Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takže nový mapy asi nebudou, co? Hra jako taková mě baví.. Něco takovýho jsem přesně hledal.. Battlefield realistický neni a ArmA je až moc, takže tohle je pro mě super, ale nebaví mě pořád hrát ty samý mapy, už mě to celkem štve.. :( Potřebuju nový :D!
    • existují servery zaměřené na custom mapy.
  • Má cenu dnes ještě kupovat Red Orchestra 1 (Darkest Hour)? Hraje to ještě někdo?
    Je opravdu jednička o tolik lepší než dvojka (ve dvojce mám odehráno 100h)
    • Můžu potvrdit. Darkest Hour se stále hraje a pořád to má šťávu na rozdíl od RO2.
    • Krátké gameplay videa, které tě musí přesvědčit... RO1: http://www.youtube.com/watch?v=Nc_3REIvpi4 ... Darkest Hour: http://youtu.be/6XWchMcFwfQ

      RO1 jsem už chvíli nehrál, takže nevím, jestli se to ještě hraje, ale DH se pravidelně hraje na dvou serverech, jeden tankový a jeden 29th, který bývá stabilně plný (70 hráčů) - tento server je skvělý, hodně teamplaye, dobré mapy atd.
  • gta 4 je lepší
  • Lituji že v době RO1 jsem hrál sra*ky CoD a CoD2
    • vtedy ešte CoD za niečo stálo
    • rači buť rát, že si ušetřil peníse.
      • píše se PENlSE
  • Podle mě byla jednička výborná, ale dvojka mě příjde lepší
    • Dvojka je dobrá, ale mohla být mnohem lepší. Podle mě jsou zásadní chyby tyto: 1. málo prostoru pro tanky - mají na výběr pouze dvě cesty, velmi omezené bojiště a navíc to trvá tak 3 vteřiny než ze spawnu dojedete na dostřel nepřítele. 2. levelování zbraní - toto si skutečně mohli autoři odpustit, hrát 25 levelů s krátkým zásobníkem je skutečně opruz. Nábojový pás do MG34, který se fasoval standardně dostanete až na 50. levelu a to je sakra dlouhá doba, než se k němu dostanete. Úplně nejhorší věc v levelování je PTRS na nejvyšším levelu - ničí tank na jednu střelu kamkoliv, je neskutečně frustrující potkat někoho na mapě, kdo tuto zbraň má. 3. žádné vozidla pro vojáky - očividně se s nimi ani nepočítali, protože pro ně není na standardních mapách prostor...
  • Navíc jednička měla některé technické chyby zbraní například PPŠ-41 má střílet z otevřeného závěru, SVT-40 má po dostřílení nábojů otevřený závěr atd.
    • Takových drobností je tam určitě víc, ale nějak mi to nevadilo, naopak mi hodně vadí Mkb 42 v Red Orchestře 2, neexistuje žádný důkaz, že by se ta zbraň objevila ve Stalingradu, navíc v té době to byla extrémně raritní zbraň. Kdyby neměla tak obrovský vliv na hratelnost, tak to neřeším, ale on je to nejlepší kvér ve hře, který často rozhoduje bitvy a autoři ho očividně dali do hry, jen aby to bylo víc cool, když je to i na krabici... Naopak tam chybí Mg 42, která u Stalingradu byla použita
  • Nevím co se vám všem zdá na RO2 výrazně nereálnějšího než na RO1. Chování zbraní měla RO1 naprosto špatně. Zpětný ráz byl strašně přehnaný a voják nedokázal střílet během zaměřování. Jelikoš zamíření trvalo vteřinu tak človek musel čekat když v situaci ve které jde o život voják přilepí zbaň k oku. Navíc pokud jste zadali příkaz vojákovi například zamíření dřív než voják dokončil předchozí příkaz tak ho nevykonal.. ovládání bylo strašně krkolomné. Mimochodem než se do mě pustíte - mám 150 hodin na RO1 a byla to moje nejoblíbenější hra.. než vyšla reálnější dvojka.
    • A to jsem ještě nezmínil, jak moc rychle běží postavy ve dvojce, tady se opravdu o nějaké realitě bavit nedá... V trucmodu Classic je to OK, ale ten nikdo nehraje, takže je prakticky k ničemu
    • Tak s tím já nesouhlasím, mně to zaměřování v jedničce přišlo v pohodě, ze začátku nezvyk, ale jak se člověk naučí, tak pohoda. Na blízku snad není potřeba zaměřovat když můžeš střílet od pasu - trochu cviku a i s flintou můžeš od pasu sejmout někoho třeba i na 20m. Mně by zbraně v RO1 přišly takové opravdovější, nedokážu přesně říct proč, ve dvojce mám vždy pocit, že mám v ruce nějakou plastovou hračku. Navíc ten účinek zbraní ve dvojce dost pohnojili, kdysi jsme to s kamarádem důkladně testovali a i s MG34 často jedna kulka do srdce nestačí, v RO1 stačila jedna rána do hrudníku nebo hlavy a nepřítel byl okamžitě kaput, navíc tam šla vystřelit zbraň z ruky, což byla super věc, která v RO2 hodně chbyí. Jestli mě něco fakt hodně štvalo na jedničce, tak to bylo sbírání věcí ze země, kdy jste často pobrali vše, jen ne to, co hráč chtěl :) Dvojka je v tomto směru o trochu lepší, ale také se mi často stávalo, že něco nešlo vzít a nebo že spadlý granát se vznášel 10cm nad zemí a procestoval takhle celou mapu...
      • No já třeba z SVT-40 střílel a v RO2 je naprosto přesně... v RO1 ty zbraně kopou jak šílený.. z PPŠ se skoro nedá střílet a v reálu to byla zbraň známá svojí ovladatelností.
        • Jestli to není rukama... V RO2 jsou ty zbraně až moc jednoduché na ovládání
          • http://www.youtube.com/watch?v=KXWueNg4_FM

            věr mi, že tak jak se chovají zbraně v RO1 v reálu opravdu neplatí.
            • Už když jsem střílel poprvé jsem měl tak 3x lepší kontrolu zbraně než chlapík v RO a to mě bylo v té době 16 let.
  • Tož nevím, já jsem si říkal, že Rising Storm je celkem fajn, ale teď jsem si dal pár hodin Darkest Hour na serveru 29th, sice to trošku lagovalo, protože je to v Americe, ale musím říct, že je to pecka největší *5* Teď už asi asi na Rising Storm ani nevzpomenu. Darkest Hour má sice zastaralou grafiku, ale ta atmosfére, zvuky a hratelnost to vše vyvažují. Jo a taky se mi nestalo, abych na publicu viděl tolik teamplaye jako tam. Až výjde Festung Europa, tak si dám v práci měsíc dovolenou, nakoupím pytel žrádla a budu u toho zalezlý do zblbnutí *1*
    • Keyz
      U starých her je stejně problém dosáhnou věrohodnosti. Fyzika a dohled atd. tam často bývá omezen přitom to hraje v realitě velkou roli.

      Škoda, že recenzovaná hra to nevyužívá jak by mohla.
    • Paulcz
      jojo ti kluci umí :)
    • Ted jsem to zkusil a parada, uz tam sice neni tolik hracu, ale je to perfektni hra a nelagovalo mi nic.
  • S hodnocenim bych nebyl az tak stedry, s kladnymi body z recenze lze vicemene souhlasit, ale zrovna u multiplayerove valecne hry bych videl jako velike zapory trojici tvorenou malym poctem map, ne uplne dobrou herni vyvazenosti a v neposledni rade zoufalou kombinaci netkodu/hitboxu.

    To nic nemeni na tom, ze je to zabavna hra a chytla me po dlouhe dobe jako maloco, vic nez samotna dvojka RO, jen ze az tak vyborna neni z duvodu pomerne jasnych i po kratkem hrani. A vzhledem k tomu, kdo ji dela, se obavam, ze napravy toho, co by napravit slo, se bohuzel nedockame.
    • Co se ti nezdá na vyváženosti?
      • Tak třeba poměrny vítězství US x JAP na guadalu nebo saipanu - viz mimo jiné nedávnej patch, kde u guadalu zamkli první dvě zóny...
  • to jsi mě špatně pochopil, měl jsem tím na mysli, že je jiný pohled z pozice úředníka, který prošel nějakým výcvikem a rve se v bitvě o svůj život (zemi, kamarády atd..) a pohled, který má na věc, středoškolák, kterého zajímá zábava.

    Plus mi přišlo (jen můj názor), že systém postupu v levelech trochu vybízí k hraní na fragy. Prostě mi to moc nesedí k snaze vytvořit válečný simulátor. Nebo aspoň něco na ten styl.
    • Ziskavani urovni je spjate se ziskavanim bodu ve hre, ale ty se ziskavaji v daleko vetsi mire (klidne i v pomeru 10:1) tymovou hrou, zasobovanim kulometniku, zabiranim vlajecek, chranenim velitele/spawnovanim jednotky, kdyz jste velitel a dalsimi akcemi, ktere prave nejsou jen fragy.
      • Aha díky za vysvětlení.. Já měl vždycky nejradši Classic mod
    • no.... to je právě ono. Dát hráči jen 3 životy na mapu, hra by vypadala úplně jinak.
      • On je v RO2 mód Countdown (tuším, že se tak jmenuje) a hraje se to tak, že každý hráč má na 1 kolo 1 život (takový Search a Desroy) a udělali to, aby si toho života lidi víc vážili a hrálo se víc takticky. Dopadlo to tak, že Countdown se vůbec nehraje a všechno se klasicky mastí na Territory...
        • Nevím, jestli to přepracovali, ale v původní RO2 to fungovalo tak, že hráči měli útočit ve vlnách na CapZony. Byl tam problém dost krátkýho časovýho omezení a umístění respownů (myslim, že tam 3 životy byly, nebo nějak tak omezený). Prostě taková "žabomyš" ani jedno ani druhý. Zábavnej mi nepřišel. A serverů, kde by běžel taky zrovna moc nebylo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit