Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dobře jim tak, už ve chvíli, kdy tam poprvé někdo navrhnul udělat trojku jako mix DoW, Starcraftu a MOBA hry měli ostatní vývojáří vstát ze žídlí a rozbít mu držku
  • Nemuseli to zariznout, stacilo to udelat free to play a vydelavat na skinech, nebo hrdinech. Alespon za pokus to stalo. Za mne smutna zprava.
  • No co, holt zůstanem u starý dobrý jedničky.
  • Radši mají udělat Company of Heroes 3. O to aspoň teď větší naděje, že by to mohla být dobrá hra (pokud ji vydají), když už se spálili u DoW
    • Radsi at udelaji Homeworld 3.
      • Vždyť máš remaster a pokud tam dají zas nějaké inovace, komunita bude nadávat.
        • Ale prosimtebe...
    • Tak snad to neudělají jako CoH2, která jak po hratelné tak to technické stránce je horší než jednička. Problém v současnosti v Relicu je to, že po krachu THQ, většina dobrých lidí odešlo jinam a oni nemají prostě lidi na to dělat velké AAA hry v plné kvalitě.
  • Jack1947
    SMutné ale možná tohle bude jediné ponaučení ( a nízké prodeje samozřejmě) *4* i pro ostatní podobné herní firmy.
  • Moc sebereflexe v tom nevidím. Spíš je z toho cítit takové to - "udělali jsme super hru a ti hunsní hráči nevědí co chtějí a nekupují nám tom, přitom už bylo v plánu tolik DLC (aby dorovnali počet ras alespoň na úroveň DoW1), skinpacků atd., ale základu se prodalo tak málo, že se nám to nevyplatí, protože DLC kupuje jen určité % lidí, z těch kteří vlastní původní hru"
  • To uz bylo videt pul roku pred vydanim, ze to bude fail stacilo se podivat na nejaky videa...
  • XorxoxTalarius
    Hlavni problem spise vidim ze v prohlaseni se doslova pise:

    “While Dawn of War III has a dedicated player base, it didn’t hit the targets we were expecting at launch, and it hasn’t performed the way we had hoped since. It’s been tough for us as professionals who want to make great games for our players, and for us as people who care a lot about what we do.

    When a game underperforms, plans need to change. With Dawn of War III, we simply don’t have the foundation we need to produce major content. We’re working in close partnership with SEGA and Games Workshop to determine the best course of action, while shifting focus to other projects within our portfolio. “

    Takze ne ze by se Relic chytal za hlavu a bedoval nad tim jak to podelal, proste rekl, jo hra nam vydelala, ale ne tolik kolik jsme si predstavovali, je to vina hracu a tak proste od toho davame ruce pryc.
    Nehlede na to ze do hry vysli dva patche, jeden balanc a druhej ktery pridal hrdinum skiny. Takze jak se spita na netu, tohle cele bylo proste planovane a v momente kdy tu hru vydali, tak proste na ni prestali delat. Jinak neni mozne ze by za rok udelali jenom jeden balanc patch.
    Takze hru od Relicu uz jenom s velkou opatrnosti a kupovat az po vydani a po hodne recenzich.
    • Nene tam píšou něco jiného, zkus požádat někoho s lepší anglinou.
      • Magister_Peditum
        Tak mu to přelož ty.
      • XorxoxTalarius
        Peto, rekl bych ze anglictinu by jsi si mel procvicit spise ty *3*
        • JamesFaith
          A kde přesně tam tedy píšou, že je to vina hráčů, jak se jim snažíš podsouvat?
          • XorxoxTalarius
            "When a game underperforms" - hra vydelala, ale ne tak jak jsme si prali, ergo si ji hraci nekupovali, ale neni to nase vina protoze "It’s been tough for us as professionals who want to make great games (for our players - tahle cast tam nepatri, jelikoz vydali jen jeden patch, kdyby delali hry pro svoje fanousky, museli by sliset ze si nikdo nepral Starcraft of War: Moba stories), and for us as people who care a lot about what we do" takze nam strasne zalezi na tom co delame a vy jste idioti jelikoz jste nepochopili jak moc dobrou hru jsme pro vas vymysleli
            • JamesFaith:
              Reakce lidí na ty kecy byly odnepaměti stejné, vše je potřeba brát s odstupem, marketingová oddělení z principu se vždy snaží produkt ukázat v mnohem lepším světle než jaké by reálně odpovídalo.

              Jediné co začalo "nedávno" je velký boom sociálních medií. Kdysi když markeťáci vypustili nějakou blbost z ůst kdesi v USA, tak to bylo zbytku světa ukradené... teď je ale ta hloupost mnohem snadněji dostupná a proto mnohem více lidí (negativně) reaguje.
            • JamesFaith
              to Derp

              Ta marketingová sdělení jsou úplně stejná celou dobu, co jsou tu počítačové hry, ale lidi se kvůli nim začali urážet až nedávno a pak se předhánějí v diskuzích, kdo se cítí poškozenější.
            • JamesFaith:
              https://image.spreadshirtmedia.com/image-server/v1/designs/1001197837,width=178,height=178/don-t-be-a-sheeple-think-for-yourself.png
            • JamesFaith:
              Je smutné, jak dnešní doba přinesla lidi, co doslovně berou veškerá marketingová PR sdělení jako čistou pravdu aniž by se nad těmi objektivitou těch keců zamysleli.
              Doba, která přinesla SJW, očividně i přinesla ovečky, co jsou spokojené s úplně čímkoliv, co jim někdo předhodil před nos.
            • JamesFaith
              Aha, takže další "kreativní čtení mezi řádky", aby sis mohl hrát na oběť a kopnout do někoho, kdo ti vadí.

              Je smutné, jak dnes někteří lidé nedokáží přijmout obyčejné vysvětlení a musí v tom za každou cenu hledat nějaký útok, ale doba, která zplodila SJW, zjevně plodí i spoustu jejich mutací, herní odvětí nevyjímaje.
  • Já naopak oceňuju snahu o inovace; relic je tím známý, že zkouší přijít vždy s něčím novým. Ne jak jisté nejmenované firmy které pořád dokola dojí ty samé značky. navíc relic není Blizzard který si může dovolit vyvíjet hru deset let s neomezenými zdroji a několikrát ji předělat. Navíc bych dodal že vizuální styl je subjektivní věc, někomu se líbí, někomu ne.
    • Jednoduché kopírování jiných her ve snaze rychle zkásnou $ je opakem innovace.
  • sugyn
    Relic sklizi presne to co sam zasel a to je dan za michani zanru RTS a RTT. Tim sebe zahnali do dokonale pasti ze ktere si nevedeli rady dostat ven. Prvni DoW je RTS, druhy byl RTT a treti je mix obojiho. Tohle skakani ze zanru do zanru a michani mechanik vyustilo v to, ze treti dil si koupili jak hraci RTS tak i hraci RTT. Problem je v tom, ze jsou to odlisne a tezko slucitelne zanry jak DoW III ostatne i dokazuje. Nyni obe dve komunity jsou pravem nastvany, dostaly polovicaty produkt. Mezitim Relic sedi a beduje, ze hraci jsou zly a nevedi co chteji. Stylizaci samotne hry do podoby korejskeho MMORPG radeji nekomentuju.

    Jsem zvedavy jak dopadne novy Age of Empires od nich. Minimalne ocekavam tam mikrotransakce.
    • sugyn
      Nahodny nazor na internetu ktery celkem vystihuje muj pohled na vec.
      "There are mostly two crowds pulling a rope in two different directions. And Relic tries to deliver to both as they cant find out anymore "who" wants "what".
      Which would be easier if they labelled their games correctly, go back to the drawing board and see what actually defined the genre in the first place.
      But trying to deliver half a game for each side, is only leaving both groups disappointed.
      What is left is a mixed crowd of people that likes this new version.
      But thats a quite small group of people who either ever liked both genres anyway or who are just ok with the game being the way it is (new people).

      I would be ok if Relic created games for both genres. I see no conflict in having them creating a Warhammer RTT and then an RTS. Just not a weird mixed abomination like DoW3"
      • To je hezky řečeno.
    • Neřekl bych že jsou ty žánry těžko slučitelné. Představ si mobu, kde můžeš stavět budovy a sám rozhodovat, jaké miniony pošleš na lajnu plus navíc s hrdiny. Podlě mně dobrý nápad s velikým potenciálem. Navíc z univerza warhammeru 40k.
      • sugyn
        Zkus si ten koncept na chvili predstavit. Budes se starat o ekonomickou stranku hry to znamena, tezeni surovin, technologicky vyvoj, produkce jednotek ktere budes posilat na lajnu/y plus k tomu budes ovladat hrdinu ktery bude last hittovat, harassovat oponenta, chodit na ganky atd... Neverim tomu, ze tohle opravdu nekdo chce hrat. Spis to co si predstavujes je typicka RTT zalezitost ve stylu Company of Heroes, vygenerovat jednotku a jit vlastne s ni na lajnu (protoze mapy v CoH jsou nalajnovany) a tam bojovat. Jako hrdinu tam mas treba velitelsky tank co je o trochu silnejsi nez obycejny a ma treba auru +5 k utoku. Jenze takovy hry mame, jmenovite Company of Heroes.
        • Poukázal jste na zásadní problém, který jste si ale neuvědomil.
          Ve strategii se hráč stará o všechno a vše, co se děje je jeho vlastní volbou.
          Ale ne všechny lidi tohle baví a tak přišlo zjednodušení ve formě MOBA, hráč ovládá jenom hrdinu, o nic ostatního se nemusí starat, maximálně tak může doprovázet jednotky ovládané počítačem.

          Mix obojího prostě nedokáže uspokojit ani jednu ze stran!!
          Stratégové se nespokojí s "tezit suroviny, technologický vývoj, produkce jednotek ale bez možnosti ty jednotky ovládat!!"
          A ani MOBA hráči nebudou nadšeni, protože chcou ovládat jenom hrdinu (v jednoduchosti je síla!) a nějaká ekonomika nebo produkce je jim ukradená!
          • Neřekl bych, že MOBA je zjednodušením RTS. Sice z nich vznikla díký modům, protože to bylo nejjednodušší na implementaci - jednoky a budovy tam byly a hrdnivé taky, ale jedná se čistě o RPG arénovku. Kdyby chtěli dělat modifikaci z RPG, tak většinou budou mít problém s ničením budouv, protože to tam nebývá implementované.
        • CoH není RTT, tam většinou jednotky negeneruješ
        • RTS s hrdiny byl i Warcraft 3. JJ něco podobného jako CoH akorát s hrdiny a takové ty věže a generátory, které musíš nejdřív zničit, aby ses dostal do základny. Tak vidíš že je to dobrý nápad *3*
      • XorxoxTalarius
        Dobry napad s velkym potencialem co prodal sestinu kopii toho co jeho predchudce a hra o ktere uz mnozi lide pred vydanim varovali ze bude zabijak Dawn of War serie ... tomu rikam potencial

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit