Red Alert je zpátky! Hráli jsme duchovní pokračování Tempest Rising
-
Tak doba je teď trochu jinde než před dvěma desítkami let, kdy vycházeli ty C&C. Běžní hráči očekávají trochu jiný grafický styl.
A osobně mi ty lasery přijdou "věrohodnější" než Tesla Tower. 😂
-
Doufam ze se to povede. Ale jinak na tehle hre ocividne delali lide co v minulosti delali na c&c nebo to primo melo bejt c&c a pak zmenili nebo tak neco. Jako C&C vylozene srsi z tyhle hry. A drzim palce
-
Některé stolní hry to taky neřeší a předpokládají, že se spřátelené jednotky nějak vyhnou i na omezeném prostoru. Ale ty jsou tahové. Vidět to realtime v poměrně vysokých detailech vypadá fakt blbě.
-
Úspora na pathfindingu, ono zas vidět objíždět tank půl mapy kvůli jednomu mariňákovi je také čiré zoufalství.
-
Viděli jste ten kolizni model vozidel a jednotek to je čirá nefalšovaná hrůza, vozidla přijíždějí přes sebe jako nic, už jen tohle mě odrazuje si tuhle hru zahrát.
-
Kéž by udělali 2D rts strategii..
K čemu je 3D grafika, když člověk stejně používá jen jeden úhel pohledu který je pro nej nejpřednější/nejlepší.
-
Jojo, je to tak, taky se na to dost těším, jen jsem moc nepochopil připodobnění k Red Alertu, když veškerý info, který jsem z článku vyčetl, mluví o Tiberium sérii a těma laserama to pak připomíná nejvíc právě C&C3 TW.
-
Taky jsem to demo chvíli hrál a jakmile se tanky otáčely přes sebe a rychlostí, která by osádce urvala hlavy, smazal jsem to. Od nové RTS čekám víc, než jen napodobeninu.
-
Tak je to spíš takový mix her.
A jsem rád, že se nějaká firma pustila do "duchovního nástupce" C&C. Od EA jsme se za posledních X let dočkali ze světa C&C jenom jedné hry na mobily, která byla ještě celá prolezlá mikrotransakcemi a nikoho nebavila.
-
Takže ne red alert je zpátky, ale tiberium wars? O.o