Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Původní X-Com měl namále - byl dvakrát skoro zrušen
						
							29.3.2013 | Adam Homola
						
					
					
						 16 příspěvků
					
				- 
            
                	
	
			
		
			
			
		
		
		
			
	Phew. To byla klika. *4* Sekal jsem to na černobílym laptopu bez zvuku. *2* To mi teď přijde úplně neskutečný.
Jakou ta hra měla atmosféru!! Když jsem to hrál se zvukem a v barvě...cizácký teror, v noci, jak já se u toho bál :D A to bylo rozlišení tak 320 x 240. Fantastická hra. *5* - 
                
- 
            
                	
	Má ji dodnes, díky dosboxu i na nových widlích:)
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	
	kdo chce zavzpomínat ať zkusí OpenXcom, už je to docela hratelný
 - 
            
                	
	Velmi smutne, pokud by nevysel nejlepší dil serie.
Ono pak by ta serie ani nebyla, beru to ale z pohledu kvality všech UFO her, kde podle me puvodni UFO jasne vladne. - 
                
- 
            
                	
	Mou nejoblibenejsi je X-COM: Apocalypse. Hraji to dodnes,snad uz 10 let a porad me bavi. Proste zazrak
 - 
                
- 
            
                	
	:) to je fajn, že nejsem sám. Osobně ho hraji jen v real-timu a bez ukládání pozit. Na lodě hejno skútrů a na emzáky palebná přehrada agentů s osobními štíty. Na nejvyšší obtížnost brnkačka(občas ne). Zákaz raidů na budovy je samozřemostí, je to pak moc jednoduché když člověk vydělá prodejem psiclonů první milion.
 - 
                
- 
            
                	
	Strasne mi vadila ta vlacnost v pohybu, u prvnich dvou her stacilo posunout obrazovku a kliknout na pohy a panacek tam byl okamzite, tady to neslo, hrozne me to vadilo.
 - 
                
- 
            
                	
	A mel jsi nastaveno behani? Hral jsme to zrovna vcera a jeden pohyb trval max vterinu. Pouze jsi musel u kazdeho panacka zapnout behani
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	ahoj, hezky clanok, len sa v nom stracam pri nazvoch hier. Ak dovolite tak X-Com: Enemy Unknown (taky známá jako X-Com: Ufo Defense) ja na PC ani AMIGE z toho obdobia nepoznam, poznam UFO: Enemy Unknown a X-COM: Terror from the deep. Ale mozno mate na mysli inu platformu nez PC?
 - 
                
- 
            
                	
	
	X-Com: Ufo Defense proto, že v Americe byla hra pod tímhle názvem, nikoliv pod názvem Enemy Unknown.
 - 
                
- 
            
                	
	
	UFO: Enemy Unknown sa to volalo v Europe a okoli, ako tu uz par ludi naznacilo a v US X-COM: UFO Defense. V Europe to skratka v nazve ziaden X-COM nemalo. O tom im tu slo. A ty mas v prispevku napisane - copy&paste: "Původní X-Com: Enemy Unknown (taky známá jako X-Com: Ufo Defense) byla totiž dvakrát málem zrušena."
Takze po lopate povedane, by si tam mal mat: "Původní UFO: Enemy Unknown (taky známá jako X-Com: Ufo Defense) byla totiž dvakrát málem zrušena."
Vidime rozdiel? ;)) - 
                
- 
            
                	
	
	Jo jo, máte pravdu pánové, díky za upozornění. A to sem ještě při psaní koukal na wiki, ale stejně sem to domotal, sorry. Opraveno.
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	V Evrope se to jmenovalo UFO:EU. Ne XCOM:EU. Myslim ze jde spise o tohle
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	UFO: Enemy Unknown (v Severní Americe vydáno jako X-COM: UFO Defense)-takze ano,myslim si ze tam maji prekklep. Ale pouze v tom prvnim pripade.
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	Smutné je, že z dnešního pohledu takový hlavoun z legendárního Microprose působí proti těm současným konzervám z Activision, Ubisoftu a dalších, jako rudý, anarchistický nok.
 - 
            
                	
	uz tenkrat zrejme konzolovej moloch vystrkoval ruzky *5*