Přejít na výpis diskuzí

Rain World - recenze

25.4.2017 21:43
Jan Slavík   15 příspěvků

Nádherný svět se zasněnou, ale tíživou náladou. Pouť roztomilého zvířátka nebezpečnou krajinou a jeho zoufalá snaha o přežití. Organické prostředí, které na něj reaguje, plné nečekaně komplexních herních prvků. Taková je survival plošinovka Rain World v kostce. I v případě, že už se vám při zaslechnutí...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Inquisitor
    Dark Souls mezi plošinovkami :D
    • To ne, to už je Salt and Sanctuary.
  • TheGGG
    tydle plošinovky mě připadají všechny hrozně podobný, něco jak píšete u cod...
    • Tahle je docela jiná :)
  • kubi-wan
    Ta hra se mi už od prvních ukázek strašně líbí.... to, jak se postavy pohybujou světem, ta úžasná atmosféra... a mám rád unikátní zážitky (takhle mě dostal svýho času FEZ), rád bych si to zahrál.... ale ta brutální obtížnost, kterou všude zmiňujou, mě nějak odrazuje, koneckonců už dnes hraju hry radši kvůli odpočinku, než aby mě svou tuhostí ponižovaly *15*
  • Která verze hry byla recenzována?? S každym patchem se hra dost mění aby byla přívětivější
    • Včera v noci jsem to koupil na PS4, kde je jako verze uvedena 1.00. Tak nevím, jestli patche uvolnili zatim jen pro PC.

      Kazdopadne, je tu moc pekny. Snazim se zabit jednu priseru, hazim na ni sutry a ostepy, ale zatim se drzi :D Netopyri (nebo co to je) jsou zatim vsude, takze problem s jidlem nemam. Kazdopadne pocitam s tim, ze obtiznost bude stoupat. Zatim je to vcelku pohoda.
      • steamová verze je už na 1.015 a dost to zpřístuponulo hru ... hlavně už se neztrácí karma púři vypnutí hry apod.
      • nightborne
        Na začátku to opravdu vcelku pohoda je =). Mimochodem, kameny nepůsoběj poškození, zpomalujou, omračujou, odhalíš tim... různý věci, ale pokud chceš zabíjet, ber oštěpy. A ještě pár dalších věcí, který ti nemůžu prozradit, aniž bych ti zkazil radost z objevování =).

        Pár věcí ti nicméně prozradit můžu - záležitosti, co by imho měla vysvětlovat hra sama.

        - když stiskneš dvakrát po sobě tlačítko pro sebrání věci, kočka prohodí předměty, který drží v rukách. Je to potřeba při házení věcí - první letí vždycky to, co drží v pravačce
        - pokud se přikrčíš a stiskneš tlačítko pro sebrání věci, kočka upustí, co drží, nezahodí to. Tohle kdybych věděl dřív, ušetřil bych si opravdu hodně oštěpů zaražených ve zdi =)).
        - pokud se při skoku z vršku trubky nejdřív nakloníš do určitýho směru, a skočíš těsně před tím, než bys spadl, doskočíš dál.
        - věnuj pozornost zlatavé květině a co dělá a jak funguje =).
        • Díky moc za rady! Beru na vědomí.

          Na květinu už jsem narazil. Bohužel jsem jí ve spěchu vyrval ze země a kamsi zahodil. Tak teď nevím :D Příště musím dát větší pozor.
  • Rain World mě zaujala ihned, co jsem viděl trailer. Do nálady mi sedla atmosféra, nadchla mě grafika a celkově to v pohybu vypadalo dost zajímavě. Bohužel, po několika negativních recenzích jsem si řekl, že to asi nemá smysl a na hru zapomněl. Až doteď. Jdu to koupit. Díky za tuhle recenzi. Snad to bude hra pro mě (jsem si skoro jistý, že ano).
    • houmrhoumr
      tak pak napis jak si dopad
  • MickeyMutant
    Recenze ve světě často přikládají větší váhu té "neférovosti" a hlavně ovládání. Hráči jinak píšou, že ze všech možných způsobů utrpení je ještě nejpřijatelnější ten s klávesnicí bez myši. To poznamenávám jen pro zdraví gamepadů v ohrožení.

    Je to opravdu tak, že se nepřátelé hráče začnou bát, když jich určitý počet zabije? To má možná potenciál částečně rozbít hru, ale zdá se mi to dost unikátní.
    • no on tam funguje víceméně celý AI ekosystém potvor , takže se po mapách a světě pohybují nezávisle na hráči podle svých AI vlastností ... tzn. že prchá před supem , před tebou když máš oštěp apod.... dokonce až tak, že když ještěrákovi sejmeš přední nohu tak si pak dopomáhá jazykem
    • nightborne
      Taky probíhalo monumentální váhání s hodnocením. Je to zásadní škoda, protože je to vážně jedinečná hra, která si sama hází klacky pod nohy tim, že většinu hráčů rozpláče, rozzuří, poníží a odradí dřív, než zjistí, že vlastně hrajou výbornou záležitost.

      Jinak, pokud se projevíš jako lovec, menší dravci po tobě nejdou tak...dravě, ehm, ale to neznamená, že tě nesejme nic většího, takže rozbití hry nehrozí. Krom toho, ono něco opravdu zabít, to se fakt povede jednou za uherák =).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit