Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tomekbobek

    Vydání očekávám do pěti minut.

  • triptich

    zatiaľ som veľmi skeptický s tým, či ma hra osloví. zatiaľ všetko, čo som o nej počul hovorí, že to bude v lepšom prípade snaha prilákať k sérii nových hráčov /mladšiu generáciu/ a skyrim je proste všade, tak zrecyklovali oblivion. uvidíme, demu dám šancu, ak nebude demo, počkám na recenzie a aj tak kúpim max. v zľave. za morrowind by som im vysolil okamžitú predobjednávku v najluxusnejšej edícii :)

  • No hlavně ať level scaling přiblíží zpět k Morrowindu nebo Skyrimu. Protože, ač chápu jeho smysl v TES hrách, tak v Oblivionu to byl prostě extrém.

    • povestna krysa co ta zabije vo full plate/glass armore? :D

    • Bandita v deadricke zbroji co te chce okrast o par zlataku je hodne smutne selhani vyvojaru :)

      • To jo, no. Ale kostlivec level 38 ve Skyrimu taky nebyl zrovna vzorem pro imerzivní hratelnost. A bohužel se tomu nevyhnuli ani jiní. Kolega kdysi praštil s KC:D, když viděl, jaké zbroje mají na sobě banditi plenící už dávno vypleněnou a vypálenou Skalici. Jde to zmršit i bez level-scalingu.

        • Ale v TES3 či 5 to už prostě nebylo aspoň z hlediska hratelnosti tak hrozné. V obou hrách is na nízkém levelu v něktech místech umíral. A na vysokém levelu už většina lokací byla docela snadná. Možná se člověk může hádat o logičnosti equipmentu apod, ale člověk tam cítil ten RPG prvek "jsem LVL 3, tak do jeskyně s medvědama, asi nepolezu. A jsem lvl 50 a většina protivníků pro mě není problém". Jen Oblivion byl víceméně celou hru pořád stejně těžký a člověk se na lvl 1 cítil stejně jak na max levelu.

          • Podle mého to problém je i když trochu jiný. Hra by měla mít nějaké výzvy a to u Skyrimu prakticky nebylo kromě začátku, kdy si tě namazal na chleba kdekdo. Pokud je hra pořád stejně těžká, tak zase chybí ta chvíle oddechu, kdy využiješ svůj vyšší level, abys to měl chvilku na pohodu, než hra zase přitvrdí.

            Pravda, Skyrim byl schopný na tebe poslat draka, když jsi byl jen tak tak schopný ho porazit (nebo jsi to musel loadnout) a v těch chvilkách to fungovalo dobře. Slabší protivníky jsi dával, ale pořád jsi občas narazil na výzvu.

            • Ja pak hral Skyrim na max obtiznost a to znamenalo dlouho expit a lvlovat povolani a nasledne vyrabet top vybavu. Za tu drinu pak byl clovek odmeneny tim, ze byl zaslouzene podstatne silnejsi nez prumerny nepritel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit