Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • pro miwala - to sem teda nepochopil, co jsi nám to vlastně chtěl oznámit. asi to měli tvůrci dorazit a dokončit celý film, co?
    jinak video je super a atmosféra není špatná. takhle nějak by to asi mělo vypadat, pokud by se do filmu někdo pustil
  • Black_Hand
    asi ne dost chabej, kdyz se shadow chytil :).
  • Black_Hand
    gabe poslednich par let docela uspesne hubne. kdokoliv s nim videl byt jen naky video, tak si toho musel vsimnout. v porovnani s tim jak vypadal tak 5-7 let zpatky ztratil dost mozna tak 20-30 kilo.
  • Black_Hand
    a co cekas? roman od victora huga? ta ted proziva takove blaho, ze ma v hlave jenom bradku, bryle a diplom z MIT.
  • Black_Hand
    ten odkaz na portal neni zrovna 2x zakamuflovany... :)
  • jojo souhlasím, nemá tu hlavu tak krásně šišatou jak v HL 1 *1*
  • BMS na mrtvém bodě není, jen moc nechtějí zveřejňovat informace o tom, jaký je stav modu, aby jim to fanoušcci neomlátili o hlavu, kdyby to nestihli, což už se jednou stalo.
    Podle vyjádření z 6. 11. je BM hratelná od začátku do konce, Více v EN:

    I cannot comment on what levels are exactly finished nor an estimated release. However, you can play from start to what we consider to be the end in our plans for the first release.
    The creatures and humanoids all work and will be constantly updated up to release using suggestions from the forums and ideas on the wish (but not required) list.
    Remaining tasks include but are not limited to bug fixing, fixing choreo, improving sounds, improving performance, finishing scripting sequences, fleshing out lighting/textures/animations, and so on.
    The 2010 and 2011 "release" were never official even though a team member may have been cocky and said otherwise. The entire team must be on board with releasing any information on the release.
    Development is slow. However, sometimes a team member may not be able to work until another member has finished a task. So while waiting he may work on experimen4al ideas or improvements.
    I have plans to post different information tidbits up until release, but with work, school, and BM development it is hard to make time.
    We are constantly letting family, friends, and co-works try out the mod. We use this information to improve it if possible. I even took my laptop to comic con and let a few folks play office, wgh, and some test levels.
  • Ale já ti rozumím, protože HL taky miluju a rád bych viděl Black Mesu na plátně, jenže po všech zkušenostech s filmy podle her bych ho raději nechal na pokoji. Proč zbytečně prznit další legendu....
  • Kori
    Tipoval bych, že čekají na novou generaci konzolí...
  • Však jo. Mě o BM nejde jen sem se zastal Source enginu. Prostě umí být pořád skvělý. Ale pokud jde o čistě HL. Remaky nepotřebujeme.
  • Mechwarrior_bw
    ľudia zlatí ja ale nepíšem o HL2 a už vôbec nie o nejakých bloom a hdr efektoch, neviem kde ste na to prišli ? a takisto nehovorím o source engine. Môžete mať vynikajúci engine ale to ešte nie je zárukou dobrej grafiky. Pozrite si niektoré projekty na cryengine, mnohé vyzerajú ako 5 rokov staré hry... Vždy záleži od grafikov a dizajnérov.

    a Salazar: pokial ti ide iba "o tú jízdu a príbeh" a na grafiku kašleš tak na čo potrebuješ Black Mesa ? pusť si HL1 source a hraj.
  • *1*
  • ource engine předběhl dobu. Ano dnes už může vypadat poněkud sešle, ale to co stále dokáže je neuvěřitelné. Half Life 2 na mě i dnes působí velice uvěřitelně ba až přímo reálně co se už ovšem nedá říct u přebloomovaných, přesvícených a přeHDRovaných super hrách. Všeho moc škodí. Mezi námi, když vyjdu ven a rozhlédn use okolo sebe, nezdá se mi, že by se to hýřilo takovými světelnými show a už vůbec nepozoruji bloom *3* Ale k čertu s grafikou - jde o ten parádní příběh prostě tu jízdu *14*
  • Presne jak pises. Zadna skvela filmova adaptace hry zkratka neexistuje (nebo si nevzpominam a tak me klidne vyvedte nekdo z omylu). A to jsem hodne veril treba filmovemu Hitmanovi ci Maxi Payneovi. Oba snimky byly ale v mych ocich trapne propadaky. Takze Half-Life movie radeji ne...
  • Dokud je bude živit Steam tak se ničeho nedočkáme. Možná maximálně toho, že Gabe praskne *7*
  • Tomu se rika hodna chabej pokus o trolling.
  • Phillios191
    neber vše co lidi píšou tak moc vážně, to byl pouze názor, který nebudu vysvětlovat a už vůbec ne člověku, který ho stejně nepochopí... Vzal sem to z pohledu hráče, tak jak to cítí a film by v tomto ohledu měl hru následovat
  • kdyby aspoň oficiálně vydal Source engin 2009
  • Grafika vypadá slušně. Mnohem líp než originál. Hlavně to musí vyjít, aby si to mohl vzít do parády FakeFactory. Jinak dnešní úroveň grafiky zamrzla kvůli konzol. Takovej Rage má stejné nebo hnusnější textury než HL2.
  • Mechwarrior_bw
    - pozri si screeny z hry, úroveň grafiky zamrzla niekde v roku 2005
    - "Zadruhe to vubec neni o grafice" - naopak, v prvom rade išlo o grafiku, lepší engine, vyšší polycount, hires textúry, vylepšené a reálnejšie prostredie, viac detailov.

    A dôstojný projekt to samozrejme je, nikdy som netvrdil opak a patrí im všetka česť, že sa do toho pustili.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit