Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • J.V.Stalin

    Nightdive málem zkrachovali, protože během vývoje vyměnili engine a začali ten remake stáčet trochu jiným směrem, než bylo původně zamýšleno. Takže se spoustu práce zahodilo a jelo se znova (skoro) od začátku a tentokrát už bez opuštění původní vize.

  • Derp_1337

    Nintendo je zásadně proti úpravě her jako třeba módování, takže na Switchi asi vítr.

    Na PS snadno omoduješ nějakou větší hru jako Skyrim, ale zrovna u Quake 2 spíš ne.


    Jak instalovat mody pro Skyrim pro PS4 a PS5.

    https://www.dualshockers.com/beginners-modding-skyrim-playstation/

  • Horst_Fuchs

    Doporučuju nejdřív si to zahrát,  hratelnost změněná byla a docela výrazně. Chtělo by to aspoň možnost přepnout na originální AI.

    AI oproti originálu užívá pozoruhodný úhybný manévry. Když čtyřikrát vystřelím na čelně nabíhajícího týpka s roboramenem a on se  za běhu všem projektilům zázračně po Matrixovsku vyhne a rushuje si na mě nezměněnou rychlostí dál tak to fakt není něco v pořádku, to už není žádný Quake. Zejména v tý N64 kampani, kde munice byl nedostatek to bylo hodně znát. 

    Dále obskurní útočný skok kdy vás při dopadu sejme jakási rázová vlna. Vyhnout se mu nedá, sejme vás to i několik metrů vedle za rohem. Nebo reflexy některých nepřátel, kdy pálit pomalejším projektilem na hlavu prakticky nemá význam, vždycky se skrčí včas.

    Původní Ground Zero pravda měl tyhle vychytávky v omezený míře, ale aplikovat je ještě agresivněji na celou hru byl velikej omyl a doufám že to opraví.

  • radim.zaty

    Pošleš sem prosím odkaz na návod, jak ty mody nainstalovat na Switch nebo Playstation verzi? 

  • Horst_Fuchs

    Celý jsem to z nostalgie prolítl na nejvyšší obtížnost.  Technicky solidní port. Ve svý době byl Q2 parádní střílečka, dneska ujde. Stejně jako v případě portu jedničky originální kampaň stojí dnes už jen za prd staré báby!

    Lepší je jen datáč Ground Zero a ta nová fan epizoda. Takže podobná situace jako u portu jedničky; tj. fajn port s bídnou kampaní, kde to zachránili jen nově přidaný kampaně a jeden z datadisků.

    Hlavní problém Q2 je bohužel minimum komunitní tvorby, která by hru oživila. Takový Doom II se dá hrát dodnes, protože pro něj neustále vychází spousta zajímavýho obsahu a velmi kvalitní kampaně. Kéž by se to dalo říct o většině devadesátkových doomovek.

  • Pletete si remaster a remake.

    Edit: I když... kyž čék vidí Prime "remaster" ... tak pravda, ta dělící čára je kilometr dlouhá, beru zpět.

  • Myslím, že hlavním důvodem toho remasteru je zabalení všech rozšíření včetně verze pro N64 do jednoho snadno spustitelného balíčku. Ano, je to primárně pro nostalgiky (kteří to nejspíš mají zadarmo, protože QII už vlastní).

    Remake ve stylu System Shocku, kde to vzali opravdu zgruntu, jednak není pro QII vhodný, protože by změnil hratelnost. Právě kvůli té to lidi dosud hrají (stejně jako hrají Doom a dělají pro něj stovky nových map), zatímco System Shock je zajímavý spíš díky atmosféře. Navíc Nightdive během práce na tom remaku málem zkrachovali a tak předpokládám, že na další podobný projekt nebudou prostředky ani chuť.

  • jurb83

    Moja srdcovka, ale neda sa mi to spustit na vyssom rozliseni ako 1600*900, uz som skusal asi vsetko...

  • Vidím to podobně. Hratelností to dneska už absolutně nemá co říci, grafika také hrozná. Za mě úplně zbytečný remaster. Maximálně pro zakryté nostalgiky. 

  • Derp_1337

    Haha, aneb když moderská komunita dokáže podat lepší výsledek než oficiální remaster.

  • Nemohu si pomoci, ale tohle:

    https://www.moddb.com/mods/quake-2-xp

    vypadá mnohem líp.

  • erasser

    To je moje chyba, že od remasteru očekávám primárně lepší vizuál/textury? Odehrál jsem tedy jen 1. level a jedinou změnu vidím v intru, jinak mi to přijde úplně stejný jako origo. To intro je sice cool, ale za mě to je trochu málo.

  • Dohrana standardni kampan a muzu rict ze je to dobry, a to jako clovek co dohral Q2 nejmin 50x. Po graficke strance je jasny ze nechteli udelat zadny rtx nebo neco az prilis jinak za co jsem vdecny, i tak je novinka o neco hezci. Co je ale nejdulezitejsi je chovani nepratel a to se hodne moc povedlo az na jednu oplzlou vyjimku - ikonicky strog z mechanickim ramenem je ted mnohem agresivnejsi, nemusi zastavit a az pak zautocit jako v puvodnim quake ale pekne mlati ramenem za behu, umi seskocit z vysky apod. coz je supr. Co je ale problem je ze ted umi delat hodne velke skoky na dalku coz je stale ok, ale i kdyz se skoku vyhnete a treba to napali do zdi misto do vas, i tak to hrace zasahne, zrani a odhodi (treba do lave = instant death). Proste i kdyz je 30 metru od vas a udela tenhle utocny skok na vas, neda se stim uz nic delat. Proste to schytate. Mnohem kepsi by bylo kdyby byla moznost se tomu vyhhnout, nebo jeste lepe zrusit vypad presnou strelou do nej pocas skoku. Nechapu proc to takhle podelali a z myho pohledu tahle stupidni mechanika hyzdi celou hru

  • kulhy_parici_spici

    Ray Tracing Texel eXtreme — specifická ray tracing platforma od Nvidia.

  • unicz

    Co to je RTX? Špatně pojmenované, že to nemá RT, tedy Ray Tracing?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit