Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • RavenSpector

    Jednoduše, klasický quake, remaster tu měl být dávno, oproti DarkPlace to není až takový zázrak, jen je to jednodušší na spuštění. Ale super. Protože mám origoš z invexu tak jsem musel za 5$ pořídit steam verzi. Hraju ho nepřetžitě od vydání, takže teď ho mám v jednom okně s Gothicem a KOTORy a dalšíma hrama pohromadě.

    Mimochodem, vyhýbat se retrostřílečkám je tvoje smůla, protože třeba Wrath je pecka s hratelností quáka

  • Kissino81

    Tak...koupil jsem to a rozehrál znovu. Asi na patnáctý pokus a jentak pro tentokrát na 16. pokus zvolil nejtěžší obtížnost......no.....jsem fascinován jak moc mě první Quake baví a jak je to dobrá hra. Dřlíve jsem měl Quake spíše za technodemo

  • zx_spektrum

    V recenzi trochu postrádám nějakou detailnější zmínku o těch nových rozšířeních od MachineGames - drží to kvalitu originálu, je to revoluční nebo je to zbytečný odpad?

  • Člověk si tam hodně uvědomí, jak moc si zvyknul na autoheal :-D

    • uher

      Spíš si člověk uvědomí, že i bez něj jde u střílečky nasadit vysoké tempo a že to jde i bez motorové pily a glory kills.

      Nevím čím to je, že dřív tyto berličky nikdo nepotřeboval... 😐

      • Thyrmael

        Podozrievam autorov, že použitie motorovej píly bola skôr barlička, aby nemuseli balansovať lekarničky/uzdravovanie, náboje v leveloch. Takto je jednoduchšie urobiť algoritmus, že ak je na mape nepriateľ, pravidelne sa bude spawnovať minimálne jedno NPC kôli doplneniu.

        Kým Doom 2016 som dohral a bavil ma, pretože do glory kills hráč nútený nebol, Eternal som už nedohral. Prišlo mi to už zbytočne prekombinované ( plameńomet, motorová píla, hák..), naviac so systémom arén, ktorý sa mi nepáčil už predtým.

        K tomu otrasný "cringe" príbeh, ktorý v strieľačke ako je Doom nikto nepotreboval a kôli ktorému tam zase nebola možnosť co-op hrania.

        • Komentar dobry, ale rozesmalo mne oznaceni krmnych "fodder" demonu jako "NPC". Predstava, jak se nekde v napr. Bioshocku infinite skryva pred prestrelkou civilista - NPC v pravem slova smyslu - a pribehne Booker a rozreze ho pilou na munici mne vpravde rozesmala.

      • Klory killy jako herni mechanismus leceni, nebo jako sadisticke poteseni z masakru?

        Ja je mam rad jako oboje. Prvni omezi bizarni ekonomiku spravy zraneni, druhe mne zatim nikdy neomrzelo a to hraju Eternal furt.

        Autoheal povazuju za mor a vlastne zadna z her, ktere mam opravdu rad ho nema. Leda jako poloutajenou vyjimku, kdy v Bioshocku 2 se da uzdravit v prosakujici vode.

        Zajimavy fakt: glory killy neprinesl prvni Eternal. Objevily se uz v jinak dobre, ale pohledem treti osoby zabite strilecky Space Marine z Warhammeru. Tam ovsem behem nich nestal cas, tak bylo jeste nutno hlidat, zdali neni pobliz nepritel. Ale nebyl jsem to, diky absenci pohledu z vlastnich oci, schopen hrat.

        Stejne tak double dash obsahovalo uz archaicke Kralovstvi Amaluru.

        • Autoheal je imho dobrý, pokud je jen mezi souboji a souboje jsou díky tomu těžší. Ve smyslu, že když jako gamedesignér víš, že hráč do každého souboje vstupuje s plným zdravím, tak tomu můžeš nastavit obtížnost. Ono když tam ten autoheal není, tak pořád musíš tak nějak počítat s tím, že hráč může do souboje vsotupit se zdravím na čtvrtině a to ti trošku svazuje ruce v tom, jak obtížné to můžeš udělat.

          (nemluvě o tom, že pak nebrzdíš hru nějakým běháním a sbíráním nevyužitých lékárniček v předchozích lokacích)

          Takže imho i ten autoheal jde využít dobře a ku prospěchu všech. Ale takový ten běžný, že se stačí chvilku schovat a jsi v pohodě je na prd.

  • W0R10CK

    Geniální level design s jedním z nejlepších speedruns: https://www.youtube.com/watch?v=hcareEsIXHM

  • moje dva centy z verzie na switch: podarilo sa mi to celé prejsť na hard bez zásadnejšej frustrácie. môže za to hlavne fakt, že vývojári do ovládania zakomponovali motion sensor, ktorého citlivosť je nastaviteľná, takže mierenie je v istom rozsahu celkom použiteľné (minimálne v porovnaní s analógovou páčkou). myš to nenahradí, ale bolo to rozumne hrateľné.

    • Super, to jsem potřeboval vědět. Abych nedopadl jak s Bioshockem, který míření gyrem nemá a nedá se to hrát. Nebo spíš já to nezvládám tak, aby mě to bavilo.

      Jinak pro retronauty na switchi doporučuji Jedi Outcast. S gyro mířením úplná pohoda 😉.

    • dworkin

      Myslíš s oddělenýma joyconama?

      • hral som to na lite, predpokladám, že sa to správa rovnako, ako full switch s nasadenými joyconmi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit