky než začal fungovat matchmaking a odstranily se cheese postavy (viz. nechvalně proslulý turnaj kde týpek vyhrál tím, že používal kombo, proti kterému se nedalo bránit), dnes již je to, až na vyjímky, opravdu vyrovnané. Ano, je to dosti HC hra a pokud se člověk chce chytat, musí to natrénovat. Neporazitelný ale není nikdo. :) 

            • Jack1947

              No nevím... Matchmaking je spíše dost diskutabilní, kolikrát to je jen o to někoho mlátit protože noob, nebo být mlácen(protože matchmaking NEFUNGOVAL správně. Tak proti botům taky sranda navíc dobrej trening.

              Jediné + je tam trochu jinej souboják ale je to přesně jak nějak píšeš "máchání motykou bud doleva doprava nebo seknutí dopředu( podle toho co neudělá protivník) ale jinak je to klasická řezničina okořeněná s ai na hrací ploše.

              Třeba v ranked to je jiné (dost pochybuji) ale jo kampan špatná nebyla třeba to likvidování bosů jen díky tomu že se nemůžou oddchýlit s předskriptované trasy :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit