Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A cia je to vina? Samozrejme Activisionu, keby spravili Singularity nejaku vacsiu reklamu, hodili tam par milionov aby o tej hre vedelo viac hracov, hned by boli predaje ine. Nove tituly takuto podporu potrebuju. Ale nie Activision a Ko(ko)tick sa zaujimaju len o CoD... a na ovela kvalitnejsiu Raven tvorbu sa vys*ali.

    Potom to vyzera tak ze takej kvality ako Singularity sa preda na X360 len nejakych 100k kusov, a podpriemernej sragory od City Interactive Sniper Ghost Warrior, 4x tolko, a to len vdaka nazvu a ze sa uplne nevykaslali na aku, taku reklamu. *12*
  • Skoda. Raveni sice nedelaji revolucni hry, ale jejich predevsim FPS tituly jsou rozhodne velmi kvalitni. Ostatne staci se kouknout na celkove hodnoceni Singularity, hry, ktera nijak nevybocuje z rady, ale paradne se hraje.
  • Hej no tieto giganty ako activision ci ea len nicia male ale uspesne studia ktore sice nemaju x-y skvelych tytulov ale iba par ale aj napriek tomu celkom uspesnych u hrackej komunity.
    Alebo take EA to celkom slusne znicilo Westwood a jeho seriu Command and Conquer ved sa pozrite ako zakoncili seriu ktora ma skoro 20-rocnu historiu ... toto ukoncenie by som prirovnal k nejakej premene C&C na doTa C&C ...
    Ja sa konkretne bojim teraz o BioWare ktory spada momentalne pod EA, dufam ze budu mat dostatok pochopenia a casu nato aby dokoncili svoje skvele serie Star wars, Dragon Age ci Mass effect ... su to tituly ktore stoja zato ale najviac bol poznat vplyv EA ked zacali vidavat prve z DLC pre ME ci DA:O to bolo proste odporne predrazene ...
  • Je to rozhodně škoda, sice to asi nemusí nutně znamenat zánik Ravenu, ale jistě to již nikdy nebude Raven kterým byl kdysi...
    Nicméně je to asi i jejich chyba že jsou tam kde jsou, měli možná více zapracovat na tom aby se dostali hráčům blíže a "více do vědomí", ale bohužel se nezdařilo..
    Pořád je tu jakási šance na "znovuzrození" nebo jakési "Lazarovské" povstání z tedy skoromrtvých, ale pokud jim nikdo výrazně finančně nepomůže tak to skončí asi špatně.
    Je to každopádně škoda, pro mnoho hráčů byli svými hrami (individuálně) významnou ikonou na herním poli...
    Snad se situace změní, ale zatím to moc dobře nevypadá, chtělo by to šanci na větší projekt a ta vypadá zatím nereálně.. Ačkoli jak se říká- naděje umírá poslední ne?
    • Nevim co udelali spatne, Meli hodne sanci se ukazat, treba v Queke4, ale nic se nestalo, stale zustavali, ac kvalitni studio, tak porad jen ti vzadu ve stinu... nikdy neudelali zadnej svuj poradnej engine, vsechno co kdy udelali tak bylo postaveno na enginu jinyho tymu... no a to, popravde receno, dneska zvladaj moderi taky, takze proc je zivit...
      • Nesmysl. 90% her vznika na licencovanych enginech, tak proc nepropustit dalsi studia, ze? A nechat hry delat pouze modery. Raveni delaji kvalitni tituly, ktere nezaujmou prehnanou prezentaci, ale vyborne se hrajou. Take mi prijde, ze maji vecne nuz na krku od Activisionu, nemohou dat do hry vse co by chteli a urcite nemaji takove financni zazemi jako napriklad Infinity Ward. *4*
  • Skoda Singularity byla byla jedna z nejlepsich her co sem letos hral :(
  • Nesnáším Activision-Blizzard. Co se v týhle firmě teď děje je fakt napováženou. Jenom hrabat prachy se jim klukům zachtělo... Připomíná mi to EA před pár lety. Ale naštěstí se vzpamatovali a už jsou EA celkem sympatičtí...
    • Activision Blizzard srovnávat s EA pár let z5 je trochu mimo mísu. Activision Blizzard neplive jednu hru za druhou s nevalnou kvalitou a že lidem přijde, že hodně vydělávaj. Tomu se řiká úspěch a takovýmto reakcím závist *3* .
      • Neplive jednu hru za druhou??? Asi sis nevšiml zprasení CoD, které vychází každý rok, kromě mírných změn je to to samé s herní dobou 6h a stojí o 400Kč víc než ostatní hry.
  • hmm, další studio mínus...a Raveny sem měl rád, pamatuju, jak sme pařívali starej Heretic a Hexen, Heretic 2 byl taky skvělej a nikdy nezapomenu na geniální prasení nepřátel v prvním Soldier of Fortune, pobíhání s brokovnicí po metru fakt stálo za to, SoF 2 mě nicméně moc nechytnul, ale do toho zas byly skvělé Jedi Knight 2: Jedi Outcast a neméně dobré Jedi Academy, úžasnej Quake 4, kterej přišel s klasickou hratelností, která mu slušela nejvíc, bez zbytečných výmyslů a novinek, po kterých řvala spousta tupých recenzentů, kteří mu dávali sotva průměrné hodnocení a zapomenout nelze na komiksovky jako Marvel Ultimate Alliance, ke které sem se shodou okolností dostal celkem náhodou asi před rokem a náramně sem se u ní bavil
  • Tak je otazka ci je to iba chyba Activisionu. Raven bol dlho brany ako taky side kick iD softu a aj sami priznavali ze maju s nimi velmi blizky vztah. No a je fatk ze iD softu sa v poslednej dobe tiez moc nedarilo. Doom3 nebol zasa az taky trhak a to bola aj vlastne posledna cisto ich hra. Quake 4 robil Raven a Quake World na tom iD soft sa iba spolupodielal. Vlastne posledna uspesnejsia PC vec je Quake Live. ID soft ma ale asi dost nahrabane za licencovanie a okrem toho sa aj tak spojila s Bethesdou/Zenimax. Raven posledne roky len robil licencovane tituly, nic vlastne nic originalne.
    • X-Men Origins mi od Ravenu prisiel nahodou ako prijemne prekvapenie, Wolfenstein jasne, nic prevratne, oldschool fps, pokracovanie klasiky, no vela nadeji urcite vkladali do uplne novej znacky a to Singularity, ktora sa aj vydarila, multiplayer ma potencial a tak dalej. Ale podla mna to proste zbabral Activision ktory tej hre nedal skoro ziadnu podporu, to uz aj hry od 1C, JoWood a pod maju vacsiu reklamu nez poskytol Activision pre Singularity.
  • To je tak ked inak skvely tym dostane na praci sracky typu x-men a nie Hexen 3. Raven mi bude chybet ;(
    Jeden z mala poslednych oldschool studii(miss Gremlins badly, Realms of the Haunting... bueeee ;((().
  • Škoda, X-Men Legends II je jedna z nejlepších komixovek co sem hrál, dohrál jsem jí nejmíň pětkrát a klidně si jí dám znova. Singularity nebylo špatný ale němělo potřebnou hloubku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit