Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na PC není dynamický roslišení nutností ..i s RT to běhá krásně bez DLSS. A to nasvícení je naprosto perfektní..

  • medveddd

    "ale zase, kdo z vás by ve výsledku dal přednost ray tracingu před 60 FPS při 4K?"

    Vzhledem k tomu, že ray tracing zdaleka není jen o odlescích, jak autor článku implikuje, já bych mu přednost rozhodně dal.

    Nevidím nic špatného na dynamickém rozlišení a pořádné nasvícení udělá s vizuálem a atmoškou mnohem víc než rozdíl mezi upscaled 4k a native 4k.

    • MalyZeli

      No nevim, ja radsi ostrej obraz nez rozmazanej bordel s ray tracingem. Sice 3080 mam, vyzkousim, ale pochybuju ze u toho zustanu.

      • medveddd

        Jo, tak samozřejmě někdo to vidí a štve ho to.

        Já osobně během pohybu a v akci (kdy většinou jde to rozlišení dolů) rozdíl mezi native a upscalem nepoznám, pokud to není z nějaký šíleně nízký hodnoty.

        Proto pro mě RT dělá mnohem víc než čistej pixel count.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit