Přejít na výpis diskuzí

Rekapitulace – série Far Cry a její věže, psychopati, robosauři a mamuti

2.4.2018 11:44
Redakce Games.cz 22 příspěvků

Je trochu paradoxní říct, že série Far Cry prošla za čtrnáct let své existence pozoruhodným vývojem, zvlášť proto, že trojka, čtyřka a pětka následují stejný mustr. Nicméně, Far Cry, jejíž první díl spatřil světlo digitálního světa v roce 2004, je mnohem košatější. Řada spin-offů a experimentů vytvořila...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Naopak Primal pro mě byla příjemná změna. Autor si pobrečel, že tam nemohl lítat ve vrtulníku a šlehat ohně z plamenometu, ale tyhle věci bych v pravěku asi neočekával.
  • tvl ten header je cool - typek ma dvě levý ruce + 1 pravou??!! mazec! :D
  • Ubisoft produkuje pro mě vůbec ty nejnudnější hry na trhu. Podle jedný stejný šablony to seká jak Baťa cvičky, akorát jednou to je 1st person (Far Cry) a podruhý 3rd person (Assassin's Creed). Pořád stejný, jen jiná mapa a textury.
    Základ je co největší otevřenej svět (většinou čím větší, tím víc nudy), vylézt na 150 stožárů, věží a pahorků k objevení mapy, vymlácení 120 stejnejch táborů k osvobození mapy a mezitím sbírat určitý bordel k vylepšování výbavy. Čas od času je třeba vypustit něco co lítá k označení nepřátel (jestli je to pták nebo vlaštovka z papíru je jedno, oba to zvládnou perfektně). Zbytek hratelnosti se skládá z více či méně zábavných příběhových misí, jejichž obsah je většinou "zabij všechny, zabij jen někoho a něco mu vem, nebo rozflákej tamto". Nesmí chybět ani hlavní záporák z pravidla v podobě nějakého psychopata, popřípadě fanatického templáře. Oba chtějí vždy nějakym způsobem ovládnout svět a my jim v tom svým zdoláním 458 rozhledem zabráníme. Samozřejmě tohle je trochu nadsázka (jen trochu), ale tenhle jejich repetetivní mustr mě už bohužel spolehlivě odradí od čehokoliv, co Ubisoft vyrobí.
    • Pravda, Far Cry 1 mě bavilo nejvíc, ale jediné FC blood dragon jsem dohrál. Otevřený svět mě dlouho neudrží.
    • Souhlas. Ubisofti hry (konkretne AC a FC serie) na me pusobi tak, ze jsem z nich unaveny jeste driv, nez je zacnu hrat. "Seka to jak Bata cvicky" je velmi vystizne.
  • Super hra, len sa pokakali predtým aby tam zobrazili to reálne náboženstvo redneckov.
  • Lukass
    Aha, ctyrka ma lepsi pribeh a postavy nez trojka... a vyber frakci je zajimave...

    Hral vubec autor videa ty hry???
    • Zavri kredenc.
  • jindra.veliky
    nejlepsi je pro me jednicka
    • Jednička je top. Vzpomínám jak jsem se zakempil na malém kopečku a odstřeloval sniperkou vojáky v nedalekém táboře až dokud mě jedna skupinka vojáků neobešla a překvapila mě palbou do zad. Nebo když jsem vystřílel poslední zásobník ze zbraně a proti mě stáli ještě poslední dva mutanti a já vzal nohy na ramena a s minimem zdraví začal zdrhat někam do džungle. Proti vojákům to chtělo taktický postup kdežto proti mutantům to byl čistý survival o přežití. Žádný z nových dílů už tohle prostě nenabídl a je to škoda.
      • Jack1947
        Crysis 1,2,3 to celkem nabídlo tedy docela schopnou ai ne žádné OP panáky kteřý vydrží bez brnění 60 zásahů z kulometu -
    • Tak tak. Jack Carver, Valerie a trigeni. Tahle hra se Cryteku povedla, parádní singl, skvělý mulťas, dokud ho kvůli plačícím kidům nerozdrbali, revoluční grafika a nasvícení, jóoo v 2004 to byla spolu s UT 2004 bomba.
      • Hlavně systém map, které byly sice otevřené, ale omezené a muselo se dojít z bodu A do bodu B podle mě fungoval lépe, než současný "otevřený". Jestli někdo přestal hrát kvůli mutantům, tak se připravil o takový bombastický levely, jako byl "river", "temple". Střídání interiérů s exteriéry podle mě bylo dobře vyvážené.
        • Jack1947
          Společně Fear a HL2 myslící a kryjící se ai ne jak dnešní panáci spawnující se po milionech aby hráče zaměstanli a nafoufkli herní dobu...
          • No tak ve Fearu to mohlo fungovat jen a pouze díky koridorovému designu .. to bych sem úplně netahal..
            • Jack1947
              Jak netahal? vždyt jde hlavně o tu Ai a je jedna jestli byl koridor nebo otevřený svět, důkaz že se ai dá udělat když se chce ale neviděl jsem ji už hoooodně dlouho.
  • jack
    proč děláte rekapitulaci bez hodnocení FC5, když stačilo počkat pár dnů ?
    • To jsem taky uplne nepochopil.
  • Fajn videjko, ale musel jsem asi po 10s dokoukat z youtube. Vždycky mě na*ere hlasitá reklama, kterou ještě navíc přehrávač spouští na 100% hlasitost.
  • Snažně prosím, i kdyby bylo video na výšku, nepřidávejte do něj ty DEMENTNÍ rozmazané okraje. Kdo tohle vymyslel, zasloužil by pověsit za koule do průvanu! Já si pak musím zakrývat periferní vidění, abych tu hrůzu, ze které se mi točí hlava, nevnímal. Přidat ty okraje
    do 3:4 je už diagnóza. Co je špatného na staré dobré černé barvě?
    • Ty rasisto! Smazat! *16*
    • Dneska je to rasistický a tiscali drží krok s dobou. Viz smazaný příspěvky ve kterých je slovo černoch atd ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit