Přejít na výpis diskuzí

Realistický vývojářský deník k DiRT 3

11.2.2011 16:59
Aleš Smutný 5 příspěvků

Ne, že by nás upoutávka přesvědčila, že sledujeme reálné závody, ale pojem...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • moc bych si prál, aby tam hodili zvukovej engine z bad company 2... o to míň by mne pak mrzela arkádovost, která však v DiRT 2 byla výborně hratelná.
  • Nemám nic proti arkádám, ale vytáčí mě ty jejich kecy o maximální realističnosti, dokonce i Kris Meeke a Ken Block to tam plácají. Oni řeknou, jak hrozně je to realistické a přitom snad mají na mysli to, že se práší za autem... Očividně to má zase fyziku motorových člunů jako v předchozích dílech a RZty, které průměrně zajedete za minutu a půl, to už je fakt výsměch. Grafika ale vypadá pěkně a Audinka vrčí taky fajnově. Rád si to zahraju, ale je mi jasné, že to je spíš klávesnicová záležitost.
  • Tak,tak RBR forever!
    http://www.youtube.com/watch?v=HOAmlobgckk
  • Ackoliv jsem priznivec simulatoru a jiz jsem se smiril s tim ze RBR zustane nepokoren na tuto hru se tesim. Sice je to arkadovy jizdni model z replayu je to jasne citit a stve me ta mala technicka narocnost i sirka trati ale alespon to dobre vypada a prinese to snad radost z jizdy. Doufam ze to nebude zklamani jako WRC2010 natoz TDU2. *5*
    • Hanzales
      Někdy stačí napsat jen amen :) Btw. ten Orbital v pozadí potěšil.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit