Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Johny666

    souhlasím pánové s vámi všemi. AC mohlo být perfektní historickou sérií, ale tím, že tam je nějaká robotická současnost všechen ten historickej feel prostě kazí.. já hrál jen dva první díly a to probouzení ve stroji mi vždy zkazilo úplně nejvíc zážitek a pak už mě to přestávalo bavit. taky to, že je to prostě to samé v bledě modrém tuto sérii od té doby bojkotuji.. souboj templářů a assasinů, co začíná za křižáckých výprav přeroubovat na americkou revoluci, piráty, egypt atd.... no prostě překombinovaný, až hamba...


    ALTAIR forever

    • Já zas nikdy nepochopil jak se někomu kdo hrál dvojku a dál může líbit techdemo jednička. Syndicate, Origins a Odyssey považuju vedle dvojky za nejlepší díly série, v Syndicate dokonce žádné scény ze současnosti nejsou a rozhodně nesouhlasím že je to pořád to samé, evoluce série je pozvolná, ale například skok v Origins je obrovský a ne jenom ve velikosti světa.

      • Johny666

        tvoje definice sedí ale i na fifu, nebo podobný ždímačky peněz. evoluce je pozvolná... a proto musíme každý rok kupovat nový AC.. asi nechápeš mojí pointu. mě se AC líbilo jako souboj templářů a assasinů.. ale roubovat to na úplně náhodný úseky z historie ..jako ani bych se nedivil, až bude za 10 let AC wehrmacht (oh wait, němci mucí bý vždy ti zlí, takže to bude AC omaha, nebo tak něco,) pak budeme mít AC studená válka, a další pokračování bude AC z kolonizace měsíce.

        • No tak přirovnávat AC k Fifě je dost "reaching" AC 1 nemá téměř žádný příběh jednotvárný svět ve kterém není pořádně co dělat a ani ty repetetivní 4 typy vedlejších úkolů tam původně neměly být. Nedávno jsem zkoušel znovu rozjet dvojku a ovládání se tak posunulo, že je pro mě už nehratelná a nejen ovládání, mechaniky i příběhy u spousty vedlejších misí jsou na úrovni. Když srovnám první díl a origins, případně odyssey tak to jsou úplně jiné hry, ve fifě je patrný tak maximálně pokrok v grafice. Já se rád podívám na architekturu z různých období a mám rád parkour, který ze zdravotních důvodů nemůžu dělat a AC mi to dovolí, těžko by uspěli s čistě historickou hrou která by si ani nevydělala na vývoj, ne v takovémhle rozsahu s takovými detaily. KC Deliverance jsem si užil, prodali 3 miliony, kdyby díl AC prodal 3 mega tak si to ubisoft může jít hodit, protože na tom dělá skoro stonásobek lidí. AC cold war pravděpodobně nikdy nebude ale vůbec bych se nezlobil za Sumerskou říši, starou Čínu, Japonsko, Etrusky, Chetity, Féničany, Mongoly atd. jedničku bych si někdy znovu rád zahrál, ale museli by tam přidělat opravdový příběch, zlepšit grafiku a přidat tam quality of life zlepšení z nových dílů.

          • Johny666

            ovládání, myslíš, že už je třeba mačkat i nějaký čudlíky a hrdina nedělá všechno sám od sebe? ad parkour.. jako assasin to právě do tý hry sedělo, pro mě kvůli korelaci s princem z persie. jako pirát? jako indián? jako řek? jako vinking?!?!?! hele, líbí se ti to, já ti to neberu. mě se zase líbily první dva díly novýho tomb raidera(třetí byl otřes tim kouskováním akce) ale jinak ano, je to skákačková fifa. skoro každý rok nový díl s minimálním dílčím zelpšením ale to se očividně lidem líbí(stejně jako ty sportovní hry..)  takže stádečko se napase, stejně vydavatel a všichni jsou spokojení:)


            • Ok, taky ti neberu že tě baví nudný hry s toporným ovládáním bez příběhu a herní náplně 😉Nový TR se mi taky líbí, ale tvrdit o AC že je jako fifa s minimálním dílčím zlepšením je úplně mimo a i kdyby nebylo nevšiml jsem si že by fifa měla pokaždé jiné hřiště a hrálo se podle jiných pravidel, ale já fifu hrál naposledy v roce 98 takže je možné že tam lítají draci a střílí se blesky, ještě bych chápal přirovnání ke Call of Duty, ale AC je i oproti CoD král inovací.

              • Johny666

                Reakce na příspěvek:

                ale tak každý si najde to svoje, vždyť já říkám, že lidem neberu, že to hrajou, jen to beru jako obrovskou komerční dojičku. nicméně, děkuji za SLUŠNOU výměnu názorů, bez nadávek atakdál. ps, beztak se všichni u cyberpunku sejdem:) tak pařbě zdar!

                • Reakce na příspěvek:

                  No snad mi pojede, ale vzhledem k tomu že má vyjít na současnou generaci konzolí tak snad ano, právě u AC Odyssey který hraju teď se mi už mašina slušně potí, ale na CP2077 se teším jak na Vánoce, pařbě zdar!

    • Mě to v prvních dílech přišlo super a bylo to originální zpestření. Ale to mluvím fakt o jedničce a dvojce. V dvacátém třetím díle už to samozřejmě originální není :-D

  • No, ten vzhled  hlavni hrdinky se jim zase "povedl"  Fuj...

  • Ten soubojový systém je strašně chabý. Nějak jsem tomu nepřišel na chuť už v předchozích dílech a pokud chtěli přijít s nějakým novým systémem, měli sáhnout po velmi povedeném a ne zrovna jednoduchém z For Honor. Sérii Assassins měli uzavřít Eziovým příběhem a udělat zcela novou značku, bez zbytečného mixování současnosti/minulosti, což kazí celkový dojem z hry. Back storytelling celého Assassína je strašný. Ubi má šílený potenciál udělat krásnou historickou hru a své úsilí utápí v takových, s prominutím, sračkách. 

    • AC jsem začal hrát až s novou trilogií a dostal jsem se k ní díky discovery tour, protože původní AC mne vůbec nebavil. Tím, že se to jmenuje stále AC tomu dle mého názoru dost ubližují, vzhledem k tomu, že už je to úplně jiná hra. Jinak s tím mixováním současnoti souhlasím. Origins jsem ještě nehrál, ale u Odyssey mne to neskutečně iritovalo, hlavně by bylo daleko lepší, kdyby ten mytologický svět zůstal jen v náznacích. 90% hry jsou questy a vyprávění o tom, že mytologie je vymyšlená nebo přímo podvod (Minotaur, Kyklop, Pythie) a pak najednou narazíte na kyklopa, minotaura... a pak problesk k archoložce, vůbec to do té hry nepasovalo.

      • yeniczek

        Vida a zrovna moderní linka u Origins a Odyssey je první, která mě zajímala a i bavila (samozřejmě mě to zajímalo v jedničce a dvojce, než jsem se tý překombinovanosti přejedl). Jen mi tam přišla zbytečná, protože jí tam bylo málo. Imho by se skvěle hodila na porovnání těch míst dnes a předtím, ale chápu, že se jim nechtělo dělat moderní Atény :) Ale i na setkání Layly "ty víš s kým, ty víš kde" by dávalo smysl nějaké normálnější místo, než nerealisticky neobydlený Santorini. Škoda škoda. Layla měla potenciál. Taky mi přijde, že to neumí Ubi absolutně využit, když už to musí být neustále AC.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit