Přejít na výpis diskuzí

PvP bude do World of Warcraft Classic přibývat postupně

9.4.2019 13:33
Šárka Tmějová 9 příspěvků

Zvýšený zájem hráčů o vanilkové World of Warcraft Classic minulý měsíc přiměl Blizzard k tomu, aby plánovaný počet updatů zvýšil ze čtyř na šest. Návrat do pravěku se kromě spousty jiných věcí dotkne taky PvP systému, který při vydání formálně prakticky neexistoval. Můžete sice zabíjet ostatní hráče,...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zaho

    Na officu jsem hrál všechny datáče. (až na wod) Už od pandy hraju raději na pirátských servrech Vanillu a v poslední době BC.
    Jediné co bych pochválil officu je combat a grafika.
    Vše ostatní se zhoršilo, nebo bylo úplně zrušeno.
    Dnešní wow už není MMORPG. Ta hra se dá "dohrát" sólo, bez potřeby komunikace nebo spolupráce. 90% světa je bezvíznamný a mrtvý.

    Tak teď vydají Vanillu plácnutou na BFA.

    Osobně si počkám na hodnocení jiných než investuju čas.

    Obávám se, že to nedopadne moc dobře.

  • kkING

    Dnesni wowko mozna nedokaze vtahnout hrace jako tehdy, protoze lide maji vice moznosti, jak se bavit, co hrat, ... ale rozhodne to neni, protoze by byl clasic lepsi. Bylo to proste poprve a hraci nemeli moznost  volby. Kdyby vyslo dnesni WoW v roce 2004, tak ho bude hrat jeste vice lidi ... osobne si nemyslim, ze to pritahne nejak moc hracu, kteri budou hrat delsi dobu. 

    • Sharkozis

      S první částí komentáře o možnostech co hrát bych souhlasil, ale se zbytkem už moc ne. Hrál jsem na offiku v Legionu i BfA a teď ne podzim jsem z tama odešel, protože mě to nebaví. Šel jsem na private server vanilly a baví mě to mnohem víc. Dosud nemám žádnou postavu na max lvlu a stejně je to zábavné. Nic, co se ve vanille dá dělat nepůsobí jen jako nudná překážka před endgamem. Na officu musíš překousnout nudný grind levelů, aby ses dostal k o nic zábavnějšímu grindu equipu, který ti později otevře nějaké raidy. Ve vanille i když jde v podstatě o to samé, aspoň to není bezmyslenkove tlučení do klávesnice, protože chyba znamená smrt.

      Další věc jsou profese. Na retailu naprosto zbytečné, na vanille užitečné až nezbytné.

      O nepřekonatelnosti starých talentů pak nemusíme vůbec polemizovat a theorycrafting kolem nich je prostě super.

      • kkING

        Je pravda, ze classic byl presne o tom o cem pisete a popis levelovani postavy v dnesnim WoW je opravdu trefny. Na druhou stranu ja treba expim pro pribeh lokaci, pruzkum a to stejne jsem delal i tehdy. Dnes navic pribeh pokracuje i po dosazeni max levelu ... kdy se postupne pridava a ne malo, nebo aspon mnohem vice, nez drive ...

        I s craftingem mate pravdu, ale ... pokud fungujete v nejake guilde a raidujete, tak profese jsou opravdu nezbytne, protoze gemy, enchaky, flasky, potky, ... bez toho se proste neobejdete. 

        I s talenty, ale ... theorycrafting skoncil s tim, ze si kazdy otevrel nejlepsi mozny build a vsichni meli to stejne. Soucasny system vam "talentu" dava moznost volby a pokud predtim vsichni hrali to stejne, tak ho v podstate nemeli ...

        Z meho pohledu je dnesni WoW mnohem zabavnejsi, nez bylo tehdy prave diky moznostem co dnes mate , ale jen , protoze uz se to po x te opakuje stale dokola, tak ten feeling ze hry neni jako tehdy ... a ja sam se priznam, ze hraji pro partu lidi se ktere znam od roku 2004 ze hry dnes jsou to realni pratele a v momente kdy ti prestanou, tak prestanu i ja ... a nic co blizzard udela ve hre na tom nic nezmeni ... snad jen WoW 2

  • Wolfcastle

    Jé to by se mi fakt chtělo znovu 2 hodiny denně farmit jednu postavu den co den abych po dlouhém půl ROCE měl level 60... OMG již nikdy více

  • tohle je solidní Déjà vu. Na jednu stranu už s tím tolik z nás "ztratilo" tolik času a na stranu druhou máme většinou dost silnej pud nostalgie a vzpomínáme na tu dobu rádi a to je trošku nebezpečný. přeci jen nějaký dvě třetiny (hádám) lidí co hráli vanillu už maj dnes rodiny..a kdovíco. a stejně si myslim, že tohle právě tu naši cílovku zasáhne, ať se tomu bráníme jak chceme.

    • species

      Rodiny melo spousta lidi uz tehda. I kdyz wowko bylo v dobe vydani silene casual(v porovnani s galaxies, daoc nebo everquestem) tak vedle dnesniho wowka je to dark souls mezi mmo, urcite si to svoje lidi najde :p

      • kkING

        To, ze dnes maji raidy, dungeony volitelnou obtiznost temer pro kazdeho bych povazoval za klad. Z pohledu mechanik bossu by si dnesni skupinky chodici mythic davaly tehdejsi raidy s prstem v nose. Pokud by je tedy x hodin bavilo farmit veci co do raidu potrebuji, protoze uz tehdy to byl spis gearcheck ...

      • Wolfcastle

        ty co tehdy měli rodiny tak už je dnes nemaj, nebo to tehdy včas přestaly hrát....😂

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit