Přejít na výpis diskuzí
Rage – E3 dojmy z inteligentní střílečky od id Softu
11.6.2011 | Petr Poláček
33 příspěvků
-
Rage měla být jen demonstrací nového grafického enginu, o kterém se mluvilo tak, že by měl přinést novou revoluci a svrhnout krále Unreal engine....
zatím tak nevypadá, ale kdo ví, jak bude vypadat v pohybu. Vlastnosti hry měly být druhořadé. Že by se to zvrtlo? Asi ano, když má hra být přizpůsobena konzolím. A at si říká kdo chce co che, PC znamenala vždy technologický pokrok (ne konzole). -
Doom 3 nebyla kreativni impotence. Jen prilis linearni. Koncept toho designu dodaval atmosferu a napadu tam meli spoustu (baterka asi nejkontroverznejsi napad) - jen diky tomu nenabizeli hracum tolik moznosti, nez jit stale dopredu. Zas tak bych po nich neslapal :P
Jinak Rage - ta mi pripadla podle predvadecky dost nudna. Ze zdejsich dojmu soudim, ze to tak zrejme nebude - aspon o trochu vic, proc se tesit.
zajimalo by mne, zda tam jsou take nejake bocni ukoly - jestli si hrac muze diky vlastnimu pricineni zlepsit zbrane, nebo je to cely spojeny s vynucenym postupem. -
-
doom nebyl az tak linearni pamatuju si ze jsem tam nekolikrat zabloudil. ale tam ta linearita byla na miste protoze se jednalo o vesmirnou stanici, resp stanici na marsu tak co byste čekali když ne chodby.
-
-
Další myslivna jak vidím. Hrajeme na vesmírné stanici, proto vše musí být logicky linerání a kdo si myslí něco jiného je přece idi*t.... To je zajímavý, že Doom 1 i 2 se té linearitě vyhnul. Jak to jenom tenkrát dokázali....?
Doom3 mám rád, než se tu začně řešit něco zcela jiného. -
-
Doom 1 se odehrává na vícero stanicích a Doom 2 je na Zemi. To jenom pro upřesnění.
Obě hry lineární byly. A na zábavě to neubralo. Stejně tak je lineární i Doom 3 a zábava je to taky. Akorát tam mohli dát trochu víc světla a já bych ušetřil za plenky pro dospělé *1* -
No on ale nepíše, že je tu někdo idi.t. To jednak a potom jak jsi přišel na to, že Doom 1 a 2 nebyly lineární hry? Mimo to potemnělá vesmírná stanice si přímo říká o linearitu a tunu naskriptovanejch momentů, u kterejch si člověk ucvrnkne do kalhot. Intenzivní záčitek na jedno projití, parádní grafika a střízlivá dýlka. Doom 3 možná nebyl vynález všech vynálezů, za což autor článku "obviňuje" ID Soft, ale to co dělal dělal dobře. A lineární byl a to tak že velmi. Johnny říká, že se tam ztratil, ale to podle mě není možný. Spíš nebyla vždy jednoznačná cesta vpřed a nevěděl, kudy dál.
-
-
doslovne ztratit ne ale jestli se pamatuješ tak nekdy tam opravdu bylo vic chodeb a urovne ktere jsi prosel se ne vzdy uzavrely cize bylo mozne se tam omylem vratit, nekdy se tam bylo treba vratit treba aby jsi odemknul bonusovou zbran a pod.
-
-
-
-
-
"kteří se po vydání Doom 3 dostali do slepé uličky kreativní impotence", ano tak s timhle souhlasim. Od doom3 vse graficky jen a pouze kopirujou, hnusny textury, grafika porad doom3.
-
-
Ja bych rekl ze Doom 3 byla ukazka kreativni impotence...
-
-
hm
http://furiousfanboys.com/wp-content/uploads/2010/11/BITmX.jpg -
-
Ono je to trošku OT, ale shodou náhod jsem koukal na Lišku :)
Až mně zamrazilo, jak to sedí na herní průmyl. (pustit když tak od 1:20)
http://www.youtube.com/watch?v=F5ZtLKX0OJ0
BTW na Rage se těším, nejvíce ale asi na DeusEx HR. Hra, u které jsem se nejvíce bál a která krutě příjemně překvapila od detailů až po celek. Kdyby se hodně zůžil výběr koupě hry, Rage se tam asi někam vleze, ale DE3 má svý místo jistý. Možná to bude i první sběratelská edice za účelem podpoření.
-
-
Konzole jsou brzdy v herním průmyslu.O tom není pochyb.Rage vypadá průměrně a to kvůli malému výkonu Xkrabice a hlavně PStižítku.To že Rage na E3 běžel na té nejhorší konzoli se nedivím protože to nevypadalo vůbec dobře.Kdyby Rage dělali na PC only tak máme revoluční grafiku ale tohle je slabý průměr.Vemte si Crysis 2 jak dopadl.Kdy už ti vývojáři dostanou rozum a přestanou podporovat ty zbytečné platformy.
-
-
Kdyby udělali PC only, tak to je poslední hra, kterou udělají. Konzole brzdí vývoj, co se zastaralého hw týče, ale na druhou stranu to PC pirátění zas brzdí vývoj ve finanční stránce. Kdyby PCčkáři nepirátili, PC-only her by bylo určitě víc. Konzole = marketing *3*
-
Že vás zarytý PCčkáře pořád baví brečet nad tim jak jsou konzole k ničemu to asi nikdy nepoberu ...Nebejt konzolí nevznikly by hity jako Uncharted, MGS nebo Gran Turismo (všechny graficky precizně provedený mimojiné)...Velkej problém je taky to, že většina lidí nemá finance na to, aby každej půl rok upgradovala HW, tudíž tyhle uplakaný výkřiky se týkaj jenom relativní menšiny lidí, která bere počítač spíš jako hračku...další důležitou věcí je opět jistá relativní omezenost tohohle typu hráčů, který první koukaj na grafiku a až pak na hratelnost, příběh nebo propracovanost obecně (viz. např. Minecraft)...Navíc prodejní čísla konzolovejch her dost jasně ukazujou jakym směrem se herní trh ubírá a s tim nikdo nic neudělá, tudíž vaše výkřiky do tmy jsou absolutně k ničemu...Kdyby konzole neměli budoucnost, tak logicky podporovaný nebudou a nad touhle otázkou přemejšleli lidi o dost chytřejší než my, zdejší diskutující.
btw aby nedošlo k mýlce hraju jak na konzoli (PS3) tak na docela slušnym PC :-) -
Kdy dostanou rozum? ....Není to o tom kdy dostanou rozum, ale o prodejních číslech. Na konzole se prodá mnohem víc kusů (někdy až v milionech) než na PC. Důvod, proč to není PC only, prostě chtějí přežít *3*
-
Crysis tak bohuzel nedopadlo kvuli konzolim, ale zrejme kvuli neodladenemu kodu od nvidie. To je trochu rozdil... Ze byla v nekterych verzich dx nestabilni, nema s konzoli dle meho co delat.
-
-
nejdřív prey a teď tohle jsem v sedmém neby :D
-
-
NebY - praská mi monitor. *8*
-
-
Použyj yzolepu
-
-
-
tesim se na to postapocalypticky tema me dycky bralo at uz ve filmech nebo ve hrach zvlastni mam starej level září 2009 a uz tam bylo preview na Rage a uz tehdy me to zaujalo :D
-
Mám dojem, že Zenimaxu letos praskne šrajtofle. těším se
-
-
Vypadá to tak. Zenimax to rozjíždí ve velkém.
-
-
a víte, že na e3 hra běžela na ps3 a jak vypadala úžasně *5*
-
-
A ta tvoje "hrací stanice" nás PCčkáře taky moc netankuje příteli *1* A s lepší konfigurací tu úžasnost převálcujeme *3*
-
presne .. a jak teprve bude vypadat na xboxu a hlavne PC ;)
-
-
xšrot a počítadlo mi nezajímá *4*
-
-
co tě nezajímá nezajímá nás *1*
-
-
-
-
graficky zadny prelom. Ostatni me nezajima
-
-
tak se dívej na filmy a nehraj hry
-
vsak si nefandi
ty po graficke strance taky za nic nestojis a NIKOHO nezajimas :D
-