Máte námět či připomínku? Napište nám

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Bude to prostě Divinity 3, zkuste ve slevě starší díly a uvidíte jestli vás to baví..

  • Grimsy

    Kdyby alespoň dali na výběr mezi real-time a tahovkou, ale todle v aktuální fázy vývoje dokódit je asi nemožný. Při vícero enemáků a companionů to bude 3x delší fight, než s real-time přístupem - rozdat rozkazy, spustit akci a pocítit následky. Jinak fajn pokec.

    • Knifer

      Hraly jste někdo z vás někdy dungeon and dragons? Tam jsou také všechny souboje tahové, cílem BG1/2 bylo dostat DaD do PC co možná v nejvěrnější podobě bohužel real-time souboje tomu částečně brání

      • Ano hráli, aspoň já, ale hráli jsme také Baldur's Gate. Kdyby to mělo být v co nejvěrnější podobě tak postavy budou muset jíst, v dungeonu bude tma jak v ... a pochodeň vydrží jenom chvilku a spoustu dalších, ve videohrách nezábavných mechanik. Původní baldury dokázali přenést pravidla D&D tak, aby byly co nejvěrnější a byla to zároveň zábava, jako zábavu si nepředstavuju když na 40 levelu potkám partu deseti koboldů a musím se s nimi vypořádat v tahovém režimu, nebudu moct třeba utéct nebo je zmasakrovat během pár vteřin jako v původních hrách. Mimochodem fakt by mě zajímalo jak bys udělal aby v jakékoliv pen and paper hře udělal aby souboje byly netahové, to je nesmysl ale stejný nesmysl je mít v sérii, která měla skvělý fungující systém najednou tahový protože muh D&D...

        • Knifer

          A všiml jsi si že je to jen real-time na oko že jo všechno tan probíhá na tahy jen jsou automatické a dá se i nastavit zastavení po tahu sice je to prakticky nepoužitelné. Já jsem zatím naprosto spokojený jelikož mi soubojem v BG připadaly jako nejslabší část hry jelikož kvůli real-timu jsem používal minimum kouzel s aoe efektem a podobně

          • Nejenom že jsem si toho všiml, já to vím¨ už 22 let, ukaž mi kde píšu, že to je real-time. Jestli ti připadali souboje jako to nejslabší část BG tak jsi opravdu jeden z mála. Proč jako nepoužíváš aoe kouzla? Jako že je trvá dlouho seslat? Robe of Vecna a Amulet of Power, případně jestli to je tím, že tě odhalí a přiběhnou k tobě tak máš improved invisibility nebo vybavení jako staff of mages noobe.

            edit: pak je taky základní strategie použít aoe kouzla ještě před tím než tě nepřítel uvidí, hrál si to vůbec? To co jsem popsal jsou strategie pro dvojku ale to co píšu teď  v editu je validní strategie i pro jedničku.

            • Knifer

              Hrál dokonce už několikrát dohrál ale přesně dlouhé sesílání a nekonečna doba než nějaký mage něco pořádně udělá mě donutilo hrát druidy a mele postavy většinou než se cokoli pořádného stálo tak bylo po všem ed: ale je to nějakých 10 let zpátky takže nevím jak bych to hrál teď

              • Reakce na příspěvek:

                Ok sorry za toho nooba, já v obou dílech mám několik tisíc hodin ale to mě neomlouvá. Robe of vecna s amulet of power zkrátí dobu sesílání o 6, staff of mages ti dá neviditelnost kdykoliv na ní přepneš a navíc amulet of power ti dá vocalize čili z mága udělá naopak tu nejzábavnější postavu a když máš tyhle 3 předměty obzvlášť sesílání aoe kouzel je zábavné a použitelné.

                • Knifer

                  Reakce na příspěvek:

                  V pohodě mě na BG 1/2 stejně nejvíc bavily příběhy jednotlivých postav  boj u mě byl hluboko v listu priorit 

    • ale hlavně 3x výnosnější když se hra jmenuje Baldur's Gate III než kdyby se hra jmenovala jinak... jde tu jen o prachy ☹ a proč dělat něco jinak, když mechanismy můžeš použít z jiné hry a že to je úplně jiné něž byla původní serie na to sere pes, hlavní jsou přeci prachy 😎 "Tak a teď si vás koupím všecky" 😀

    • prediktor

      Souhlas. Můj pohled je, že real-time boje jsou zábavnější a autentičtější. Třeba když potkám slabšího protivníka, nechám boj plynout bez zasahování, ale se silnýma budu podle potřeby  měnit strategii. Zato v tahovce je boj rozporcovaný na části a to mi nevoní.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit