Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Špatná hra to není jen taková zmatená a přitom tolik dobrých nápadů nebo aspon inovací ( Roboti jako společník, měnení barvy pušky dle barvy robotů atp... ) jenže to kazí až moc velký otravný grind a trochu chaotický příběh. Nicméně sympatická hrdinka a prostředí... jo Recore 2 by mohlo být lepší pokud jednou bude snad ano bude potenciálu tu je hodně 🙂
    • Jack1947
      Ten Memor leak je ale strašnej po pár hodinách to zaplní 94% paměti. hrůza pak už to nejde ani hrát - 16gb ram ta hra nepotřebuje ani omylem zas tak parádní není a tolik se v tom prázdém světě neděje ( koukněte třeba na Nier a jiné nebe a dudy a nemá to tak zprasenou optimilizaci🤮)
  • nechce se mi ten wall of text číst, mužete nekdo rict jestli to mamultiplayer a jestli je kvalitní? Zlatá lucie jirikova
  • toho zlutyho robota uz sem nekde videl? vykradli blizzard nebo on je?
    • nevim ale pro blizzard je vykrádaní a nedostatek invence už takovej trademark, takže bych tipoval spíš je
    • Jack1947
      To je vidět že si v tomhle opravdu hloupý - tady ten robot je pes a jestlki myslíš robota z Overwatch tak to je bitevní robot respkt - úplně jiný typ robota... ale chápu ta hlava je mu tak trochu podobná jinak je bíly(šedý) v základním skinu takže žádné žluté. ( Myslel si OW ne?).
      • on neřek kde, ale poznals to přesně takže kdo je tu hloupý?
  • Femto
    Opravdu obsáhla recenze. Autor to vzal velice poctivě :)
    • frag.ment
      Řekl bych, že až moc.. Projevila se nějaká Adamova grafomanie, nebo nevím. Zhruba v polovině jsem recenzi přestal číst. Obsahově opravdu mega, ale co do udržení čtenářovi pozornosti bída a nuda. A hlavně mi dělá problém, že abych se o hře něco dozvěděl, musím se prokousat tunou nezáživného textu a na konec se stejně musím podívat na video.
  • kubi-wan
    Konečně zas nějaká taková hra, kde se hopsá.... přijde mi, že na to většina dnešních stříleček rezignovala.... přitom vzpomeňme na oba geniální díly MDK.... to byly střílečky, ale člověk si tam i dobře zahopsal. Proč se tenhle prvek z her (co nejsou vyloženě hopsačky) skoro vytratil?
    • Joo, MDK to byla značka - až bych si to zahrál znova :)
      K těm hopsačkám bych to neviděl tak skepticky, jen musíš hledat.
      Máš tu různé Hack*n*Slash hry, kde skákací pasáže tvoří polovinu hry - DarkSiders,DMC, Dante, God of War, atd..
      Pak tu máš čisté skákačky, kde třeba taková dětská Ori, je výzvou i pro zkušeného hráče.
      Nebo i nedávná Tomb Raider, má hezky zpracované putování a objevování v terénu
      • kubi-wan
        Ale jo, pořád se takový hry najdou (Darksidery, Oriho i většinu Tomb Raiderů mám nahráno až hanba, do toho nějaký ti Asasíni...)... ale jsou spíš minoritou. Jde mi spíš o samotnej přístup k hernímu designu, kdy se dneska skákání v primárně neskákacích hrách moc nenosí. Třeba střílečky - nepamatuju si, kdy naposledy jsem se musel v FPS dostat dál tak, že jsem po něčem někam musel vyskákat.... dost mi tenhle přístup chybí. A vůbec, ty hry maj hrozně "horizontální" level design, takže pro nějaký skákání se tam ani nenajde místo...
        • Pokud chceš střílečku se skákáním, tak zkus nový DOOM. Většina map a arén má, na rozdíl pseudo-3D v prvních 2 dílech, více pater nebo aspoň pár beden a výstupků, na které můžeš vylézt a využít krátkodobého bezpečí. Bez skákání a neustálého pohybu nemáš moc velkou šanci na přežití. Na skákání v otevřeném světě je nejlepší Dying Light a pokud ti jde o průzkum lokací, tak zkus nový Deus Ex.
          • kubi-wan
            Když já bych nejradši právě hry takovýho střihu, jako bylo MDK nebo Giants: Citizen Kabuto... ale to chci asi moc no *1*

            Na DOOMa si se slinou u pusy brousim zuby, až na něj budu mít čas, Dying Light mě moc neláká, já radši sevřenější level-design, open worldy (a zombíky) úplně nevyhledávám. Když už něco takovýho (co do skákání), tak mi dost vyhovoval první Mirror's Edge...
  • Chápu to z prvních řádků správně, že je to recenze na hru, která ještě nevyšla? To je obvyklé?
    • Bývá to obvyklé. Aby byla recenze včas a ne týden po vydání až si to recenzent koupí, tak se posílají recenzentům verze dříve (většinou jen disk s provizorním potiskem. Prostě bez krabičky a tak, protože tyhle verze se třeba teprve zadávají do výroby). Já už viděl AAA hry dodané k recenzi 3 týdny před vydáním. A jednu indie hru dokonce půl roku před yydáním (byla to konzolovka, pro MS nebyla moc důležitá tak vydání uměle zdržoval do jejich ledním summer games). Takže to kdy vyjde recenze je pak už dáno jen embargem, které si stanoví vydavatel.Většinou je z toho cítit, jak moc své hře věří. Pokud jsou recenze řped vydáním, tak jí věří a chce aby se o kvalitách lidi dozvěděli. Pokud jí nevěří, vycházejí recenze až v den vydání, aby lidi nestihli zrušit preordery.
    • No jak píše Marcusss. Akorát podle mě jsou v tom hlavně prachy a tudíž je dobré zaslanou hru podpořit nějakou tou kačkou a nebo vhodným darem. Leda by hra byla už notně profláklá a pak není vhodné ji úplně ignorovat.
      No a ta recenze před vydáním ovlivňuje potencionální kupce aby otevřeli kešeňu před tím než se dozví od hráčů jaká je hra doopravdy.
      Nemyslím ale že je to tak vždy.
      Ale když tak mě připomeňte titul recenzovaný před vydáním, který recenze strhá.
    • Ano. Většina vývojářů posílá kopie pro účely recenzí ještě před vydáním.

      Pokud to neudělají, je to většinou předzvěst že dané hře ani sami nevěří.
  • WalkingWad
    Mno ta stupnice na Games... pořád jí nechápu. ReCore je podle mě skoro až podprůměrná hra, dejme tomu průměrná, takže tak 5/10 ať nežeru. Ale průměr tady na games.cz je 7/10, fakt dobrá hra 8/10 a super hra 9/10... Proč teda není ta stupnice rovnou tříbodová ? :)

    btw: Třeba to hodnocení x/5 je podle mě ok, ale 10 je moc a procenta, to je uplnej nesmysl...
    • Ono je to těžké. Záleží z čeho průměr počítáš. Ze všeho co vyšlo? Nebo z her co hraješ a které sleduješ? Většina lidí to bere podle toho druhého, ale pak to taky nedává smysl. Když počítáš průměr jen z těch zajímavých her a vůbec do toho nebereš v potaz blbosti o kterých se ani nepíše.
    • WALKINGWAD: Ber to tak, že cokoliv míň, než 8/10, je průšvih a podle mého názoru se mezi čtenáři vžilo, že 7/10 a níž už znamená "nebrat". Pro AAA+ titul (respektive jeho distributora) je 7/10 katastrofa a všechno níž už je v podstatě jedno. Tu 7/10 si ještě pár lidí (fanoušků) koupí, 6/10 už vyjde nastejno jako 3/10, prostě nekupovat.
      Takže ona ta stupnice má reálně tři polohy: 9-10/10 super-kupujte, 8/10 kvalitní-kupujte, 0-7/10 nekupujte.
      Nikdo doopravdy neuvažuje o tom, jestli je hra na 3/10 nebo 4/10, proto ani není 5/10 průměr, protože reálně všichni uvažujeme na stupnici 6-10.
    • Overwatch
      Podle tebe je "skoro až podprůměrná", podle mě je nadprůměrná. Jestli je ti něco nejasné na číselném hodnocení, tak se stačí podívat na vysvětlivky (odkaz hned pod číslem u každé recenze). Sedmičku na Gamesech definujeme takhle:

      "Hra ocejchovaná sedmičkou bude zajímat především fanoušky daného žánru, kteří ji pro jiné kvality odpustí drobné a možná i nějakou tu větší chybku, která by pro širší spektrum hráčů byla hůře akceptovatelná. Pořád se však jedná o kvalitní titul, u něhož pozitivní aspekty viditelně převažují nad negativy."

      A to prostě na ReCore, podle mého osobního názoru a mé osobní zkušenosti, sedí. Jestli tobě hra zase tolik nesedla, tak v pohodě, nikde přece není napsané že všechny hry musí bavit všechny hráče.
      • Ono možná je problém v tom že 5 se sice jmenuje průměrná, ale podle popisu je to hra mizerná.
        Takže v překladu je to:
        5 - katastrofa
        6 - neproměněný potenciál
        7 - dobrá
        8 - parádní
        9 - bomba roku
        10 - 20k+ $ na účet
        • no games.cz má stupnici celkem jasnou viz. http://games.tiscali.cz/jak-hodnotime.html
          • Jo, já to četl. Jde o to že 1-5 včetně je ztráta času a je zbytečný rozebírat jak přesně je to zlý.
      • Shots fired...
    • Vogon
      Já bych ty stupnice rovnou zrušil, pak by možná lidi ty recenze, ze kterých to číslo mimochodem vychází, začali i číst a přestali by ze sebe dělat ,s prominutím, blbečky.
      • Přesně skoro nikdo ty recenze nečte. Kouknou se na číslo a jde se do debaty kydat.
    • nightborne
      "ReCore je podle mě skoro až podprůměrná hra..."
  • Ještěže microsoft se snaží skrz W10 protlačit dx12 hrami jako je zrovna ReCore, protože jinak by to dopadlo jako s dx11, kdy se dělali pořád hry v dx 9 (Bioshock Infinite je příklad). Sice velmi nepopulární, ale do budoucna super volba.
    • Přesně tak. S DX11 a Vistou se to osvědčilo, takže udělat to stejné s DX12 a W10 je logická volba. *4*
      • Jack1947
        Tak tu kvli legendárnímu Halo2 snad zkusi každý ( a udělal špatně) když nakonec vyšel patch který sprovoznil H2 i pod XP.

        Jenže W10 nemá být další kardinální přešlap ale travjicí platforma. (OS)
        Na něj přesedláme všichni časem Vista byla přechodná klepli se přes prsty už dávno a ponaučili.
    • Jack1947
      Taky si myslím a už ten jejich odporný Win 10store o něčem svědčí - já beru Win10 jako nepřehlednou změt kdy se zas musí člověk učit co a jak... pfff

      Takže Win10 DX12 only hry budou už jen takové ? aneb pokračujeme mílovými kroky dozádu.Viva la generecioon *12*
      • Děláš něco nebo jsi na podpoře a píše celý den na games?
        • Jack1947
          Celý den na games? hehe ty si vtipálek a být na podpoře to bych si lebedil a (nemusel opakovat poslední ročník)...
        • On je takový Michal Kolesa reincarnate

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit