Redakční pokec – jaké jsou naše dojmy z Diablo IV
-
Ten barbar... jako, možný to je, balanc se nakonec ladí vždycky, žejo, ale fakt se to teď nedá moc odhadnout.
Je fakt, že zrovna toho barbara zmiňujou lidi všude možně, že je to slabota, ale... Je celkem evidentní, že podstatná většina buildu bude vycházet z gearu, ne až tak ze skillů. I ten barbar se v aj v betě dal postavit tak, žes to trhal jak sorcka =).
A to nemáme ancestraly, nemáme hotovej codex, nemáme paragony, nemáme kdesi cosi. Tohle všechno nejdřív potřebujem, než budem moct erudovaně prosit o buffy =D.
-
Jelikož hra vychází 6.6., tak Blizzard má zhruba 2,5 měsíce na vyladění, nikoliv 4 měsíce a jsem si skoro jistý, že to do vydání odladit stoprocentně nestihnou. Ostatně, na přelomu roku jsem četl někde na netu článek, že řada vyvojářů je z data vydání ve velkém stresu, protože je jim jasné kolik práce je ještě čeká a datum vydání je docela šibeniční. Osobně očekávám, že hru se podaří úplně doladit až s řadou updatů, které budou oficiální release date následovat a osobně mi bude úplně stačit, když bude vše hotové někdy na podzím nebo před vánocema, protože vydávat takovouhle hru na začátku léta je vyložená prasárna. Betu jsem poctivě otestoval, za mě 9/10, ale barbar bude potřebovat ještě hodně balancingu, protože oproti ostatním dvěma charům je výrazně slabší a jeho skilly jsou hlavně ze začátku fakt nemastné-neslané. Rogue je naopak trochu OP.