Ray tracing ve Far Cry 6 bude výsadou PC hráčů. Konzolisté ostrouhají
-
Na PC není dynamický roslišení nutností ..i s RT to běhá krásně bez DLSS. A to nasvícení je naprosto perfektní..
-
"ale zase, kdo z vás by ve výsledku dal přednost ray tracingu před 60 FPS při 4K?"
Vzhledem k tomu, že ray tracing zdaleka není jen o odlescích, jak autor článku implikuje, já bych mu přednost rozhodně dal.
Nevidím nic špatného na dynamickém rozlišení a pořádné nasvícení udělá s vizuálem a atmoškou mnohem víc než rozdíl mezi upscaled 4k a native 4k.
-
-
No nevim, ja radsi ostrej obraz nez rozmazanej bordel s ray tracingem. Sice 3080 mam, vyzkousim, ale pochybuju ze u toho zustanu.
-
-
Jo, tak samozřejmě někdo to vidí a štve ho to.
Já osobně během pohybu a v akci (kdy většinou jde to rozlišení dolů) rozdíl mezi native a upscalem nepoznám, pokud to není z nějaký šíleně nízký hodnoty.
Proto pro mě RT dělá mnohem víc než čistej pixel count.
-
-