Přejít na výpis diskuzí
Relic přiznává porážku a dává od neúspěšného Dawn of War III ruce pryč
9.2.2018 | Adam Homola
46 příspěvků
-
JamesFaith:
Reakce lidí na ty kecy byly odnepaměti stejné, vše je potřeba brát s odstupem, marketingová oddělení z principu se vždy snaží produkt ukázat v mnohem lepším světle než jaké by reálně odpovídalo.
Jediné co začalo "nedávno" je velký boom sociálních medií. Kdysi když markeťáci vypustili nějakou blbost z ůst kdesi v USA, tak to bylo zbytku světa ukradené... teď je ale ta hloupost mnohem snadněji dostupná a proto mnohem více lidí (negativně) reaguje. -
to Derp
Ta marketingová sdělení jsou úplně stejná celou dobu, co jsou tu počítačové hry, ale lidi se kvůli nim začali urážet až nedávno a pak se předhánějí v diskuzích, kdo se cítí poškozenější. -
Neřekl bych, že MOBA je zjednodušením RTS. Sice z nich vznikla díký modům, protože to bylo nejjednodušší na implementaci - jednoky a budovy tam byly a hrdnivé taky, ale jedná se čistě o RPG arénovku. Kdyby chtěli dělat modifikaci z RPG, tak většinou budou mít problém s ničením budouv, protože to tam nebývá implementované.
-
JamesFaith:
https://image.spreadshirtmedia.com/image-server/v1/designs/1001197837,width=178,height=178/don-t-be-a-sheeple-think-for-yourself.png -
JamesFaith:
Je smutné, jak dnešní doba přinesla lidi, co doslovně berou veškerá marketingová PR sdělení jako čistou pravdu aniž by se nad těmi objektivitou těch keců zamysleli.
Doba, která přinesla SJW, očividně i přinesla ovečky, co jsou spokojené s úplně čímkoliv, co jim někdo předhodil před nos. -
Vypadá to tak, že ačkoliv soudruzi cílili hru na jinou skupinu, tak nevzali v potaz, že jejich hra je opravdu až tak moc velký "unikát", že cílová skupina byla prostě příliš malá, někdo by řekl že až téměř neexistující!
-
Přesně. Design manažeři od Relicu si myslí, že udělali dobrou hru a je to jenom chyba hráčů, že jim to nevoní!
Takhle to dopadá, když lidé, co rozhodují o finální podobě hry, hry vůbec nehrajou. Na papíře to může znít zajímavě, ale každému normálnímu hráči by došlo, že to bude něco ve stylu "Jak pejsek s kočičkou pekli dort". -
Poukázal jste na zásadní problém, který jste si ale neuvědomil.
Ve strategii se hráč stará o všechno a vše, co se děje je jeho vlastní volbou.
Ale ne všechny lidi tohle baví a tak přišlo zjednodušení ve formě MOBA, hráč ovládá jenom hrdinu, o nic ostatního se nemusí starat, maximálně tak může doprovázet jednotky ovládané počítačem.
Mix obojího prostě nedokáže uspokojit ani jednu ze stran!!
Stratégové se nespokojí s "tezit suroviny, technologický vývoj, produkce jednotek ale bez možnosti ty jednotky ovládat!!"
A ani MOBA hráči nebudou nadšeni, protože chcou ovládat jenom hrdinu (v jednoduchosti je síla!) a nějaká ekonomika nebo produkce je jim ukradená! -
dobře jim tak, už ve chvíli, kdy tam poprvé někdo navrhnul udělat trojku jako mix DoW, Starcraftu a MOBA hry měli ostatní vývojáří vstát ze žídlí a rozbít mu držku
-
Nemuseli to zariznout, stacilo to udelat free to play a vydelavat na skinech, nebo hrdinech. Alespon za pokus to stalo. Za mne smutna zprava.
-
No co, holt zůstanem u starý dobrý jedničky.
-
Ale prosimtebe...
-
Vždyť máš remaster a pokud tam dají zas nějaké inovace, komunita bude nadávat.
-
Radsi at udelaji Homeworld 3.
-
Tak snad to neudělají jako CoH2, která jak po hratelné tak to technické stránce je horší než jednička. Problém v současnosti v Relicu je to, že po krachu THQ, většina dobrých lidí odešlo jinam a oni nemají prostě lidi na to dělat velké AAA hry v plné kvalitě.
-
Radši mají udělat Company of Heroes 3. O to aspoň teď větší naděje, že by to mohla být dobrá hra (pokud ji vydají), když už se spálili u DoW
-
SMutné ale možná tohle bude jediné ponaučení ( a nízké prodeje samozřejmě) *4* i pro ostatní podobné herní firmy.
-
Aha, takže další "kreativní čtení mezi řádky", aby sis mohl hrát na oběť a kopnout do někoho, kdo ti vadí.
Je smutné, jak dnes někteří lidé nedokáží přijmout obyčejné vysvětlení a musí v tom za každou cenu hledat nějaký útok, ale doba, která zplodila SJW, zjevně plodí i spoustu jejich mutací, herní odvětí nevyjímaje. -
Asi jako teď začít vývoj nějaké AAA pecky ve stylu battle royale. Než to vydají, tak to bude okrajový žánr a zase bude frčet něco jiného.
-
Moc sebereflexe v tom nevidím. Spíš je z toho cítit takové to - "udělali jsme super hru a ti hunsní hráči nevědí co chtějí a nekupují nám tom, přitom už bylo v plánu tolik DLC (aby dorovnali počet ras alespoň na úroveň DoW1), skinpacků atd., ale základu se prodalo tak málo, že se nám to nevyplatí, protože DLC kupuje jen určité % lidí, z těch kteří vlastní původní hru"